Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ha! bedankt voor de knuffel. Ik baal echt gigantisch zeg en dan mag je nog maar hopen dat het blaasontsteking is.
    Gaan jullie nog wat doen vanmiddag>ik ga zo mn dochter weer naar school brengen en daarna voor het eerst een boodschapje doen, ik ben benieuwd...

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hoe is het boodschapje gegaan?
    Ik zit hier een beetje verloren op de bank (misselijk), stoei af en toe met de katten want die vervelen zich ook nu ze niet naar buiten willen met de regen. Geen echte plannen, vanmiddag wel een afspraak maar de telefoon ligt al naast me om af te bellen, voel me echt niet fit helaas.

3. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    tja het ging, had alleen weer veel te veel genomen en dus was mn tas loodzwaar en kreeg ik alweer pijn natuurlijk bij het tillen. Ik kwam gelukkig een kennis tegen en die heeft toen de tas voor me gedragen, ha echt erg man. Het weer is echt bagger, daar worden we natuurlijk met zn alle niet vrolijk van. Hmmm misselijk heb je wat verkeerds gegeten ( ;) waar zou het anders van moeten zijn... ;) ) Ik ga zo maar weer even een tukkie doen want word niet echt vrolijk van mezelf.. Heb net nog wat tijdschriften gekocht, maar geen zin en puf om te lezen...

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Zwaarder tillen moet je ook echt nog ffies proberen te vermijden, dat ben ik pas weer gaan oppakken na mijn nacontrole en vertelde de gyn ook dat ik dat mocht gaan doen.
    Gelukkig kwam je een bekende tegen!
    Nee heb niks verkeerds gegeten, ben al vanaf zaterdag met vlagen heel licht misselijk, gister en vandaag is het vaker en langer aanwezig....ik gok op verkoudheid/griep (hoop op wat anders). Kruip lekker je bed in, even uitrusten!

5. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hoi hoi daar zijn we weer. Hoe is het met jullie? Triessie, nog misselijk of niet? Ik hoop van niet ! (of juist wel :) ). Nog naar je afspraak geweest of niet? Ik heb heel de middag niets gedaan. In bed gelegen, gelezen en een beetje zitten mailen met een collega. Verder balen balen dat er weer een ontsteking is....

6. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ha...nu niet misselijk maar vanmiddag nog wel geweest.
    Ik ben tussen 15 en 17uur weer terug naar de real world gekomen, ik zat zo te hopen misschien al weer zwanger te zijn dat mijn dagen erom begonnen te draaien....stom stom stom...check check reality check...als dat zo is dan merk ik dat vanzelf wel wanneer mn ongi uitblijft deze week en er een posi test achteraan volgt....zucht! Dus ben even 2 uurtjes super sago geweest dat ik mezelf zo heb laten gaan en dat ik dus alles geloof wat mn lichaam me aanpraat...hahah...en dat terwijl ik in het dagelijkse leven alles controleer enzo hahaha...
    Nee ben niet naar afspraak gegaan en sporten heb ik nog weekje vooruit geschoven....maar nu voel ik me (bijna) weer goed waar die hormonen allemaal wel niet goed voor zijn ;)

Lekker hoor...in bed..lezen..mailen...hmmm...goede keuze heb je gemaakt vanmiddag... hihi....

7. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    heeeeeeee, tja het valt ook allemaal niet mee. Ik heb makkelijk praten. Hier nog niet ongesteld en geen sex dus ook geen reden om me dingen in te gaan beelden... :( . Ik hoop voor jou dat de dagen een beetje snel voor je gaan des te eerder kan je testen! Jij nog plannen morgen? Ik heb me voorgenomen, lekker uit te gaan slapen... haha en verder weinig..

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Jou ongi zal een dezer dagen ook weer komen, dat weet ik zeker! Ik ga me nu installeren achter de tv House kijken en morgen heb ik geen plannen, hopelijk een beetje uitslapen.
    Fijn avondje....tot morgen (denk ik ;))

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Goedenavond...Ik zie dat jullie het ook lekker rustig aan hebben gedaan... Hier idem. Vanmiddag ben ik met hubbie naar winkel geweest om te kijken voor een laptop. Het schijnt erg moeilijk te zijn het uiterlijk met het goede innerlijk bij elkaar te krijgen :(
    Daarna op kraamvisite geweest wat me 100% is meegevallen. Tuurlijk, ik zou nog steeds heel graag kindje willen hebben; zeker zo'n mooi gaaf meisje als zij heeft :) Maar ik kon er heel goed mee omgaan, ben erna ook niet depri of boos of verdrietig geweest.
    Vanaaf lekker met hubbie op de bank gehangen en nu even online.
    Dat wondje in mijn navel ziet er trouwens echt heel veel beter uit ! Ben blij dat ik gister heb lopen porren :) had ik veel eerder moeten doen.

10. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    heeeeeeeee wat goed wendy, op kraamvisite geweest! veel doen je dat in onze situatie niet na denk ik goedzo! weer een stap verder in de hindernissen na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap , klasse! Ha zo zie je maar weer ja is dat gefrummel aan die hechtingen toch nog ergens goed voor geweest. aaah een laptop? Ja echt ideaal. Heb de mijne nog niet zo lang maar is een stuk gezelliger dan achter mn pc op de studeer kamer, zit er nu lekker mee in bed of mee in de huiskamer :) .
    Tis al bijna half 11 dus ik ga zo proberen te slapen. Heb net een pijnstiller genomen (diclofenac) en hoop dat k zo gelijk inslaap.
    Nou tot morgen!

