Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    lijkt mij ook wel, ik zou ook wel zo snel mogelijk willen weten of het in de bm zit.

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Mij willen ze niet eerder dan met zeven weken ook om je het hartje te laten horen en dat je het dan ook kan zien.
    Zodra ik het niet vertrouw kan ik aan de bel trekken en krijg ik hem eerder.
    Maar zelf wil ik ook niet eerder om mezelf niet nog meer ongerust te maken zelfbescherming.

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sabine hoe was je echo?

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    alles was helemaal toppie! armen, benen alles vloog in het rond ben nu 9 weken en 5 dagen volgende week weer echo in het ziekenhuis ivm bloedprop wat er nog zit

Ga slapen weltrusten

5. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    goed nieuws sab!!
    channes, snap precies wat jij bedoeld meid!!
    wie van jullie mist er ook een eilijder? of hebben de meeste van jullie een bespraarde operatie gehad destijds?:$

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Heel goed nieuws Sab!!!

@Danielle; ik mis mijn rechtereileider,

liefs Wen

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    chantal ook wat van te zeggen je hebt dan wel meteen zekerheid en als ik het me goed herinner is jouw eileider niet bespaard gebleven en dan is de kans veel kleiner dat het in de eileider zit als bij iemand waarvan de eileider is bespaard zoals bij mij.

Gisteren bij de vk geweest en die schrok wel van mij verleden. Hele vriendelijke meiden

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat heerlijk Sabine , dit moet je toch wel goede moed geven he !!!!!!!

Mijn eileider is gespaard gebleven ....

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sabine klopt hoor mijn rechter eileider heb ik niet meer. Dat wil ik wel geloven dat je vk schrok van je verhaal die van mij ook. Mijn vk heeft mij ook te wereld gebracht vind ik wel grappig dat ze er omhoog steeds is

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    omhoog moet nog zijn hihi ik zit met me mobiel op internet kon het niet meer lezen

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sab, Wauw meid wat geweldig!! Ik ben alleen wel benieuwd wat ze met die bloedprop gaan doen, want daar zal ik toch ook wel tegen aan lopen als ik zwanger ben.

@danielle, Mijn zit er nog, maar vind het niet een prettig gevoel. Deze week moet er aan die kant een eitje springen en die moet toch wel de route afleggen waar ik 4 maanden terug bijna dood door ging. brrr eng idee hoor!

Bij mij schrikken ze ook altijd van me verhaal. Sommige staan me echt met open mond aan te kijken en dan komt eruit; meid wat heb jij kut jaar gehad, wat knap dat je hier zo staat en zo je verhaal kan doen!.

Vandaag een lekker dagje administratie doen. blegh!

Dikke knuffel iedereen!

12. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    het is idd niet niks wat jij meegemaakt hebt pff..
    mijn linkereilijder is eruit, en idd ergens ben ik daar denk wel blij mee nu.de andere zag er ook gezond uit zei de gyn.
    wou dat ik geen spiraaltje had toen ik zwanger raakte:(
    dan was het misschien gewoon goed gegaan maja dit kon er bij mij ook nog wel bij..

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Tja danielle, als we alles van te voren wisten he;)

Dan was ik 2 jaar eerder begonnen, en had ik de 1e 3x niet getest (dan wist ik ook van niks)
    dan had ik de 2e keer eerder aan de bel getrokken (of die nacht een rubber gebbruikt:D)

Het heeft geen nut om zo te denken, het loopt zoals het moet lopen en blijkbaar hadden we een les nodig of mocht het nog niet op ons pad komen.

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    scorpion knap hoor dat je zo positief blijft herken er veel in van mijzelf. Toch ergens diep van binnen denk waarom ik de een zet een aantal kinderen op de wereld zonder problemen en wij moeten er een halve oorlog voor doorstaan!

Ik roep nu ook keihard als dit goed gaat komt er bij nooit meer iets in :)!!!

Danielle waren jullie niet bewust bezig met kinderen omdat je een spiraaltje had?

Denk dat ze met de prop/sliert bloed niets doen het zit om de vruchtzak dus denk dat het meer gevaar oplevert dan voordeel. ik heb geen last, behalve af en toe bloedverlies en het frummeltje trekt zich er ook nog niets van aan want groeit goed. Met mijn dochter heb ik exact hetzelfde gehad en rond de 16 weken was alles pas weg!

