Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik duim voor jullie.

2. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he brigitte,

Ik hoop voor je dat alles goed gaat woensdag!! [-o<

3. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Wat lief van jullie!!!!Dank je wel!!!! :D

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ben net ff met mijn meisje naar de dokter geweest , ze was gister al gevallen , neusje helemaal kapot en vanochtend viel onze brokkenpiloot weer en had ze een sneetjein haar kin ....en haar eerste plakbeurt is een feit ...Dokter heeft het mooi gelijmd en als het goed is zie je er straks niet zoveel meer van ..
    En ze was me een bikkel ., geen traantje gelaten , ze is er wel een beetje sloom van , dat moest ik wel ff in de gaten houden .......
    Ze ligt nu lekker op de bank Assepoester te kijken ................

dikke knuufffeellllllllllllllll

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    marjon: een echte meid dus lekker stoer klimmen vervolgens vallen en dan geen kik geven. dikke knuffel voor je dochter. Hoe is het eigenlijk met jouw cyclus voel je de eisprong nu nog goed?

Channes gezellig weekend gehad? Nu weer twee lange weken wachten. Is je man weer helemaal de oude met zijn rug?

Brigitte ga voorje duimen dat het op de goede plek zit! Laat je het ons snel weten.

hier alles zijn gangetje dochter vorige week nog effe in het ziekenhuis beland ze spuugde bloed, hoge koorts doodsminuten doorgemaakt. UIteindelijk was een lege maag en de verkeerde medicijnen de oorzaak van het bloedspugen. Ze is bijna weer de oude.
    Mijn templijst is bijna klaar volgende week maandag is nod bem benieuwd heb wel later mijn eisprong dan dat ik altijd dacht en heb een week voor de eisprong al last van de borsten en dergelijke. dus nu afwachten en anders volgende maand nog tempen en dan hup naar de huisarts en/of gyn.

Voor diegene die niet hoeven te werken geniet van het weer de rest werkse groetjes Sabine

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Idd meisjes zijn wel stoer he .......
    Jullie meisje moet ook vanalles meemaken zeg , ik zeg altijd je kunt beter zelf ziek zijn ...
    Hier weet ik met mijn cyclus ff niet meer hoe het zit na de curretage ..
    Vorige week vrijdag werd ik ongi , althans dat denk ik , dat duurde maar1,5 dag en gisteren had ik ineens weer bruin verlies en nu de hele tijd een beetje ongi buik pijn , dus weet ff niet waar ik zit , en hoe het gaat ..wat duidelijkheid zal wel makkelijk zijn ..

7. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Als ik woensdag ben geweest,laat ik jullie natuurlijk zo snel mogelijk iets weten!!!!

Liefs Brigitte

8. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    precies wat je zegt is zeg de afgelopen tijd kon ik het maar overnemen! Ze wil zoveel maar heeft de energie gewoon niet. Gaan, ondanks man nog steed geen baan heeft, toch maar vakantie boeken in juni. hebben allemaal wel rus nodig en vorige keer zwanger teruggekomen dus voor herhaling vatbaar toch?

Je cyclus is dus behoorlijk in de war. Heb jij eigenlijk weleens getempt? Wat zou het handig zijn om een luikje in je buik te hebben die af en toe te openen en vragen hoe het daarbinnen gaat maar helaas..........

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja dat zal het allemaal een stuk makkelijker maken !!!

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hallo dames.

Marjon wat een stoere meid zeg hoe is het nu met haar?
    Ik hoop dat je snel weer wat regelmaat hebt met je cylus.

Sabine dat was schrikken zeker jeetje heftig hoor ik hoop dat ze snel de oude is.
    Jij nog een weekje geduld he ik ga alvast voor je duimen.

Hier gaat alles goed lekker aan het genieten van de zon hoef donderdag pas te werken lekker hoor.
    Morgen naar de tandarts controle zal allemaal wel goed zijn ben drie weel geleden net geweest.
    Met me mannetje gaat alles goed hij is sinds deze week weer voor drie dagen aan het werk op therapeutische basis alleen ff werk opnemen enzo met baas dus hij hoeft niet veel te doen.
    Ik zit ook op het wachtbankje over twee weekjes dan moet ik ongi worden dan krijg ik ook de uitslag van me bloedonderzoek ben benieuwd of ze ook wat hebben gevonden.

Voor iedereen alvast weltrusten.

Liefs Chantal

11. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Denken jullie aan me.....??????Moet om 10.00uur in het ziekenhuis zijn!!!!!

Liefs Brigitte

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ga heel hard voor je duimen !!!

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik ga ook voor je duimen!
    Ik moet zelf zo weer bloed laten prikken in het ziekenhuis, en ik heb morgen een echo.
    Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik zit nu al op 8,5 week pff
    Ik heb weer alle kwaaltjes, maar testen blijven negatief. Word er zo moe van...

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan ik me iets bij voorstellen scorpion , je wilt gewoon verder , het is al erg genoeg wat je me hebt moeten maken en als je dan ook nog niet verder kan kijken ...dat is niet eerlijk ...
    Gaan ze nu dan op hcg prikken en met een echo kijken of ze wel alles hebben weggehaald ?
    Ik weet wel dat ze toen bij mij hebben gezegd dat als ze met een bbz zs-weefsel weghalen er altijd een riscico inzit dat er iets blijft zitten en weefsel kan weer gaan groeien ...hoop voor je dat dat niet het geval is...............................

duim ook voor jou meid !!!

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Brigitte hoe was de echo???

Scorpion wat een onzekerheid weer kan het nou een keer goed gaan je hebt al zoveel voor je kiezen gehad dikke knuff.

Marjon hoe is het met jou?

Hier gaat alles goed heb alleen een harde onderbuik wat dat nu weer is geen idee.
    Ik ga de tuin in rommel opruimen we zijn aan het verbouwen.

Liefs Chantal

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    de laatste keer dat mijn hcg geprikt was, was het 4.Dus zo goed als weg.

Maar nu wil ik gewoon weten; wanneer word ik ongesteld, is alles goed van binnen, en zit er niet alweer wat of nogsteeds.

@chantal, vreselijk he die tuin, zijn wij ook mee bezig.

17. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    heey heey ...

effe in het kort een snel berichtje van mij!!!
    Het zit op de goede plek......dus geen BBZ!!!!Pfffffff dat wilde ik ook niet nog eens mee maken!

Maar er was verder nog niet veel te zien op de echo dan alleen het vruchtzakje,dus het kan zijn dat ik nog niet zo ver ben......of het kan gaan duiden op een miskraam!
    Nu heb ik een echo van mijn zusje gezien van 6 weken,en daar was net zoveel op te zien als op die van mij!!!!
    Dus we blijven nog een beetje hoop houden.

Volgende week dinsdag moet ik terug voor de 2de echo.....
    Ik hou jullie wel op de hoogte!!!!

Liefs Brigitte

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Brigitte dan hoop ik voor het eerste en dat je volgende week een mooi koppend hartje ziet. Mijn duimen draaien voor je.

Scorpion niks aan hoor maar goed alleen vlonders leggen en de vijver bouwen dan zijn we klaar ik ben er ook zat van ik heb wel gezegd ik wil voor we vakantie hebben de tuin klaar hebben dat we er ook lekker in kunnen genieten.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Brigitte , ik hoop voor je dat je volgende week een mooi kloppend hartje zult zien !!!!!!

Blijf hard voor je duimen !!!

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Channes wanneer heb je vakantie dan? Succes met het opknappen en mocht je tijd over hebben kan mij adres wel even geven:) En nog last van de buik?

Scorpion dat schiet ook niet op zeg! Succes morgen!

Marjon heeft de ongi doorgezet of was het weer een paar drupjes

Brigitte heb ff de echo erbij gepakt heb namelijk vanaf week 5 tot week 33 iedere week bijna een echo gehad en bij zes weken had ik vruchtzak met een heel inieminie zwart stipje dus denk en hoop natuurlijk dat je volgende week een mooi kloppend hartje gaat zien

Hier wordt het weer spannend zondag is NOD. Ben aan tempen geweest en hebben op de perfecte dagen geklust en denk dan ook iedere keer het moet gewoon nu raak zijn maar ja dat denk ik vaker. Heb geen testen meer in huis en heb afgesproken met mezelf dat als ik dinsdag nog niet ongi ben ik ze ga halen. We zullen zien. Moet zeggen me temp is nog steeds hoog.

Voor straks weltrusten

Deel Deze Pagina