Scorpion wat ben je toch een schat, echt heel lief van je als je een helikopter heb had je het misschien gered woon in Apeldoorn wel heel lief van je. Echt als ik jullie niet had gevonden op dit forum waar was ik nu dan. Jullie hebben me gelukkig de ochtend helpen kunnen doorbrengen. ga zo de thuis inpakken van marescha, veel snoepjes erin dan blijft ze stil! Meiden nogmaals bedankt voor jullie woorden en steun Scorpion is bij jou het vloeien eigenlijk nu helemaal gestopt?
ik kan het in 50 min redden hoor denk ik! Maar dan ben ik idd te laat Volgende keer gewoon vragen hoor! Maar ff een brutale vraag, maar heeft de nieuwe baas van je man er geen begrip voor? De mijne moet het niet proberen hoor om niet mee te gaan Ik heb maar 1,5 dag gebloed. Gisteren dus negatieve hcg waardes gehoord, en gisteren avond ben ik ook even hard aangesproken door me vrienden. Vorige keer was mijn hcg ook 0 en was ik ook al 5 weken. Ik ben een apart geval, en ik mag de moed niet opgeven. Ik moet wachten op de echo. Ik heb wel voor mezelf besloten dat als er niks te zien is op de echo ik w8 op mijn echte ongi en me dan laat opereren aan dat stolsel. Het doet ook heel veel pijn om iedere 3 weken naar een echo te kijken en een restje van je kindje te zien. Iedere keer hoop je toch wat anders te zien. Meid een hele dikke knuffel!! Ik pm je ff mijn nummer dat als er wat is dat je me kan bellen en dan kom ik wel naar je toe!
pffff wat een nieuws hier meiden Ik ga zoooooo hard duimen voor jullie. @ Sab; wel erg kl*te dat je man nu niet mee kan en dat er verder niemand is om mee te gaan. Hoop zo dat het toch goed is. @scorpion; Geef de moed idd niet op meis al snap ik dat het wel moeilijk is om positief te blijven. Hoop zo dat het er maandag goed uit ziet maar het zullen weer een stel heeele lange dagen worden. @marion; Nog niets gehoord van de makelaar? liefs Wen
ben heel hard aan het duimen !!! dinsdag onze makelaar en een aankoopmakelaar en kijkers , hopen dat ze eruit komen endat we ons huis verkopen !!!
Scorpion je bent een echte schat en scheurijzer met 50 min vanuit purmerend naar apeldoorn wil jou niet tegenkomen onderweg! En je moed zeker hoop houden weet dat het moeilijk is maar probeer het toch. En iedere keer naar een scherm kijken met restjes wordt je zeker niet vrolijk! Ga voor je duimen dat je maandag iets heel moois op de echo's ziet!!!! Weet niet of zijn baas moeilijk zal doen als hij mee kon was hij ook zeker meegegaan heeft afgelopen jaren mij nog nooit alleen laten gaan tot nu. Vind het niet erg vind het ook wel belangrijk dat hij een baan heeft en houd. Maar nu het nieuws er zit nog steeds een deugnietje met goed hartactie zoals de gyn het noemde. Ze zagen ook rondom de hele vruchtzak een vochtschil oftewel er gaat nog veel meer aankomen en buikpijn hoort hier zeker bij. Mijn baarmoeder is bezig om er van alles uit te gooien en nu hopen dat die niet ons frummeltje eruit gooit! Had voor dinsdag al een afspraak staan en mocht ik het in het weekend niet vertrouwen was ik altijd welkom. Marjon ga ook voor jou duimen dat het huis verkocht gaat worden.
Ow jeetje sabine ik heb helemaal kippenvel! Ben zo blij voor je! Valt wel mee hoor hoe ik rij, alleen als ik ergens moet zijn dan ben ik er ook zo!
geen fijne berichten hier zeg... het is echt allemaal oneerlijk verdeeld.. veel sterkte voor de gene die het nodig hebben namens mij
Sabine top wat een opluchting super zeg ik heb de hele morgen aan je moeten denken op het werk. Dikke knuffel.
Sabine , wat heerlijk en nu maar hopen dat jullie sterke beepje blijft zitten en dat het goed blijft gaan ........... duim, duim,duim, duim,duim
Sab, ik zag elders een berichtje dat je vandaag controle echo had. Goed te lezen dat jullie kleine deugniet er nog zit. Maar blijkbaar gaat er dus nog veel bloedverlies aan komen? Da's ook niet prettig. Maar ook dinsdag al weer een nieuwe echo ter conrole? Aardige en meelevende gyn volgens mij, niet?
meiden dankjewel voor jullie geduim, het helpt zeker!! DrewB heb zeker een lieve gyn! Zowiezo hier in het ziekenhuis zijn ze erg makkelijk misschien komt dat ook wel door mij geschiedenis. Dit is mijn 4e zw. Heb gelukkig een dochter maar tijdens de bevalling had zijn geen hartslag meer alles is gelukkig goedgekomen maar door dit alles heb ik denk een beetje voorrang!
das dan 1 voordeeltje van alle ellende die je hebt gehad , meid .... Ik had bij de bbz zoiets van goh wat een hulp en heof maar te bellen en ik kan komen en staan gelijk voor me klaar en bij de missed abortion was ik geen spoedgeval , maartoen hebben ze maar rond laten lopen , ik had een bloeding met 4 weken en 3 dagen en een curretage met 10,5 week ................................ hoop dat als ik weer zwanger mag zijn dat ik snel naar mijn vk mag , daar ben je niet zo'n nummertje in een lange rij
had liever geen strippenkaart bij de gyn gehad. net wat je zegt marjon na een mk ben je niet bijzonder na 2 ook nog niet maar na een bbz blijkbaar wel. hoop ook zo als dit goed gaat ik over 4/5 weken naar een vk mag maar werd me al voorzichtig vandaag gezegd dat deze kans klein is gezien de littekens van de bbz, daarbij de totaalreptuur van mijn bevalling en dan had de kleine meid bij de geboorte ook nog geen hartslag dus mocht ik wel naar een vk mogen is dat die uit het ziekenhuis of anders zelf een vk uitkiezen met medische indicatie voor de bevalling daar kan ik helemaal mee leven maar eerst die 12/13 weken maar eens zien te halen
goedemiddag Hier alles weer redelijk rustig geen bloed meer alleen nog bruine afscheiding. Chantal jij heb weer een spannend weekje zie ik..... Weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier alleen maar regen behhhhhhh heerlijk weer op lekker met een muziekje op op de bank te hangen boekje lezen
Sabine gelukkig is het bloeden gestopt dinsdag mag je weer he? nog een weekje geduld hihi. Heb wel erg last van me buik sinds gister constant steken. Hier is het al een tijdje droog mannetje is druk in de tuin en ik ben aan hangen en ondertussen stofzuigen enzo. Volgende week word het beter weer Yeah.