Marjon dat is lekker snel weer ongi! Ook wel weer fijn dat je lichaam van binnen weer snel doet wat die moet doen toch? Chantal veel plezier aankomende dagen/weken met klussen Hier alles weer redelijk. Hoe snel die kleintjes oppakken wonderbaarlijk. Gaan dinsdag bellen met KNO hoe verder want nu is weer redelijk te pas maar dan kan zo weer omslaan. Ze drinkt en eet weer en houd het gelukkig binnen. Als ik mijn temp lijst mag geloven ben ik momenteel niet vruchtbaar maar voor mijn gevoel heb ik nu een eisprong! Als ik deze maand hen getempt en volgende maand ook en ben nog niet zwanger ga ik mij lijstjes eens bespreken. Kan het zijn dat je wel ongi wordt maar geen eisprong heb? Wordt echt moe van mezelf maar twijfel echt of ik nog zwanger kan worden en dat terwijl ik al drie keer zwanger ben geweest. En nu dit weer heerlijk natuurlijk maar ook alleen maar dikke buiken zucht....... Fijne dagen nog groetjes Sabine
He Sabine , Wat fijn dat het alweer wat beter met jullie meisje gaat , he snel ze ziek kunnen zijn en hoe snel ze ook weer opknappen sta ik ook altijd weer van te kijken !!! Volgens mij kun je ook ongi worden zonder eisprong , meen dat hier weleens gelezen te hebben ............... Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik zo snel weer ongi ben , ook omdat ik er misschien achter ben waarom ik een miskraam gehad zou kunnen hebben , moeten jullie dit maar eens lezen , ik had het al eerder geplaatst , maar er zijn nogal wat berichtjes weg .http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=49&t=147423
Hier nog steeds niet ongi of zwanger... Heb een week geleden (volgens mij...) voor het laatst getest. Zie dat mijn banner ook weg is. Zit volgens mij op iets van 70 dagen ofzo, ik keek hier altijd op om precies te zien. Zal de kalender er eens bij gaan pakken. Ben ook aan het temperaturen, maar kan er nog geen wijs uit! Doegg
Marjon heb de term wel eens gehoord maar ben er niet in thuis. Begrijp ik het goed dat als je een bepaalde stof had toegediend gekregen na bbz de kans kleiner was geweest voor een miskraam nu? Mamariekje wat een K zooi voor jou zeg. pff echt om gek van te worden. Inmiddels al naar de HA geweest? Vanochtend getempt en jawel de temp was een halve graag gestegen dan voorgaande dagen volgens mij dus eisprong gehad. Hebben gisteren geklust dus wie weet. Echter heb sinds zaterdag al wel weer mega zere borsten snap er dus echt niets van. Nog 1/2 maandjes tempen en als het dan nog niet raak is maar weer naar de huisarts en/of gyn Groetjes
wat een lekker gedoe dus weer bij iedereen. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Heb morgen weer een afspraak bij de gyn. Ik zit nu al op 7 weken en 2 dagen. pff Heerlijk zo een vrouwenlijf! Die mannen hebben het maar makkelijk! Maar ik heb nog wel een vraagje, hoelang duurde het voordat jullie wonden weer een beetje een normale huidskleur kregen? mijn blijven zo vuur rood. :S gr joyce
@Scorpion , bij mij zie je nog 2 littekens , eentje bij de navel , maar die is ook een beetje gaan onsteken , dus dat is dan wel logisch , en eentje waar de bbz zat , dat sneetje was iets groter , maar als je het niet weer zie je ze niet , alleen die bij de navel dan wel ! @s1980 , dat ik die spuit niet gehad heb zou een rede kunnen zijn voor mijn miskraam , omdat als ik zwanger ben van een rhesus positief kindje , ga ik daar antistoffen voor maken , daarvoor is die spuit , nu heb ik die bij de bbz niet gehad en dat is wel gebruikelijk , dus de kans dat er antistoffen in mijn bloed zitten is aanwezig en dat kan dan die miskraam veroorzaken , ik kan een bloedtest laten doen maar die is nog niet betrouwbaar omdat ik na mijn curretage wel een injectie heb gehad .........