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoop ook voor je dat je goed en snel slaapt.
    Trusten.....

12. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hebben jullie lekker geslapen?
    Fijn dat je kraam bezoek is mee gevallen Wendy!
    Gizmoo, belt de arts weer in de middag dat je weet?
    Hier is het rustig...was vroeg op...geeft niet want het is een mooie ochtend!

13. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Hoi hoi, daar ben ik ook weer ;) ! Best vroeg voor mn doen he? Ben gister redelijk snel ingeslapen, de pijnstiller heeft toen zn werk gedaan. Wanneer de arts belt weet ik niet, in ieder geval vandaag of morgen. Afwachten dus gewoon maar weer. Het weer ziet er trouwens beter uit dan gister. Vandaag hoef ik alleen niet naar buiten. Opa en oma halen mn dochter op en nemen dr mee. Vanavond na het eten komt ze weer thuis
    Hoe is het met jullie?

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ha...al iets gehoord van z'huis?
    Vandaag ben ik heel productief geweest in huis...nou ja eigenlijk buiten huis heb nml de schuur staan opruimen jaja opruim woede hahaha...en tuin aangeveegd lekker in het zonnetje...admin gedaan...de was...koffie met schoonmoeder...lekker daagje, goed gevoel bij!
    Hoe is het met jullie vandaag?

15. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hoi hoi, hier nog niets gehoord van het ziekenhuis grrgrrr. Heb vandaag wel een overwinning behaald op mezelf, heb me aangekleed en ben ff een half uurtje op de thee geweest bij mn zus, goed he?
    Zo jij bent goed bezig geweest zeg niet normaal, goed hoor geniet er van.
    Ik twijfel of ik nu zelf het ziekenhuis zal gaan bellen of dat ik wacht tot morgen..

16. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hey..stoer van je zeg...was het gezellig en hoe voel je je nu (je energie level bedoel ik)?
    Wanneer bellen...als je erg onrustig bent zou ik nu bellen en anders morgen, gyn heeft nog niet zelf gebeld dus misschien heeft ze nog geen uitslagen binnen, zou ook kunnen natuurlijk!
    Ja ik geniet ervan...morgen naar mn werk 's middags en vrijdag naar Ikea hahaha...enne...nog geen ongi of tekenen ervan...maar heb expres 2 dgn erbij op geteld....
    Wanneer hoop jij je ongi te verwachten, tijdje terug leek het erop dat je eisprong kreeg toch?

17. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Ben wel versleten nu maar dat geeft niet, als ik niet was gegaan was ik dat nu waarschijnlijk ook wel geweest. Van de week had ik van die krampen aan de rechterkant ja, dat is dus maar kort geleden. Ik verlies ook al een aantal dagen slijm ( wat ik dus pas ook in mn urine had gezien), maar als het inderdaad mn ei is dan duurt het nog wel twee weken toch? Misschien heeft dat slijm wel met mn ontsteking te maken? Jij suggesties? Ja ik wacht nog wel effe af, dan bel ik morgen wel naar het zh He de ikea, leuk ! Ga je voor iets bijzonders?

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Klinkt als je ei! En dan ja ongeveer 2 wkn tot ongi, kan iets eerder en iets later zijn natuurlijk ;)
    Ikea...blijft altijd leuk om te neuzen...schoonmama heeft eea nodig en ik ga gezellig mee en kom vast wel iets leuks tegen!

19. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja je zou het wel denken he? Nou na al die tegenslagen tot nu toe hoop ik maar nergens meer op. Nou ik ga even lekker voor de buis, straks komt manlief thuis met onze dochter en is de rust ver te zoeken!

20. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    )hoi meiden, een half uur geleden belde alsnog de arts van het ziekenhuis. Allereerst verbaasde ik me hoe aardig ze is zeg, niet normaal. Heb nooit zulke positieve ervaringen met artsen maar deze is echt heel aardig zeg. Ze komt over alsof ze een bekende van je is. Spreekt je ook gewoon aan met je voornaam! Echt fijn. De uitslag is, een blaasontsteking. In 90% van de gevallen wordt dan een bepaalt soort antibiotica voorgeschreven, dit is de antibiotica die meestal ook door een huisarts wordt voorgeschreven na de diagnose blaasontsteking. In bijna alle gevallen is dat de goeie. Ze gaf echter aan dat het goed is geweest om de kweek af te wachten want daaruit is gebleken dat die antibiotica in mijn geval niet had geholpen. Ik krijg nu dus een andere, manlief gaat zometeen gelijk het recept ophalen (wij wonen vlakbij het ziekenhuis). Ze wenste me sterkte en hoopte (net als ik :D ) dat het nu eens mee gaat zitten en zei: tot de 30e!. Nou ik hoop dat dat dan mn laatste bezoekje daar gaat worden! (en dat ik er alleen nog kom bij een volgende zwangerschap voor een echo om te kijken of het vruchtje dan wel in de baarmoeder zit ;) ).

Nou jullie zijn op de hoogte! Ps wendy, ben je de dag nog doorgekomen?

Deel Deze Pagina