spannend Sabine , ga een kaarsje aansteken en heel hardvoor je duimen !!!!!!!!!!!! dikke knnuuffff , denk aan je
Sabine weet je al meer ik ben vreselijk benieuwd. Scorpion heb jij al meer zekerheid? Ruby Joepie de poepie super zeg Gefeliciteerd meid nu lekker genieten en op je roze wolk klimmen. Danielle was je nou wel ongesteld geworden? Liefs Chantal
hier ongi nog niet doorgebroken had hem vandaag verwacht wel sinds gister bruinslijm dus verwacht het ieder moment al zijn de ongi klachten wel weer weg ineens:s
ik moet nog ff afwachten, ik ben vandaag om 13.00 uur gaan bloeden (gelukkig wel oud bloed en heel weinig) maar schrik er toch van. Heb je goed geklust vandaag channes??
Jeetje wat spannend allemaal zeg , duim nog ff door !! Sabine , hoop maar dat alles goed is , vind het altijd eng als we lang moeten wachten als iemand naar het ziekenhuis is dan denk ik altijd gelijk het ergste , hoop dat ik het helemaal verkeerd heb !!
je hebt je banner veranderd gefeliciteerd scorpion!! had jij 2 eilijders of net als ik 1? ben ik vergeten en hoeveel maanden waren jullie nu bezig sinds de bbz voor het weer raak was? hier ongi niet echt door wel veel dikke bruine afscheiding. ik verwacht morgen echt ongi te worden dus is mijn cyclus 29 dagen inpl 28 wat ik hoopte
meiden sorry maar was gisteren helemaal op! Er was nog steeds hartactie en al een echt minimensje te zien. Hopen zo dat het goed gaat! Moet dinsdag weer terugkomen. Marjon jouw kaarsje heeft zeker geholpen, dinsdag weer? Dikke knuff voor jou, Ondanks jouw verdriet ben je altijd zo lief voor iedereen! Danielle ongi al doorgezet Scorpion spannend hoor je had toch al wel een dikke positieve test gehad? Is het bloeden nu gestopt Gelukkig is vriendlief weer thuis het weekend kan ik lekker rustig aan doen.
o ja zeker weten dat wordt een grote gelukskaars , hoe laat moet je er zijn ??? moet wel een kanjer zijn dat beepje van jullie !!!
15:00 uur.Dat zei de gyn ook al het is net zo vechtertje als jullie dochter. Het moeilijkste vind ik dat ik iedere keer alleen moet. Vriend is net begonnen bij een nieuwe baas. En marjon hebben jullie de bovenverdieping van jullie nieuwe huisje al af. Vandaag openhuis?
@ Danielle: Ik heb er nog 2, maar of die ene nog werkt dat is de vraag. Na de bbz wilde alles niet op gang komen. Daar heb ik promolut voor geslikt en nu is het raak. Wij zijn dus eigenlijk in 3 rondes 3 keer zwanger. Wat een team he @ Sabine: Fijn meid dat alles goed is. Dat geeft mij ook moed. Bloeden is nog niet gestopt. Ik heb geen "vet" positieve test gehad, maar ze waren voor ons voldoende. Het bloeden wat ik nu doe is wel heel anders dan bij een menstruatie. Het is gelukkig allemaal oud bloed, en wat ik nog nooit eerder heb gehad is dat ik er gewoon druppels urine bij verlies Ik hbe van8 ook gebloed (gebeurt normaal ook nooit) en het is heel weinig. Mijn temp is de afgelopen 3 dagen wel iets gezakt maar nog steeds hoog. Bij een menstrutie is hij veel lager. Maar ff afwachten.
oohh scorpion . spannnend hoor !!! Hopen maar dat het goed blijf gaan , misschien heeft het oude bloed wel met stolsel te maken wat in de baarmoeder zit , dat zou een logische verklaring zijn .............................
dat zal denk ik niet marjon, want dat stolsel zit in mijn buikholte naast mijn baarmoeder en mijn eileider. Maar ik ben zo aan het duimen. Ik verlies nu namelijk ook roze bloed. Tot nu toe is wel alleen bloed en geen slijm en stolsels. Weet niet of dat wat zegt.
oh scorpion wat spannend toch ,blijf duimen .. @Sabine , vandaag open huis ja , net de eerste kijker gehad en mijn inziens was het vrij SERIEUS en ze hadden het erover om nog een keer te kijken met de makelaar .....zou het dan toch nog goed komen ??????????????????? Hopelijk een voorbode voor een betere tijd !!!!!!!! Duimen jullie voor ons !!!!