Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goedemorgen Dames .......

Hoe gaat het scorpion ?? Stomme vraag , het antwoord weet ik eigenlijk wel , maar moest aan je denken ....de gevoelens van mijn laatste miskaam komen dan een beetje terug en denk dan jeetje als het dan ook de derde keer gebeurd , hoe moet je daar weer uitkomen en verder gaan ................................dikke kknnuufffff

@sabine , duim~duim~duim~duim ~

2. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Scorpion ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat? heb je een beetje kunnen slapen? Gaan ze donderdag weer kijken of gaan het stolsels nu eindelijk eens weghalen? Dikke knuff

Zit nu nog ff het werk, goede afleiding, over een uurtje mag ik me weer melden ben echt op van de zenuwen was vanochtend om zes uur al aan het dweilen, plantjes water geven.....

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    sab heel veel suc9 straks!!

Eigenlijk gaat het wel goed met me. Natuurlijk kan ik zo op de bank zitten huilen, maar het begint eigenlijk gewenning te worden.
    Je hebt een positieve test-- Yeah-- we kunnen weer gaan huilen. Zo gaat het een beetje!
    En misschien klinkt het heel hard maar dit is 10 keer minder erg dan bbz. Misschien dringt het allemaal nog niet tot me door ik weet t niet.
    Ik denk dat ze donderdag wel weer eerst gaan kijken maar ik wil het zelf pas laten weghalen als ik mijn menstruatie heb gehad. Ik wil zeker zijn dat er niks zit qua zwangerschap.
    Maar in 4 maanden tijd is dat stolsel niet kleiner geworden ja 1 mm. Maar ik draag nu een week een topaas steen en heel raar maar dat stolsel was dus in een week tijd 1 cm kleiner!
    Ik hoop dan ook dat het er helemaal door weg gaat. Alles beter dan weer onder het mes:D

En ik denk dat ik me er toch niet aan kan houden maar ik ga het proberen; volgende keer test ik pas als ik 10 dagen overtijd ben of kotsend boven de wc hang. Dan zijn we al weer wat verder en weet ik zeker dat er dan wel wat op echo te zien is.

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    meid je klink wel positeif maar blijf wel aan jezelf denken! Het is niet niets wat je moet doorstaan! En 10 dagen overtijd en dan pas testen dat gaat je niet lukken denk ik!

Vind het best wel moeilijk om hier nu met goed nieuws te komen. Heb weer een mooie echo gehad en mag volgende week weer terugkomen aangezien er nog steeds vocht te zien is.

Marjon zijn de kijkers al geweest?

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hoezo moeilijk?

Wij duimen met ze allen voor jou! Gefelciteerd!

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    weet hoe het voelt om te horen dat iemand zwanger is! Je gunt het iedereen maar iedere keer toch die vraag in je achterhoofd waarom ik niet!

Scorpion ben je wel aan het werk, of heb je scorpiontijd ingesteld?

Marjon hoe is het vandaag met de kijkers gegaan?

Chantal hoe gaat het bij jou nog 4 dagen voel je je al anders dan normaal, duim duim duim

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Scorpiontijd haha.
    Ik ben gelukkig eigen baas. Ik werk wanneer ik wil :D Nu is dat al 4 maanden max 14 uur per week. Gelukkig heb ik goed draaiende webwinkel waar bijna geen werk in zit.

Dat is nooit leuk om te horen, maar zoals ik vorige keer ook al zei, met jullie is dat anders. Op de een of andere manier gunnen wij het elkaar meer dan de andere op het forum. Niet ego bedoeld maar is gewoon zo. Een bbz is toch wel ff wat anders dan een mk en al helemaal met een vmk.

Maak je geen zorgen! We gunnen het je!

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Scorpion je komt heel positief over meid dikke knuffel voor jou ik hoop voor jullie dat jullie wondertje heel snel komt.

Sab gefeliciteerd nu op naar volgende week:)
    Hoever ben je nu ongeveer 8week?

Marjon hoe is het met jullie huissie zijn jullie al wat wijzer?

Ik heb steeds krampjes in me buik en nog geen pukkels gespot normaal heb ik ze al als ik ongi moet worden nu nog niks :)
    En ik heb een hele harde onderbuik.
    Ik begin het ook elke keer aan het eindevan de cylus erger worden met het wachten ik wil ook:)

Liefs Channes

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mooi sabine !!!

Hier was de makelaar positief en nu is het wachten of ze met een bod komen .....duimerdeduim

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Spannend zeg ik duim met je mee

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    duimen dan he marjon. Er zal vast wel een bod uitkomen :D

Channes voel je al wat?

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Harde onderbuik steekjes onderin me buik en nog geen pukkels.
    Maar goed het is nog geen zaterdag helaas:(

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    spannend. ik duim voor je!

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik vind het elke keer spannender worden.
    Ik moet zaterdag de hele dag werken meestal is het zo als ik opsta dat ik ook al ongi ben ik hoef er nooit een hele dag op te wachten dat scheelt wel weer

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Chantal, maar kan het niet vaak genoeg zeggen en helaas trap ik er ook weer elke keer in , laat je niet gek maken door je eigen lichaam ...

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat heb je trouwens een mooie tatoeage Scorpion !!

Heb je hem zelf ontworpen ??????????

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon ik maak mezelf niet gek hoor hihi thanks

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    dank je marjon. Ik heb hem gedeeltelijk zelf ontworpen.
    Ik kwam hem tegen op en weblog van iemand die ook 2 kindjes was verloren, in overleg met hun heb ik hem aangepast.

Heeft dus echt een dubbele betekenis.
    De bedoeling is dat er aan de linkerkant straks nog een naam bij komt.

Ik heb besloten het er verder bij te laten. straks hebben alle puntjes sterretjes. Het is gewoon ter nagedachtenis aan de mk's en de periodes.

19. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    knap dat je zo positief blijft scorpion!! mooi tatoeage met een mooie betekenis!! spannend chantal die paar dagen duren dan lang he?

hopen dat je idd een bod krijgt marjon!duim voor je

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    We zijn in onderhandeling , we hebben een bod gehad , we hadden voor onszelf een limiet gesteld van lager gaan we niet ..en dat was al het openingsbod , we hebben teruggeboden en nu is het wachten waar ze mee terugkomen .................als dat bod redelijk is , dan is het verkocht onder voorbehoud van financiering !!!!!!!!1

Deel Deze Pagina