Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou ik moet nog 7 dagen slikken en dan kan het nog een week duren voor alles op gang komt. dus ik moet nog ff w8en.

W8en is idd niet het leukste...maar als het straks wel raak is ben je blij. weet ik zeker! En de rest komt dan wel!

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Jij ook nog ff geduld dus ik hoop dat werkt en dat alles weg is voor je dit is ook niks he je weet niet waar je aan toe bent.

Ik zal ook zeker blij zijn maar tegelijk ook erg bang maar drie keer is toch scheepsrecht daar gaan we gewoon voor hier.

Rustig aan he

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat vioor pilletjes heb je dan scorpion ? Cytotec ?????????
    Ik hoop voor je dat het voldoende helpt en dat je niet weer onder het mes moet !!

@Chantal , wij hadden de laatste maanden wel dat we "moesten"klussen niet dat het minder leuk was , maar dat was wel vantevoren zo van , en dan die week om de dag want dat is de meest vruchtbare periode ............en daarheb ik nu ff geen zin ..
    Thijme en Tara zijn ook gekomen door spontaan "klussen", dus misschien werkt dat nu ook wel beter ;) ;)

4. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    Hi meiden

Hier is het niet zo goed. Morgen moet ik afschied nemen van mijn opa. Ze verwachten dat het niet lang meer duurt voor hij sterft :(
    Ben dus effe niet zo actief bezig met klussen, en mijn cyclus duurt al zo lang dus het zal voorlopig wel helemaal niks worden.

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Ruby heel veel sterkte morgen. Moelijk en heftig afscheid nemen van iemand.

Hier wordt er ook niet op commando geklust.

Marjon er zit wel wat in hoor na mijn 1e mk negen maanden ermee bezig geweest toen op vakantie alles losgelaten en hup zwanger terug. sept 2008 pil gestopt maand later zwanger helaas bbz nu 6 maanden verder en noppes.

Chantal ga voor je duimen meid!

Scorpion doen de pilletjes al iets?

Hier is het wel vreemd verga van de buikpijn heb de hapost al gebeld en ze kunnen nu toch niets doen morgen gyn maar bellen. Heb al drie dagen een beetje bruinverlies en echt heftige buikpijn, dit lijk zo op mij zwangerschap als in oktober. Ben echt aan het tobben, malen en ben zo bang. Heb helaas geen testen meer in huis. Hoop dat het vannacht doorzet ......

Voor straks weltrusten

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Ruby , heel veel sterkte vandaag !!!Altijd heel heftig het verlies van een naaste , dikke knuufffffffffffff

@s1980 , ik zou als ik jou was vandaag gelijk de gyneacoloog bellen , vooral als het heel erg lijkt op je vorige zs ......laat ze maar eens goed onderzoeken , want dit is niet leuk meer ....dikke knnuufffffffff..Desnoods overdrijf je je klachten en maak je ze nog erger (als dat al kan) dan ze zijn en eis een echo en zeg dat je erg bang bent ...........dikke kknnuuffffff

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @marjon ik heb primolut gekregen.

@ruby sterkte en zeg alles wat je wil zeggen. dan krijg je nooit spijt. Geniet van de tijd die er nog samen is. Knufffff

@s1989 nou ik moet nog 6 dagen slikken en dan kan het nog een week duren voor alles op gang komt. dus ik moet nog ff w8en.
    En ik zou ook bellen. Weet niet of het er iets mee te maken kan hebben, maar mijn menstruatie krampen zijn veel erger dan voor de bbz.

Vandaag is voor mij weer een leuke dag. Wisten jullie nog niet, maar ik loop nu bij een psycholoog en bij een psychofysio. Vandaag heb ik ze alle 2 tegelijk. Zal dus wel lekker janken worden.
    Merk dat ik het echt nodig heb. het kwam voor mij echt 2 keer te snel opelkaar en alle 2 op de minst leuke manier (die is er natuurlijk nooit).
    Ik heb trouwens het boek uit verwachting gelezen. (deze heb ik nu ook te koop gezet op het forum) maar dit is ook echt een aanrader voor jullie. Heeft mij erg geholpen met me gevoel.

gr joyce

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Joyce , goed dat je hulp hebt gezocht , moesten veel meer mensen doen , heb soms het idee dat ik ook tegen dat randje aan zit te hikken , maarhet is vaak net die stap zetten , en die is moeilijk .
    Volgens mij is primolut hetzelfde als cytotec !!!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goedemorgen allemaal !!

@s1980 , heb je de gyneacoloog al te pakken gekregen , hoop dat je gelijk mocht komen ...

@Ruby , hoe was het bij je opa ??? Is hij nog een beetje helder , zodat hij wel alles nog bewust meemaak ???? Dikke knnnuffffffffff

@Mamariekje , hoe is het met jou ????

@Scorpion , doen de pilletjes hun werk al ?????

@Chantal , zit ook weer op het wachtbankje , hoop voor jullie dat het raak is , hoe eng je het ook misschien vindt ....ik hooop bij mij dat het ook weer rraak is en dat ik nu niet weer een half jaar met mijn cyclus zit te kloten , net alsmet de bbz ...

Ben vandaag lekker vrij en dan morgen nog werken en dan heb ik wwweeeekkkkkeeennnndddd , lekker ff bijkomen , heb veel gewerkt de afgelopen weken ...
    kknnuuffff

10. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he meiden,

Mijn opa is geestelijk nog redelijk helder dus beseft zelf heel goed wat er gebeurt allemaal. BAh.... :(

Wij hebben belsoten om toch deze ronde te benutten voor zover we wel zin kunnen maken dan he. Wat leuk en goed nieuws hebben we ook weer nodig!!

Scorpion, ik hoop dat het allemaal goed gaat verders en dat je er snel weer vanaf bent. Misschien kun je een second opinion vragen ofzo?

S1980, Scary zeg.... gaat het nu weer beter?!

@ everybody,,, ik hoop dat wij in mei ALLEMAAL een positieve test hebben.

Ik heb de afgelopen 3 dagen onwijs pijn in mijn tepels. Misschien dat mijn cyclus dankzij de teunisbloem weer korter is geworden. Zou het liefst gaan testen maarja.... heb niet zo'n zin in die teleurstelling dus probeer nog te wachten..........

11. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    Hi

Ik hebnet getest, kon mezelf niet inhouden

ik ben ZWANGER :) :D :eek: :confused: :) :confused: :)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wauw Ruby , wat fantastisch !!!
    Mag je opa het begin van een nieuw wondertje meemaken !!

Gefeliciteerd meid !!!!

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ruby joehoe super zeg gefeliciteerd dat is mooi nieuws :D Ik hoop dat we allemaal gaan volgen echt super.

Sabine ben je nog bij de gyn geweest?

Marjon jij ook lekker weekend ik ook vanaf gister heerlijk.
    Ik hoop ook voor jou dat je binnenkort een mooie test in je handen hebt!

Brigitte hoe was het gister? Ben erg benieuwd!

Hier gaat het goed gister mannetjes verjaardag gevierd die is vandaag jarig.
    De zenuwen beginnen nu een beetje te komen nog vier dagen ik heb een vreselijke pukkel explosie niet normaal dat heb ik nooit zo erg en heel erg gevoelige borsten.
    We wachten af.

Liefs Chantal

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Meiden ik woon in de stad waar het allemaal is gebeurd sterker nog stonden zo 500 meter van de naald. Dochter had net gezwaaid en liepen terug naar de fietsen. OP het moment dat wij weg fietste hoorde we een knal en veel sirenes. Net thuis zitten te trillen op de benen echt verschikkelijk. Dit is geen ongeluk dit is opzet, lees net dat die man nog leeft en er een meisje van acht zit te vechten voor haar leven............

Ruby GEFELICITEERD. Ik geloof echt dat als iemand heengaat er er iets mooi voor terugkomt. Op de dag dag dat mijn opa werd begraven was ik al zwanger (wist ik toen nog niet).

CHannes ga duimen voor je.

Brigitte hoop dat je goede echo heb gehad?

Marjon hoe is het met jou! Is je cyclus alweer wat beter?

Hier bij de gyn geweest en ze zagen van alles rond de eierstokken maar was net weer ongi geworden moet morgen terugkomen. Heb al goed gesprek gehad met de gyn en gezien mijn geschiedenis gaf ze aan dat als wij het wouden er wel mogelijkheden waren om de natuur een handje te helpen. We zullen morgen zien

Wij zouden straks met vrienden en famillie lekker de stad in gaan maar ben bang dat er in Apeldoorn niets meer te beleven is. eerlijk gezegd zou ik het raar vinden als het centrum uit zijn dak gaat terwijl er 1 km verder doden te betreuren zijn

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Pff heftig hoor ik heb er geen woorden voor bah zit hier met kippenvel op de bank.
    Hier is ook alles afgelast in het centrum om half 4 werd alle muziek afgelast en de markt moest weg.

Ik ben er echt raar van.

Hoe is het met jou Sabine?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat heftig idd , vooral als je er zo dichtbij in de buurt bent geweeest , ik zit het ook weer elke keer met volle ongeloof te kijken .........
    En het zou je kindje maar wezen.....

Wat fijn dat je gyneacoloog zo begripvol is en wil helpen , hoop voor jullie dat de echo maandag wat duidelijker is en dat je je snel beter voelt ..

@Chantal , spannend , ga voor je duimen de aankomende 4 dagen !!

17. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    JEetje Sabine, heftig zeg, moest zelf ook huilen bij de toespraak van BEA, wat vreselijk he ongelofelijk!!!

Marjon en Chantal, ik duim voor jullie.

Wij hebben verders aan niemand verteld dat we zwanger zijn. Geloof het nog niet echt...
    GA morgen bellen voor een echo, hopenlijk krijg ik die zo snel mogelijk want begin toch wel ontzettend parra te worden hier af en toe!!!

:( xxx

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Je wilt het eerst zien he Ruby en dan pas geloven .................Ik denk dat je met 6 weken een echo krijgt , ik zou het ook niet zoveel eerder doen , want dat gkan zoveel onzekerheid geven , had ik dus de vorige keer ook ............

blij voor je duimen .....

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ruby kan ik me voorstellen je blijft bang ik had zelf met 7weken een echo waar je een mooi hartje zag kloppen en op de goed plek zat daar gaan we bij jou ook voor!

Nog drie dagen ik maak mezelf gek haha.

Fijne dag iedereen.

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Al wat kwaaltjes te vinden Chantal ??
    Hoop voor een knallende test voor jullie !!!

Deel Deze Pagina