Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee heeft niet doorgezet s1980 ,spannend bij jou hoor !!!!!
    Ga had duimen ~!!

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hey we zitten op pagina 200 :D

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    yoehoe is dit berichje voor pagina 201

raar hoor marjon! Als eht te lang zo blijft modderen zou ik gewoon een afspraak bij de ha of gyn maken.

Hier beginnen de spanningen weer te komen.....................

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Nou ik heb kut nieuws!

Op mijn echo was wel iets te zien, echter hoord dit niet in je buik thuis. :(
    het was een zwarte vlek dubbel zo groot als mijn eileider.
    Dit komt waarschijnlijk uit mij eileider. het kan uit zicht zelf weggaan, maar het kan ook groeien. Over 2 maanden heb ik weer een echo. zit het er dan nog steeds dan gaan ze weer opereren:(

5. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Dank je wel voor het nakijken!!!!
    ik hoop gewoon dat ik dinsdag (al is het ook maar een stipje)te zien krijg!!!!
    Ik zit zooooo in de zenuwen!!!
    Zit het eindelijk op de goede plaats........ :(

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Scorpion wat een onzekerheid weer ik vind ook dat je erg lang moet wachten tot een volgende echo.
    Ik ga voor je duimen dat het er heel snel uitkomt en ongesteld word dan kun je weer wat verder hier word je ook gek van lijkt me.

Sabine ik ga ook voor je duimen meid ik heb de bouwvak vakantie dan is het bedrijf van me mannetje dicht.
    En me buik is nog steeds hard heel vreemd doet zelfs zeer als ik een spijkerbroek aan heb.

Marjon ik hoop ook dat je binnenkort goed ongesteld gaat worden dit is ook steeds afwachten :(

Brigitte ik kan me voorstellen dat je vreselijk in de zenuwen zit dikke knuff meid.

Ik ga nu ff lekker sporten ff de agressie eruit ;)

Liefs Chantal

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat Kl*te Scorpion , maar wat zat er dan precies , is dat waarschijnlijk dat ze met de operatie niet alles hebben weggehaald en wat doorwoekerd ?????
    Hopen dat je niet weer geopereerd hoeft te worden ....

Dikke knnuuffffffffff

8. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he Scorpion, Wat klote zeg! Begrijp ik het goed dat ze niet helemaal weten WAT het is? En wat raar dat ze je desnoods dus 2 maanden laten zitten!!! (en die weken hiervoor natuurlijk) :rolleyes:

Chantal, dat van die onderbuik, ik heb dat heel vaak na mijn operatie. Ik kan ook nog steeds sommige broeken niet aan omdat mijn onderbuik zo gevoelig is! Soms zelf al als ik erover wrijf doet het pijn.

Mamariekje, en..........

9. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    scorpion raar hoor en dat ze je er gewoon mee doorlaten lopen belachelijk.

Hier alweer ongi, vanochtend heftige buikkrampen en ja hoor daar waren de eerste druppels bloed op dag 22. nog 1 maand tempen en dan naar de Ha. Echt wordt hier zo moedeloos van.....

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan ik me iets bij voorstellen ,dat je er moedelos van wordt , kun je nu al niet aan de bel trekken , of moest je langer tempraturen ???

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Nee ze weten niet wat het is.

Maar toen ik in het ziekenhuis lag vroeg ik al om een echo omdat ik het gevoel had dat niet alles weg was, omdat ik steken op die plek hield. Bij de na controle is er alleen maar naar de wonden gekeken.
    Er word bij mij dus fout op fout gemaakt :(

Ik heb nu een andere dokter en die heeft alles ook in menselijke taal verteld wat er gebeurd was en wat er nu aan de hand is.

Op de echo zag je me baarmoeder, die was leeg en het slijmvlies was normaal. mijn hcg was ook 3 dus dat klopte. In me rechter eistokken zag je de eitjes rijpen en links was leeg (daar ben ik ook geopereerd) Maar achter me eierstok en dus zeg maar tussen me eierstok en me baarmoeder zat een grote vlek die hij niet kon verklaren maar die daar niet hoorde te zitten. Het is geen kieste zei hij want dan moet er vocht in zitten, het is ook niet kwaadaardig of een kanker want zo zag het er niet uit.
    Hij zei het kan van je baarmoeder of je eileider afkomen, en het meest voor de hand liggend is je eierstok. Het kan zijn dat je lichaam nog stofjes uitscheid omdat het denkt zwanger te zijn.
    Ik heb nu dan ook medicijnen gekregen om een bloeding op te wekken. daarvan kan het weggaan of kleiner worden, maar het kan ook groeien en dat ik er last van krijg.

Over 2 maanden maken ze weer een echo en dan bepalen ze of ze weer gaan opereren.

Hij wilde dat nu ook wel doen, maar dat is een aanslag op je lichaam zo snel achterelkaar en daarom moet ik 2 maanden wachten. (maar ik vraag over een maand gewoon weer een echo aan hoor. Al moet ik zeggen dat ik van de pijn verga ;))

Mijn vorige berichtje was een beetje kort af maar ik was dan ook nog in chock.

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje scorpion , wat een ellende !!
    Ik zou ook doen wat je zelf zegt gewoon over een paar weken weer aan de bel trekken dat je het niet kan houden van de pijn en dat je het geestelijk ook niet trekt ..
    Vind dat ze daar wel rekening mee kunnen houden het is immers hun fout , maar dat zullen ze wel niet toegeven ..

hele dikke knuffel m@rjon

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    scorpioen gewoon eerder bellen hoor twee maanden is echt te lang!

Heb vanochtend ook de stoute schoenen aan getrokken heb de gyn gebeld en uitgelegd dat ik pijnklachten houd aan de kant van de bz en dat mijn cyclussen steeds korter worden 4 april was mijn eerste dag van mijn laatste ongi 21 dagen later hoppa weer ongi. Assistent heeft overelgt en gyn vond het nu wel tijd voor gesprek/onderzoek mocht meteen dinsdag komen maar heb aangegeven dat ik dan nog onig ben en het dan niet prettig vind om onderzoeken te krijgen heb nu afspraak staan voor volgende week vrijdag ben benieuwd.

Prettig weekend allemaal

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goed van je dat je hebt gebeld , want dit is idd niet leuk meer , hoop voor je dat er iets uitkomt wat goed te verhelpen is !!!

dikke knuffel

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hoop ik ook

Zijn jullie alweer druk aan de klus voor een wondertje of hebben jullie een pauze ingelast ?

Dikke knuffel terug

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    We gaan gewoon verder , heb geen zin om een pauze in te lassen , wacht al zo lang naar mijn idee , heb deze maand wel zoiets van ga niet klussen omdat het nu moet , weet immers niet hoe mijn cyclus erprecies uit zal zien , als hij weer vrij normaal is zit ik nu ongveer in vruchtbare periode ......maar of ik het bij het rechte eind heb ???

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje een cyclus van 21 dagen... ik zou gek worden!

Wij willen wel meteen doorgaan, maar ben ook bang.

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    ben ik al hoor gekker kan niet :) geintje! Zijn er ook mensen die zeggen jij hebt wel meer kansen ik er bovenop moet je wel een eisprong hebben en heb deze maand getempt maar kan hier echt niets uit opmaken. Snap de angst maar ooit komt dat jij een wondertje in je arm gaat sluiten

Marjon dat gevoel herken ik ook wacht volgens mij het langst van iedereen maar dat is natuurlijk niet zo. Heb iemand in mijn naaste omgeving die een mk heeft gehad en nog geen kindje heeft en er wordt gezegd hopen maar dat zij eerder zwanger is dan jou jij hebt er tenslotte al 1 pardon, ben zo boos geworden. Natuurlijk gun ik iedereen een zwangerschap maar ook mezelf natuurlijk

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    precies , helemaal mee eens !!!

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

S1980 goed van je dat je je gyn hebt gebeld ik hoop dat er wat uitkomt. hoe het kan dat je cyclus steeds korter word.

Scorpion wat een verhaal zeg raar dat de niet kunnen zeggen wat het is.
    Hebben de pillen wat geholpen? Ik kan me voorstellen dat je in shock was het niet niks wat je weer voor de voeten gegooit word nu maar hopen dat het snel weer helemaal in orde bent.

Ruby hoe is het daar?

Brigitte hoe is het met jou kan je het allemaal een beetje aan?

Marjon wij klussen ook niet omdat moet maar gewoon wanneer we willen wel een keertje extra maar verder gewoon :)

Nog 8daagjes geduld hier pff was het alvast maar volgende week die wachtbank vind ik niks hoor.
    Maar van de ene kant ben ik ook best wel bang stel het is wel raak pff wil er nog niet teveel over nadenken.

Iedereen fijne avond.

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina