Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    hier vandaag echt ongi..maar is niet erg nieuwe ronde nieuwe kansen!!!wat fijn van de wat serieuzere kijkers marjon.
    fijn dat je toch best snel zwanger geraakt bent weer scorpion
    ik vindt eik dat we nu pas ronde 1 in gaan inpl van 2 omdat mn cyclus nu mooi 29 dagen was voor het eerst na de bbz
    dus ik zit eik in ronde 2 maar deze ronde voelt voor mij meer als de eerste....

ik duim nog steeds voor je scorpion

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Klote van je ongi Danielle , je was er al bang voor ............................net ook 2e kijkers gehad , die moesten nog meerdere huizen bekijken , maar je weet maar nooit , ben iig wel blij dat k niet voor niets binnenzit met dit mooie weer !!

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Danielle balen zeg. Je cyclus is tenminste weer op orde en nu met volle moed op naar de volgende ronde toch?

Scorpion pff wat een onzekerheid heb je alweer getest? Er is echt nog wel hoop zie mij heb echt veel bloed verloren...

Marjon ga voor je duimen dat het verkopen van het huis het eerste is in de weg van gelukmomenten die jullie gaan brengen in 2009!

Durf het nog niet te hard te zeggen maar heb sinds gistermiddag niets meer verloren op naar dinsdag....

Meiden prettig weekend en geniet van het weer

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @Sabine,

Ik heb niet getest. de vk raad dat af omdat bloed de test kan beinvloeden. 3 dagen na het bloed kan je beter testen zei ze.
    Jou verhaal geeft mij ook hoop, alleen ben jij iets verder en is het kindje sterker!

@marjon, wel laten weten he als je huis verkocht is.

Had het net ff zwaar. had verjaardag van mijn schoonvader en daar was iemand die nu 24 weken is (dat zou ik ook zijn nu) iedereen maar vragen hoe het gaat en dat doet je dan zo een pijn. Hun trots vertellen dat ze een meisje krijgen. Wij hadden dat nu ook geweten.
    Dan word je wel weer ff met je neus op de feiten gedrukt.

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Scorpion dat zijn zeker geen fijne momenten. Op zo moment wou je dat er een gat onder je was waar je in kon duiken. En je moet dan ook nog vrolijk/blij wezen want wat ik vaak hoor ik dan ja zij (die ander dus) kan er toch ook niets aan doen dat het bij jou steeds misgaat. nee natuurlijk niet maar daarom mag het mij toch wel pijn doen. Ik zou as dinsdag eigenlijk uitgerekend zijn heb dan weer een echo hoop echt op een wonder! Weet dat het moeilijk is maar probeer hoop te houden! Dikke knuff voor jou!

6. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ook een knuff van mij meid!!
    hoe groot is de kans dat ik de volgende x weer een hele lange cyclus heb? als hij nu de 3e x na de bbz mooi 29 dagen was?
    betekend dat dat de aansturing vanbinnen nu beter op gang is sinds de operatie en dat hij nu misschien wel weer normaal blijft?
    fijn dat je niet voor niets met het mooie weer binnen hebt moeten zitten marjon nu hopen dat het snel verkocht wordt

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

ik denk dat je wel rond de 29 blijft zitten, maar als je het zeker wilt weten kan je natuurlijk ook tempen.

8. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    @ marjon, ik hoop dat je je huis snel verkoopt en dat je binnenkort ook zwanger bent.....

@Scorpion, ik duim voor je dat alles goed gaat/is..

@ Sabine, gelukkig pfff, en nu volhouden he! Hoop at het dinsdag weer een mooie echo is en dat je vanaf nu geen bloedingen meer krijgt!

@ Danielle en Chantal, succes

Ik ga vannacht weg, ik meld me weer over zo'n 1.5 week.

Liefs

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Fijne vakantie Ruby !!

En ik hoop idd dat ons sprookje snel eindelijk verder mag gaan !!!

10. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    fijne vakantie buby!!
    ik ga deze ronde zien als ronde 1
    heb zelf ook het gevoel dat het nu voortaan wel rond de 29 dagen blijft want hij is niet geleidelijk korter geworden maar ineens weer mooi 29 vorige keer nog 39 dagen dus das wel heeel positief met volle moed deze ronde in..
    en heb er een goed gevoel bij vooral omdat het begint met een mooie normale cyclus

11. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    mijn abo is de hele tijd weg... dus ff bericht om hem weer in mn lijstje te krijgen

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sabine wat super zeg echt geweldig.
    Fijn dat je bloedingen gestopt zijn nu op naar dinsdag.
    Dikke knuff voor jou.

Ruby hele fijne vakantie.

Scorpion blijft spannend bij jou ik duim voor je.
    Dat zijn geen fijne momenten op een verjaardag waar iemand is die net zo ver zijn als jij.
    Ook een dikke knuff voor jou.

Marjon kijkers gehad super zeg ik hoop dat ze serieus zijn en dat jullie huis straks verkocht is.

Danielle ik denk wel dat je nu een cyclus hebt van 29dagen was dat ook je oude cyclus voor de bbz?

Hier weer op het wachtbankje dus ik trek me er niet zoveel van aan heb het druk gelukkig en ik wil er ook niet steeds mee bezig zijn vooral die laatste dagen ik vind het zo moeilijk he.

Liefs Chantal

13. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    hoi chantal..
    voor de bbz was ik precies 28 dagen.
    ik had nu al op dag 27 bruinverlies en op dag 29 brak de ongi echt door..
    toch vindt ik mijn ongi niet veel voorstellen, heb hiervoor koperspiraal gehad en was daarmee altijd heel erg ongesteld dus dit stelt echt niets meer voor..
    wel fijn dat mn cyclus zo snel weer een beetje op orde is gekomen dit is pas de 3e ongi na de bbz

14. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Allereerst iedereen veel sterkte die een bbz heeft doorgemaakt.
    Ik wil me hier graag ook even melden als dat mag.
    Ik heb begin april een bbz gehad en ben nu alweer zwanger. Mijn eileider is bespaard gebleven, maar toch ben ik enorm bang dat het weer mis is. Ik heb (nog) geen bloedverlies gehad, maar heb wel weer lage buik- en rugpijn. Dit had ik de vorige keer ook en toen was het dus mis. Over ongeveer 1.5 week heb ik een echo om te kijken of het dit keer goed is, maar op de 1 of andere manier heb ik er geen goed gevoel bij :(

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    welkom hier.

Probeer een beetje positief te blijven! T komt wel goed!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Welkom Future mama , proficiat met je zwangerschao , kan me voorstellen dat je bang bent dat het weer verkeerd zit , heel herkenbaar ..Ik hoop voor je dat je gevoel het helemaal verkeerd heeft , ook al zegt dat vaak al een heleboel , maardenk dathet bij jou nu meer angst is ....

17. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    welkom futere mama
    logisch dat je nu schrik hebt maar probeer toch een beetje positief te blijven;) want als het wel goed zit is stress ook niet goed voor jullie.

komt goed meid be positive ook al is het moeilijk

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Ruby je leest het niet meer maar een hele fijne vakantie toegewenst. Geniet ervan de volgende is waarschijnlijk met jullie drietjes :).

Marjon vandaag al gebeld door de makelaar met een mooi bod?

Chantal die verdomde wachtbank weer hoop dat het wachten deze maand nu eindelijk eens wordt beloond!

Danielle ging jij nu tempen of niet?

Futuremama herken de onzekerheid ben na de bbz ik okt nu ook weer zwanger. heb onwijs veel bloedverlies maar tot nu toe laten de echo's positieve beelden zijn. Probeer positief te blijven hoe moeijlijk het ook is.

HIer alles redelijk rustig geen bloed meer gezien. De misselijkheid is ook een stuk minder nog iets meer dan 24 uur en dan zullen we wel weer zien. heb vanochtend weer een paar uurtjes gewerkt wel lekker maar ook ontzettend vermoeiend. De meeste collega's weten het inmiddels en moet eerlijk zeggen de steun die ik nu krijg geeft mij wel energie

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    fijn dat het wat beter gaat Sabine , en dan nu een topecho morgen !!! Makelaar heeft net gebeld en nu gaan ze de kijkers van zaterdag benaderen ....dus ben benieuwd ..Open huis moet zolas we zaterdag hadden moet je zelf doen en de eerst volgende werkdag worden dan alle gegevens genoteerd en dan doet de makelaar de rest ...................

20. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Maion; Hoop echt voor jullie dat het open huis iets heeft opgeleverd en dat jullie het snel kunnen verkopen. Valt er toch een flinke last van je schouders.

@ Sab ; Gelukkig dat het ietsje beter gaat meis...en idd hopen dat je morgen een topecho hebt. Nu lekker rustig aan dat je een beetje uitrust van het werken.

@future mama; Spannend zeg, kan me wel voorstellen dat je errug onzeker bent, maar meis probeer positief te denken al is dat nu heel moeilijk.

@danielle22; fijn dat je cyclus weer goed op gang is gekomen. Hopelijk gaat het geluk brengen deze ronde. Zie net trouwens dat je in dezelfde plaats woont;),

liefs Wen

Deel Deze Pagina