Scorpion heel veel succes vandaag. Ik blijf voor je duimen. Sabine hoe is het met jou? Ik ga werken nu maar heb totaal geen zin. Liefs chantal
Scorpion hoelaat moet je? Ik ga megahard voor jullie duimen!! Dikke knuff. Hier alles nog steeds stabiel mag morgen weer om 09;40. Chantal al wat van de taxateur gehoord? Marjon vandaag weer kijkers toch spannend!!!
Dank je wel meiden. Ik moet om 11.30 uur. Ik denk dat ik hier weer rond 13.00 uur ben. voel me zo kut in me buik van de stress
morgen Sabine , en het is blijkbaar alleen de aankoopmakelaar en makelaar ....................dus klinkt wel allemaal goed .. Hopen dat je morgen weer een goed echo hebt sabine ...
heel veel succes scorpion.... Kan me wel voorstellen dat je buikpijn krijgt van de stress en spanning...we blijven duimen, liefs Wen
Helaas meiden, het duimen, de kaarsjes het heeft allemaal niet geholpen. Donderdag heb ik een gesprek wanneer ik het stolsel laat weg halen.
k*t Scorpion , maar je was wel zwanger , is die bloeding dus toch een miskraam geweest ?? dikke knnuuffffffffffffff
ja. Maar ik ben er helemaal klaar mee. die pijn hoef en wil ik nooooit meer meemaken. Ze gingen net nog vrolijk zeggen; nou in de baarmoeder zit niks, laten we daar buiten even kijken. Nou dan zit je hart in je keel
Scorpion heb je net een pb gestuurd! Nogmaals dikke knuff en hoop dat er snel wat zonneschijn jullie kant op komt! Liefs
o die artsen ook soms zo gevoelloos. En begrijp dat je die pijn niet meer wil, het is ook zo oneerlijk. Waarom toch. Het kost geen geld, het komt voort uit liefde en waarom moet je er dan weer afscheid van nemen.... dikke knuff
Scorpion dikke k-t vreselijk meid. Kan me voorstellen dat je er even helemaal door heen zit. Dikke knuff voor jou. Liefs Kg
ooh meis wat vreselijk naar nieuws... heeeeel veel sterkte gewenst en ik hoop dat voor jullie de zon snel gaat schijnen want dit is zooo naar.
jeetje scorpion....heb er geen woorden voor alleen heel eel sterkte meis..... Een dikke knuff, liefs Wen