Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hier dik vet chaggie ben ongi geworden dag 24 pfff ben er net vanaf. Op advies van dokter ga ik nu temperaturen om te bezien of ik uberhaupt wel een eisprong heb

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hmm dat zou minder zijn s1980.

Ik heb de gynacoloog gesproken en maandag was mijn hcg 5 en woensdag 4. ik ben dus niet zwanger.

Als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben gaan ze verder kijken.

Ik ga nu wer lekker genieten van het zonnetje!

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi

S1980 dikke s**t dat je nu al ongsteld bent geworden word steeds eerder of niet?

Scorpion ik hoop dat je snel ongesteld gaat worden dit is ook niks al dat afwachten.

Marjon De volgende keer dat jij zwanger bent gaat het allemaal goed daar gaan we gewoon vanuit.

Ik ga nu oppassen bij een vriendin heerlijk weertje hebben we hier word ik gewoon weer vrolijk van.
    Hier nog geen ongi geen pukkels geen rug pijn misschien is mijn cylus ook wel helemaal van slag van sinds de laatste curretage ik moet maandag naar de gyn voor controle dus als ik dan nog niet ongi ben ga ik er ff naar vragen.

Liefs Chantal

4. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hallo meiden,

Ik wil jullie bij deze laten weten dat ik afgelopen maandag(de uitgerekende datum) ben bavallen van een wolk van een dochter.
    Haar naam is Floor en ze woog 3995 gram.
    Zondag op maandagnacht om 1.30 braken de vliezen en binnen 3uur was onze dochter geboren.
    Alles gaat goed met onze kleine meid, alleen zijn we wat aan het klungelen met de borstvoeding, maar dat komt wel goed!
    Ik besef dat wij een heel groot wonder in onze armen hebben gekregeb, eb ik hoop ook dat de geboorte van onze gezonde meid jullie ook weer wat positieve energie geeft om weer vertrouwen te krijgen in de toekomst.
    Ja...ook met 1 eileider kan het dus gewoon!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Lieve groetjesl van Marjo en Floor

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Marjo,

gefeliciteerd! Lekker snel gegaan die bevalling.
    Je bent zeker een voorbeeld! Maar we geven de moed niet op hoor!

6. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he s1980, balen dat je ongi heeft doorgezet! en scorpion, jammer maar ook een opluchting zeker! (dat het nu echt allemaal weg is)

Tja mijn cyclus, ben nog niet naar de ha ofzo geweest hiermee. WEet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Mijn ervaring met ha is zowieso dat ze je onverrichte zaken weer naar huis sturen dus..... Vinden jullie dat ik naar de ha moet gaan dan? Wist niet dat er medicijnen waren om de cyclus te regelen (met behoudt van zwanger kunnen worden>>>>>> :rolleyes:

7. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    Marjo, van harte gefeleciteerd! Wat een geweldig nieuws dat alles goed is gegaan..... En nu lekker rustig genieten! :)

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjo wat een super bevalling zeg. Gefeliciteerd met jullie meid. Geniet van elkaar. Heel veel geluk met elkaar.

Liefs chantal

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ruby ik zou wel even langs de huisarts gaan misschien kan hij er wel wat aan doen. Dit is ook niks duurt toch veel te lang zo. Wat was je cyclus voor de bbz?

Liefs chantal

10. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    ja ehm voor de bbz was ik aan de pil zo'n 8 jaar dus heb geen idee!

Misschien ga ik even langs de huisarts. maar heb zo'n hekel aan artsen! :oops:

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Dat kan ik voorstellen ik heb ook niks met huisartsen maar zou toch maar even heen gaan daar zijn ze voor dit is ook niks hoor zo heb je in elk geval ook wat zekerheid voor jezelf.

Liefs

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ruby,

Toen ik stopte met de pil en was ik gelijk zwanger. Dit is helaas een ma geworden, maar ik werd ook niet ongesteld. dat duurde 4,5 a 5 maanden. toen was ik nog steeds niet ongesteld. Ik ben toen naar de ha gegaan en heb pillen gehad om je menstruatie op te wekken (dit zijn dezelfde pillen om een miskraam mee op te roepen).