Hallo hallo Scorpion mijn littekens zie je ook nog en waren ook erg rood na die tijd na twee maand begon het ongeveer weer weg te trekken. Het kan wel ff duren hoor voordat je ongesteld word morgen ff aan je gyn vragen Succes voor morgen. Sabine je hebt je ei gevonden zo te lezen Ik hoop op een goed resultaat voor je. Marieke nog niet ongesteld en geen positieve test wat duurt dat weer vreselijk lang zeg niet normaal ga je nu weer naar je gyn? Marjon nu is het voor jou allemaal afwachten of hoe gaat dat in zijn werk? Hier hebben we een feest weekend gehad niet normaal moest ook echt ff een dag bijtanken. Maar ben weer helemaal fit hihi. Nog drie weekjes geduld voor de uitslag van het bloedonderzoek ben zo benieuwd he of daar wat uitkomt. Liefs Chantal
Lekker he Chantal zo'n feestje ,alleen dan daarna , da's wat minder.. Het is voor mij afwachten , ik heb nog geen zin om hiermee de gyneacloog te confronteren , heb hier de vk gevraagd hoelang het duurt voordat een bloedtest betrouwbaar is en ga het dan eerst via de ha proberen en mochten er antistoffen in mijn bloed zitten , zal ik zoiezo naar de gyneacoloog moeten want dan kan het een volgende zs weer gevaarlijk zijn voor het kindje als je kindje rhesus positief is dan ........
he meiden, alles goed hier? Zie dat veel berichtjes ALWEER weg zijn!!?? Anyway, marjon, van die injectie na de bbz, dat heb ik destijds ook niet gehad, begrijp ik het goed dat jij (en ik) daardoor meer kans hebben op een miskraam? (heb er nog nooit van gehoord ) Weet iemand HOE je die banner weer aan de praat krijgt? HEb al twee keer erg lopen zoeken in mijn profiel maar kan het niet vinden HELP
@Ruby , je hebt alleen maar een injectie nodig als je rhesus-negatief bent , en dan zou het een rede kunnen zijn , het is de grootste kans dat het weer grote pech is geweest , maar ook een kansje dat het komt doordat ik de anti - d niet heb gehad .......... Ik vind gewoon ook al is de kans klein , je moet die spuit gewoon krijgen , volgens de vk hier is het wel gebruikelijk .............
ik heb nog geen afspraak met gyn gemaakt, maar denk wel dat ik dat misschien maar weer eens moet gaan doen. Ik heb een HSG-behandeling gehad en daarna dus nog niet ongi geworden, zou het daarmee te maken kunnen hebben? Ik heb vier littekens en die zijn wel aan het wegtrekken. Ik heb ook een spulletje erop gesmeerd en dat heeft wel geholpen. Ik had het toen in Canada gekocht, dus weet ni et wat je hier moet hebben.
Hoi hoi Marieke ik zou wel een afspraak maken bij de gyn. Ook om jezelf rust te geven. Die spuit heb ik ook niet gehad na de bbz niet en na de curretage's ook niet. HOe is het verder met iedereen? Sbabe hoe is het met jou????? Hier gaat alles goed druk aan de klus Nu lekker aan het genieten van het mooie weer lekker de was enzo buiten heerlijk hier word je weer een mens van he. Liefs Chantal
Ow ok maak ik me daar niet meer druk om. Het is ook wat hoor het vrouwelijk lichaam bah word er soms narrig van. Knuff voor Marjon.
Ja ja ja......ik ben inderdaad zwanger!!!!! Maar nu maar hopen dat ie op de goede plek zit! Ik moet woensdag naar het ziekenhuis voor de eerste echo!!!! Duimen jullie met me mee???? [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< En hoe gaat het hier verder????? Liefs Brigitte