Jaaaaaaa ze denken dat ik zwanger ben!!! Me slijmvlies was heeeeel dik en er zat wel iets maar dat was nog te klein om iets over te zeggen. Over 2 weken moet ik weer. Vanmrgen ook heeeeel licht positief getest!
Jaaaaaaaaaaaaaa Wat goed nieuws zeg, voorzichtig gefeliciteerd! Ga voor je duimen. Wouden ze geen bloedonderzoek doen?
de dokter zei dat er tegen je nod altijd hcg in je bloed zit en dat een vertekend beeld zou geven en hij liever over 2 weken nog een keer kijkt en dan ook meteen ziet dat het wel in de baarmoeder zit. Hij zei ook als het eenmaal er naast heeft gezeten houden we het gewoon graag zelf bij. Nou dat heb ook liever. Maar ik zit nog voor me nod dus ik verander me banner ook nog niet en wil ook eerst een duidelijkere test, maar er is hoop
ow en dat rare ding waarvoor ik er heen ging is een bloedstolsel en is 1 mm kleiner geworden. Pas na de volgende echo weten we daar ook meer over.
Hi, @Scorpion Gefeliciteerd! heb je al last van kwaaltjes? @ Sabine, ik blijf voor je duimen!!! Ik heb morgen mijn termijn echo..... spannend he, ik hoop zo dat het hartje nog klopt!! Ben eigenlijk best bang dat het niet goed is maar probeer de moed te houden en er niet te veel mee bezig te zijn. Is tot nu toe aardig gelukt! Morgenochtend om 8 uur heb ik ook rijexamen Dus om 07.00 moet zit ik al aan de rijles op mijn vrije dag in mijn vakantie!!!! Hopenlijk lukt het dit keer wel
Spannende dag morgen voor je Ruby ik hoop dat je slaagt voor je rijbewijs. En de echo ook vreselijk spannend en zenuwslopend. En het hartje klopt hoor daar gaan we voor meid
Ik ga voor je duimen ruby. Een auto is wel makkelijk straks! Ik heb alleen maar kwaaltjes: veel drinken/plassen pijnlijke boobs emotioneel jeuk warmte aanvallen misselijk enz.
Ik hoop ook dat t goed zit marjon, en dan ook nog in de baarmoeder. Maar ik begrijp precies wat je net ergens anders hebt geschreven. Ik reageer ook heel blij als iemand zegt zwanger te zijn, maar van binnen ben je boos en teleur gesteld dat jij dat niet bent. Ik vind het hier bij de meiden die een bbz hebben meegemaakt ook het zwaarst om het te vertellen omdat we allemaal in het zelfde schuitje hebben gezeten, maar je ziet hier in deze topic hoe snel er mensen zwanger worden, en iedereens tijd komt zeker weten!
klopt wel maar opde een of andere manier gun ik het jullie hier meer omdat we eigenlijk allemaal in hetzelfde schuitje zitten , en tuurlijk ben je een beetje jaloers en denk je dat wil ik ook !!! Ik wil er ook graag weer zelf een proeven en dan hopelijk ook uitdragen , dat is waar ik me het meeste zorgen over maak ................ Maar ik weet zeker dat we hier allemaal oprecht blij voor je zijn maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me niks deed !! dikke kkknnuufffffff
Marjon, toen ik mij net bij jullie aanmelde was melde er net ook iemand zich zwanger te zijn. Dat kwam zo als een klap bij mij aan. Ik d8 echt jeetje ik zit hier met lotgenoten te praten, iedereen heeft het zelfde meegemaakt en is bezig met verwerken. En dan komt er ineens vrolijk nieuws doorheen. Dat deed mij toen zo een pijn. En heel gemeen maar ik kon er niet eens blij om zijn. Ik d8 alleen maar shit waarom zij wel en ik niet. Erg he. In de tussentijd hadden meerdere meiden zich gemeld, en toen begon ik er een ander gevoel bij te krijgen. Ik gun het de meiden hier namelijk 10.000000 keer meer dan die 18 jarige die denken dat een baby een poppetje is om aand8 mee te trekken en in 1 keer zwanger zijn:x. Ik snap dus precies hoe je je voelt! Voor mezelf snap ik er geen drol meer van. Net een kv test gedaan, en binnen de afleestijd een 2e streepje. Wel zichtbaar maar niet voor een foto (dus voor mij nog steeds niet genoeg bewijs). De testen worden dus wel duidelijker maar mijn temp zakt. Gaat niet goed denk ik.
Meiden heel herkenbaar! Ik vond het ook niet makkelijk om hier het goede nieuws te brengen maar tegelijkertijd voelde het ook wel heel vertrouuwd. En hoop dat iedereen die zich hier heeft aangemeld snel met goed nieuws komen. Ruby je weet al of je geslaagd bent! Ik hoop het zo voor jou! En die echo vanmiddag jij gaat genieten van een frummeltje met hartslag, beloofd! Hier gaat het steeds slechter. Ben emotioneel helemaal een wrak maar ik moet op de been blijven voor dochterlief. De wereld om me heen roept alleen maar meid geen buikpijn er was nog hartactie en denk aan de zwangerschap van 3 jaar geleden toen is het ook goed gegaan. Ze moeten eens weten hoe ik me voel. Ik vloei ben onwijs misselijk en sleep me echt de dag door. Dochter is vandaag een dagje naar oma haal haar vanmiddag op. Ga weer even op bed liggen, dat is het enige wat ik momenteel kan......