Wanneer heb jij je nacontrole Wendy? Hoe is het met je pijn, nog steken? Wel fijn dat je je werk flexibel kunt indelen he?
In eerste instantie zou zij mij afgelopen donderdag bellen. Niets gehoord. Net belde ik haar en toen was ze uiteraard bezig met haar spreekuur. Ik kan nu om 11.15 terugbellen in de hoop dat ze dan bereikbaar is. Ik ga er maar vanuit dat het ok is . anders hadden ze me toch wel gebeld? Hahah tot vandaag maakt het weer voor mij niet uit, ik lag toch lekker in mn bedje, maar nu moet ik zo naar buiten (half 12) om mn dochter te gaan halen en kan wel huilen bij het idee dat ik in de regen moet gaan lopen (hoezo labiel )
Ja ik denk ook wel dat ze eerder had gebeld mocht er iets aan de hand zijn...maar goed de spanning blijft tot ze heeft gebeld, logisch dat zou ik ook hebben...we blijven gewoon nog even door typen..hihi...
hihi..ik ook niet want het regent Voorgenomen dat ik vanavond weer ga beginnen met sporten...waar ben ik aan begonnen want het is vanavond al hahaha.... ik neem me altijd voor het te gaan doen, dan sleep ik mezelf er vervolgens naar toe, geniet ik wanneer ik ermee bezig ben, voldaan gevoel erna en de keer erna begint het weer hetzelfde hahah...ben jij een sporter? Ik vraag me af hoe het met mijn buikspieren is, want die zijn tijdens de operatie losgemaakt dus ik zal wel helemaal opnieuw moeten beginnen denk...
Jep voor mn operatie trainde ik zo en zo drie keer in de week in de sportschool. Kracht, cardio, spinning, bodypump, bodystep etc. dus nu wel balen dat ik nog niet kan en mag...
Wauw lekker fanatiek zeg...daar droom ik van! Ik ga vanavond beginnen met cardio, deze week 1 keertje en wil vanaf febr 2x gaan en ik bid dat ik nu eens echt leuk ga vinden zodat ik er lol in ga krijgen en het geen moetje meer is! Heb tijdje kickboksen gedaan, heerlijk...dus als ik weer conditie heb hoop ik die lessen weer te gaan volgen!
ja kickboxen lijkt me ook wel wat. Hebben ze hier alleen niet. Jemig hang nu in de wacht bij het ziekenhuis, al voor ik heb kunnen zeggen waarvoor ik bel dus schiet niet op, moet zo weg om mn dochter te gaan halen...grrr
Schiet niet op nee....nou lekker je dochter ophalen en straks weer proberen, zie je wel weer verschijnen!
hmmm schiet niet erg op dan zo.. Ik heb geen nacontrole meer. Dacht dat dat normaal was. Moet alleen nog do bloed laten prikken voor hcg. Ik ben helemaal niet zo'n sporter. Ik zou heel graag willen hardlopen, maar mijn ontbreekt de motivatie een beetje om elke dag op mijn loopband te gaan staan. Er komt ook elke keer weer wat tussen. (afgelopen 2 jaar vaak ziek geweest ) Hoop dat je straks antwoord krijgt Gizmoo..Ga je dochter maar halen.. Ow, zo lief, heb van MvM een bloemenbon van 5 euro gekregen omdat ik meedeed, maar helaas moest stoppen
pff wel weer ff slikken zeg dan zeker als je zo een bon krijg? Ik krijg er de rillingen van. Heb net de receptie van het zh aan de lijn gehad. Ik wordt na 12 uur teruggebeld. Gezegd dat als ze het niet doen ik heel de tent kom verbouwen daar.... grappie. Meiden ik ga er effe van tussen, vanmiddag ben ik vast en zeker weer van de partij!