Daarna liep alles weer goed. Maar een vriendin heeft dit ook mee gemaakt met een vriendin van haar, en die bleek achteraf dus wel zwanger te zijn, wat niemand alleen wist. Zij heeft dus een kindje met een afwijking gekregen.
    Wat ik hiermee wil zeggen is dat als je iets krijgt zorg dan heeeeeel goed dat je niet zwanger bent. Eis een echo desnoods.

Sterkte

13. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Marjo, GEFELICITEERD! Super zeg en zo te horen een voorspoedige bevalling geweest. Geniet van je kleine meid!

Ruby, ik heb ook Teunisbloemolie (pillen), maar heb er nog weinig van gemerkt. Neem ze de laatste tijd ook niet echt meer eigenlijk. Heb verder nog niks van huisarts gekregen, pas als je minder dan 8 cyclussen per jaar hebt gaan ze wat doen.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Proficiat Marjo met jullie dochtertje , en idd het is een wonder!

Geniet er van !

dikke knuufffff ook voor de kleine meid !

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @s1980 , kl*te dat je weer ongi bent , misschien wel verstandig om te tempraturen, misschien dat je dan iets meer duidelijkheid krijgt ..

@Scorpion , jammer dat je niet zwanger bent , hoop voor je dat je dan nu snel ongi bent en dan nieuwe ronde , nieuwe kansen .....
    We gaan er allemaal voor !

@ ruby , ik zou idd gewoon naar de ha gaan ..

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Marjo gefeliciteerd dat zijn nog eens bevallingen! Geniet van jullie meisje!

Scorpion nu maar snel ongesteld worden zodat je er daarna weer voor kan gaan.

Mamariekje alweer een test ertegenaan gegooid.

Channes al ongi verschijnselen of beter nog zw symptonen?

Marjon ben vanochtend begonnen met temperaturen ben er alleen niet in thuis dus heb het weekend wat te doen!

Ruby gepsprek met de HA kan nooit kwaad toch

Groetjes

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi

S1980 ik heb nergens last geen symptomen voor een ongi maar ook niet voor een zwangerschap. Ik wacht rustig af tot maandag. Ik hoop dat het tempen je een heel mooi resultaat gaan leveren

Ik kreeg net de felicitas doos binnen :( ik heb me er voor afgemeld maar is blijkbaar niet goed gegaan. Ben nu bij de fysio voor me mannetje het weekend komen me neefje en nichtje logeren lekker druk weekend.

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    alle berichten vanaf 3 april weg zie ik! en mijn geheugen laat het ook afweten

Volgens mij was weer een zwangere brigitte toch? gefeliciteerd! Als er iedere maand nu 1 zwanger wordt ........

Hier 1 drama dochter heeft weer ooronsteking! Spuugt al twee dagen en net echt heel heftig! Moeten morgen weer naar het zkh voor onderzoeken. Echt wat kan een moederhart zeer doen als je dochter zo aan het lijden is. Ben nu 10 dagen aan het tempen maar werkelijk kan er geen wijs uitworden. moet nu volgens mij in mijn eisprong zitten maar me temp daalt ipv stijgt

Iedereen fijne paasdagen en hopen dat bij iedereen een ei wordt bevrucht ;)

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat zielig voor je meisje , hoop dat ze wel iets kunnen vinden in het ziekenhuis , en dat ze haar kunnen helpen en dat als ze misschien wel buisjes krijgt ofzo , dan is hopelijk dat gedonder over ..

Ben trouwens 4 weken en 3 dagen na de curretage ongi geworden ....
    dus op naar de volgende ronde en denk dat ik wle kan uitgaan van een vrij normale cyclus als ik na de curretage al zo snel ongi ben ...........

Iknuuffffffffff

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sabine hoe is het nu me je meisje?
    Is er wat duidelijkheid gekomen in het zh?

Marjon lekker op tijd ongi geworden dan is dat weer op orde nu vol goede moed naar de volgende ronde en hopen dat het het snel goed raak is.

Sbabe hoe is het met jou???

Marieke ben je inmiddels al ongi geworden of toch zwanger?

Hier gaat alles goed de ongi is weer over kunnen we er weer tegenaan hihi.

Iedereen fijne dagen.

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina