Geen knallende test voor mij ik ben zojuist ongesteld geworden. Maar heb nu wel me eigen cyclus terug van 28 dagen. Dat vind ik wel fijn.
Daaris idd ook wat voor te zeggen Chantal , maareen knallende test was leuker geweest , jammer meid !! Dikke knnuufffffffff
Ja dat had ik ook liever gehad maar het is helaas niet anders op naar de volgende ronde. Wanneer komt jou nod?
Ik ga er vanuit dat mijn cyclus ong weer normaal zou zijn , omdat ik heel netjes op dag 31 na mijn curretage al ongi werd ...en dan zou volgende week vrijdag mijn nod zijn .. Mijn (.)(.) beginnen gevoelig te worden en ik weet dat ik dat na mijn bbz ook een paar x had en was toen niet zwanger ,maar de keren dat ik zwanger was had ik dat ook , dus wie zal het zeggen ..........spannend ..... : : :
Channes fijn dat je cyclus weer op orde is toch is het altijd weer een baalmoment Marjon spannend hoor ga voor je duimen Ruby begrijp de zenuwen volledig weet je al wanneer je de echo krijgt Brigitte deze week de 2e echo toch? Ga voor je duimen. Als ik het zo lees is iedereen na de bbz toch weer zwanger geweest maar helaas ook niet bij iedereen goed afgelopen ben volgens mij de enige die nog niet zwanger is geraakt maar is ook bijna onmogelijk. Vrijdag bij de gyn geweest allerlei onderzoeken gehad hele cyclus vanaf okt 2009 doorgenomen zegt ze zoals het er nu uitziet wordt je een dezer dagen ongi ik dat kan echt niet ik ben er net sinds gisteren af.... Van binnen was het dus niet helemaal toppie maar konden geen oorzaak vinden er is twijfel of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Ik meteen he ben toch iedere 20/25 dagen ongi zei ja dat kan ook zonder eisprong. Had al tempstaten van 1,5 maand en daaruit konden ze geen eisprong maken moet nu tot juli tempen en heb op 24 juli weer een afspraak. ze had het over een hormoon echo maken of zoiets. Kreeg zoveel termen om me heen en je ligt al niet in zo lekkere houding en was ook nog alleen. Het enige wat ik heb onthouden is onbekend of er eisprong is tot juli tempen en dat terugkomen.
s1980. Toch wel knap zeg. jij loopt voor Cyclus nagelopen va oktober 2009 Maar ik ben ook nog niet zwanger geweest hoor. Sterkte
Hi Chantal, balen zeg, maar inderdaad fijn dat je je cyclus weer terug hebt! S1980, wat balen zeg! te kort of te lang, allebei niet goed. Hoop voor je dat het binnenkort verholpen wordt.. Marjo, ik duim voor jullie dat het dit keer raak is.! Mijn echo krijg ik op 12 mei. Ik heb vannochtend een clearblue test met indicator gedaan. Die test zegt +3 weken zwanger. Afgelopen woensdag teste ik ook positief met een digitale test, en dit betekend meestal dat het al na nod is. Maarja ik heb geen idee wat mijn cyclus is dus het kan korter of langer zijn. wie zal het zeggen. Moet dus nog een HELE week wachten.... Met mijn opa gaat het langaamaan steeds nog slechter... met alle hormonen erbij ben ik hier extra erg emotioneel over...
ruby, ik moet jou nog feliciteren als de test zegt 3 weken dan is het 5 weken. dus dan klopt je banner wel. Sterkte met je opa!
da's nog lang wachten scorpion ... @s1980 wat een onduidelijkheid allemaal he , hoop dat ze snel weten waarhet vandaan komt en dat je weer verder kan ... @Ruby , sterkte met je opa !!! kknnuuuffff m@rjon
Meiden, wil dit even met jullie delen http://www.youtube.com/watch?v=mCyg9_KEiGc mooi liedje... tekst klopt helemaal!
Heel mooi marjon! Klopt ook, er blijft altijd een leegte, en in je gedachten leeft het voort. De tranen rollen bij mij over me wangen als ik me bedenk dat onze 1e nu geboren was en ik me 1e moederdag cadeau zou krijgen en dat ik van de 2e nu ongeveer het geslacht zou weten. De hoop een nieuwe zwangerschap is er natuurlijk, maar de pijn en het verdriet gaat helaas nooit meer weg! Soms vraag ik me wel eens af waarom dit allemaal op mijn (onze) schouders terecht moet komen. Sommige mensen krijgen 2 of 3 geweldige kindjes in 1 keer en gaan er mee om alsof ze het nooit gewild hebben, en als je het echt wilt, en er alles voor over heb krijg je deze elende. Je merkt wel dat ik ff een offday heb
Ik merk het scorpion , gooi het er ook maar lekker uit ..... Idd is het niet eerlijk dat andere om je heen van een zucht al zwanger worden en dan met hun kindjes omgaan zoals het niet moet .......Wij hebben het geluk dat we al 2 kanjers hebben mogen krijgen en er al aan mogen proeven dat maakt ons verdriet van de bbz en de missed abortion een heel stuk draaglijker en dan valt het nog niet mee....... Ik hoop voor je dat de gyneacoloog jullie snel verderkan helpen want jullie verdienen het , en ook een lief beepje verdient zo'n lieve mama .... Een hele dikke knuufffffff Gooi het er hier maaruit e , mijn ervaring is dat dat goed helpt , omdat je directe omgeving verder gaat met leven , en jij zelf even stil lijkt te staan .............en daar is hier volop herkenning in te vinden ....En ik denk dat als je hopelijk heel snel een goede zwangerschap zult hebben dat je je verdriet veel makkelijker een plaatsje zal kunnen geven ....Maarj adan hebben we nog wel een probleem en das op dit moment voor ons toch wel het moeilijkste , eerst maar eens zwanger zien te worden en dat het dan nog goed gaat ook he ....
Scorpion Ik begrijp je helemaal wij hebben ook nog helemaal niks en de eerste was anders in maart geboren en de tweede liep ik nu met een dikke buik. Maar ook wij hebben helemaal niks gooi het er maar lekker uit meid dikke knuffel. Dat nummer hoorde ik vrijdag bij xfactor ook moest er van huilen. Marjon spannend bij jou ik duim voor je. Dat nummer van jou kippenvel. Ruby heel veel sterkte voor jou ook een dikke knuffel. Sabine pff nog geen einde eraan nog geen zekerheid kanje het allemaal een beetje volhouden? Liefs
ja het is een kippevelnummer he Cantal , ik heb hem en tijd in mijn onderschrift gehad , maar past niet meer jammer genoeg ...
he scorpion, die sweet goodbyes kon ik idd nooit luisteren zonder een traantje weg te pinken. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Jou dag komt ooit, al heb je er nu niks aan dat weet ik. Ik hoop dat het bij mij nu ook goed blijft gaan, mijn broers vriendin heeft vandaag een eerste echo gehad met 11 weken, alles is goed. Hartstikke fijn natuurlijk maar ook wel confronterend, gaat dat bij mij nu hopenlijk ook gebeuren of niet? Bij sommige mensen gaat het gewoon heel makkelijk, maar zij zijn er gelukkig ook heel blij mee. Knuffel
Ruby zoals marjon zegt we duimen heel hard voor je meid Hier is de ongi alweer bijna over twee hele dagen hmm ik ben altijd vijf volle dagen ik snap er niks. Wel lekker maar goed.