Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja dat staat idd een beetje raar , maar weet dat we er hier voor je zijn , ook als je ff rust wilt van het forum , we lopen niet weg e we zullen er voor je zijn als je het nodig hebt ......

en toch weer een dikke knuffel

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Dank je marjon.
    Zit gewoon te janken, dat ik niet eens meer kan zien wat er staat. Zo oneerlijk!
    Ik doe er nog liever 5 jaar over en dat t dan goed zit dan dit.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja precies al sje dan weet dat het goed gaat , is het het waard , ik zeg altjd : ~anything worth having , is worth waiting for ~

maar dan moet het wel goed gaan , en dat is nu bij ons verre van dat ....

liefs

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Scorpion ook vanuit hier een hele dikke knuff. Had zo gehoopt dat het HCG meer duidelijkheid kon geven! Herken jouw woorden zo nog liever jaren wachten dat het goed gaat dan weer het verdriet van het verlies van een frummeltje dat zo welkom is. Neem de rust die je nodig hebt en als je wil schelden, schreeuwen je hart luchten weet hier kan het altijd....
    Nog een dikke knuff....

5. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    pff geen positief nieuws hier dus:(...
    hoop zo voor je dat er nog een wonder gebeurd en dat je toch nog een echo hebt die goed is,
    ik vindt dit echt erg voor je meid.
    blijf duimen voor je

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik mag van me vrienden de moed ook nog niet opgeven.
    De echo is vervroegd naar a.s. maandag!

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    meiden het is hier denk ik helemaal fout verga van de buikpijn bloedverlies weer opgetreden en geen gevoelige boobs meer. Kan om negen uur pas bellen naar de gn. Zit er echt ff doorheen

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohh wat een neuws hier allemaal zeg , waarom kanhet nou niet gewoon eens een keertje helemaal goed gaan ....
    Sabine en scorpion ik ga heel hard voor jullie duimen !!!!!

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Nee sabine dat mag niet meid ik hoop dat je heel snel terecht kan. Rustig aan als er wat is we zijn er voor je. Een hele dikke knuffel.

Liefs chantal

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    thanx voor de lieve woorden maar heb er geen goed gevoel over. Vriend is net naar het werk gegaan en zit ik nu tranen met tuiten en dochter die er niets van begrijpt.......... Waarom?????

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    vraag me echt af waarom de ene vrouw maar hoeft te kijken en ze zwanger is en negen maanden later het frummeltje in de handen heeft en de andere zoveel ellende moet meemaken. Ik gun het echt niemand maar waarom worden de mk's en bbz's niet eerlijk verdeeld waarom gebeurt het uberhaupt.....

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja dat vind ik ook , waarom gebeurd het ??? En je gunt het idd niemand maar als het toch gebeurd dan wat beter verdeeld en niet elke keer dezelfde .............Ik hoop voor je datje snel terecht kan bij gyneacoloog en dan krijg je misschien snel duidelijkheid ??Voelt het anders als toen je bloedverlies had bij je dochtertje ????

dikkke kknnuufff

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    heb toen echt 8 weken nonstop bloedverlies gehad. incl stolsels en toen waren het er 2. Nu is het een paar dagen geweest een week gestopt en gaat nu weer verder. Zit het ook iedere keer te vergelijken in mijn hoofd met de zw van mjn dochter de mk en de bbz. Aan de ene kant hoop je zo dat het goed gaat en wil je positief blijven aan de andere kant denk ga maar van het ergste uit dan valt het altijd mee nog 45 minuten voordat ik kan bellen pfff wat kan wachten dan lang duren

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    kom ik er ook net nog achter dat ik mijn portemonnee gisteren ben verloren pffffffffff

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohh sabine toch , wat een pech .................
    Ik hoop voor je dat het toch allemaal goed is , maarik zou ook heel bang zijn en denken dat het mis is ..........laten we hopen dat je je straks alleen nog maardruk hoeft te maken waarje portomonee gebleven is en dat beepje het nog prima doet ......ik duim gewoon verder...

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    kan om 1030 uur terecht in het ziekenhuis. Eerlijk is eerlijk is wordt nu echt serieus genomen ik hoef maar te bellen en ik mag langskomen. Portomonnee ook weer gevonden durf niet te zeggen waar maar hij lag in de vriezer :). Heb nu echt buikpijn aan de linkerkant voelt echt niet goed. pfffff als het nog wel goed is eet ik mijn schoenen op en ga ik de aankomende 4/5 weken me opbergen........

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    fijn dat je zo snel kan komen , kan je man meegaan ???
    Ik hoop voor je dat alles goed is , maar het klinkt niet goed ....ik ga heel hard voor je duimen !!!!!!En je portomonee gevonden , rare plek , kun je zien dat je met je gedachtes toch met hele andere dingen bezig bent .... dikke kknnuufffffff

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    man kan niet mee is net vorige week bij een nieuwe baas begonnen en die hebben het zo druk dat als je vrij vraagt het al moelijk gaat laat staan als je er net werkt. Mijn moeder kan ook niet mee en mijn schoonouders zijn op vakantie. Zul je altijd zien. Moet de kleine meid wel meenemen hoop maar dat ze zich een beetje gedraagt en niet overal aan gaat zitten of erger nog, zoals de vorige keer, onder mij in de beugel ging hangen, leuk zeg ze klimtoestel...............

ga jij vandaag nog wat leuks doen of moet je aan de gang in het nieuwe huis? Al wat gehoord van de makelaar eigenlijk?

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Sabine, heel veel sterkte zo!
    Ik duim, nee zuig op me vuisten voor je!!!
    Leg lekker ff die portemonee op je hoofd of in je nek. Verkoeling doet wonderen! :D

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sabine,

Ik weet niet waar je woont, en naar welk ziekenhuis je moet, maar als ik het qua tijd red wil ik wel met je meegaan als je dat wilt.

Deel Deze Pagina