Oww...geen nacontrole...maar goed bloedprikken is dan toch ook een soort van een na iets? Je hebt zelf ook geen vragen meer? Mijn nacontrole was alleen maar praten, niets lichamelijks gecheckt ofzo! Oef...das vervelend zoveel ziek te zijn geweest, is dat nu voorbij? Ik kan echt jaloers zijn op mensen die sporten leuk vinden...dat wil ik ook hahahha Super lief van MvM, attent!
Weet niet of het een na iets is. Heb iig geen afspraak meer met de gyn. Maar was wel handig geweest als ik dat wel had gehad. Dan had ik ook niet zo lang hoeven pielen met die stomme hechtingen en vragen hoe het met ei zit enzo. Heb dus wel nog een paar vragen. Maar goed. meeste kan/kon ik hier gelukkig op het forum ook kwijt. Het ziek zijn is hopelijk voorbij, maar ik weet het niet. Het begon met Lyme van een tekenbeet wat er behoorlijk ingehakt heeft. Daarna laatste dag van huwelijksreis een flinke keelonsteking en nu in sept mk (beetje depri toen ook) en nu weer die buitenbaarmoederlijke zwangerschap Dus mag hopen dat het nu alleen maar beter wordt. Eerst volgende keer dat ik moe ben en niet ga sporten etc moet zijn omdat ik zwanger ben En ik ben ook zeer jaloers idd op mensen die vaak sporten en het leuk vinden! Ga jij vanmiddag nog iets doen Triessie?
Als je nog vragen hebt of het gewoon fijn vindt nog een afspraak te hebben met gyn zou ik hem gewoon maken hoor, niets mis mee! Pittige tijden voor je geweest dus...ziekte van Lyme is niet mis zeg! Pas getrouwd? Leuk! En ja...dan de verliezen van 2 wondertjes...pfff...wat heb je een hoop mee gemaakt in een vrij korte tijd! Dan moet dit jaar helemaal gaan spetteren voor jullie, dat zou fijn zijn! Ik heb eind van de dag een afspraak staan, verder helemaal niets...ben niet zo fit...en weet niet of dat nou komt door verkoudheid, komende ongi of miss stiekum wel zwanger... Ben best wel misselijk vandaag, gister ook al. Mn cyclus heb ik op 30 dgn gezet maar als mn cyclus regelmatig is/blijft dan hoort ie eigenlijk op 28 dgn...dus het is best spannend de aankomende dagen. Met Gizmoo al afgesproken om met beide benen op de grond te blijven...nou ik heb lood nodig op sommige momenten!
Het niet fit zijn zal wel een combi zijn van alles tegelijk... Zal inderdaad erg spannend zijn de komende dagen. Ik had gehoopt eerst wat rust te hebben, maar over 2wk ga ik ook zitten zenuwen denk ik omdat ik dus misschien ook zw kan zijn. Maar we gaan elkaar hier proberen met beide voeten op de grond te houden ! (Mag wel een loodje van mij hebben )
Hoi meiden, ik ben er weer. De dokter belde toen ik net binnenstapte dus dat viel niet tegen, de rest wel! Ze deelde mede dat mn bloed goed was( geen zwangerschapshormoon meer) maar dat ze al 1 urine onderzoek terug had(de kweek nog niet)en dat daar dus bij stond veel bacterien en witte bloedlichaampjes.... is zeer waarschijnlijk dus een blaasontsteking of iets in die richting. Om het precies te weten wil ze de kweek afwachten. Morgen belt ze me weer. Dan zal ze weer medicatie ofzo voorschrijven pff heb het er weer helemaal mee gehad
Hey Gizmoo....lastig dat er helaas (waarschijnlijk) een blaasontsteking is dat is echt niet leuk nee....maar als ik toch een ieniemienie klein beetje positief mag antwoorden; je bloed is goed gelukkig. Lieve meid...tis niet leuk die ontstekingen en het wachten op telefoontjes helpt al helemaal niet mee met dit alles...ik geef je nu een hele dikke digi knuffel....