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ja sabine sommige mensen noemen het ook hard hoe ik reageer, maar ik wil gewoon een kindje en heb geen zin om me een paar kut te blijven voelen. Natuurlijk draag je voor altijd wat met je mee, en moet ik echt weglopen als er een dikke buik aankomt want dat doet heel veel met je. maar t is niet anders.
    En tja, die mensen waarbij het goed gaat zullen wel weer andere problemen hebben denk ik dan.

Grappig dat je dat zegt. Ik zeg, als het kindje geboren is dan heeft het eerst straf omdat het zolang op zich heeft laten wachten en mama daarmee pijn heeft gedaan.
    Mijn mannetje roept dan meteen, kijk maar uit dat je niet meteen dood knuffelt :D

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Deze kreeg ik een keer op hyves, en t klopt zeker!!

Een kleine tekst die je doet nadenken. Lees.
    Het neemt maar twee minuten in beslag en doet je deugd ! (lezen tot het einde)

waar gebeurd verhaaltje:

Mijn vriend opende de lade van de commode van zijn vrouw en nam er een klein
    pakje uit, ingepakt in zijde.
    Dit, zei hij, is geen gewoon pakje , het is lingerie.

Hij gooide het papier weg en bekeek de zijde en de strik.
    Ik heb dit gekocht de eerste keer dat we naar New York gingen, 8 of 9 jaar geleden, maar ze heeft het nooit gebruikt.
    Ze wilde het bewaren voor een speciale gelegenheid.
    En ik denk dat het nu wel het juiste moment is.

Hij naderde het bed en legde het pakje bij de rest van de zaken die de begrafenisondernemers mee zouden nemen.

Zijn vrouw was net overleden....
    Terwijl hij zich naar mij toe draaide, zei hij: "Bewaar niets voor een speciale gelegenheid, want iedere dag dat je leeft is een speciale gelegenheid!

Ik denk steeds aan deze woorden. Ze hebben mijn leven veranderd.
    Tegenwoordig lees ik veel meer dan vroeger en ben ik minder aan het poetsen.
    Ik ga op mijn terras zitten en geniet van het uitzicht zonder acht te slaan op het onkruid in mijn tuin.
    Ik breng veel meer tijd door met familie en vrienden en veel minder op het werk!
    Ik heb begrepen dat het leven een samenspel is van ervaringen die je moet appreciëren.
    Vanaf nu spaar ik niets meer.
    Ik gebruik alle dagen mijn kristallen glazen en doe mijn nieuwe jas aan om naar de supermarkt te gaan als ik daar zin in heb.

Ik bewaar mijn lekkerste parfum niet meer voor de feestdagen.
    Ik doe hem op als ik daar zin in heb.
    Zinnen als « op een dag » en « één dezer dagen » raken stilaan verbannen uit mijn woordenschat.

Als iets de moeite waard is, wil ik het zien, beluisteren, maar vooral wil ik het NU doen .
    Ik ben niet helemaal zeker wat de vrouw van mijn vriend zou gedaan hebben, als ze geweten had dat ze er morgen niet meer zou zijn. (Morgen, een begrip dat we allemaal veel te licht opnemen)

Ik denk dat ze haar familie en intieme vrienden gebeld zou hebben, misschien wel naar enkele oude vrienden zou zijn gegaan om vrede te sluiten of zich te verontschuldigen voor een akkefietje in het verleden.
    Ik hou ervan om te denken dat ze Chinees zou zijn gaan eten (haar lievelingskeuken).
    Het zijn die kleine zaken die op mijn zenuwen zouden werken als ik wist dat mijn uren geteld waren.

Het zou danig op mijn zenuwen werken om te weten dat ik oude vrienden, waar ik nog contact mee moest nemen, niet meer zou bereiken (één dezer dagen).
    Ongerust over de brieven die ik niet heb geschreven, waar ik nochtans de intentie toe had. Eén dezer dagen.
    Ongerust over het niet genoeg gezegd te hebben tegen mijn dierbaren, hoeveel ik wel van hen hou.

Nu stel ik niets meer uit of af!
    En bewaar niets meer wat geluk of lach kan toedragen aan ons leven.

Ik zeg tegen mezelf dat elke dag speciaal is. Iedere dag, ieder uur, iedere minuut is speciaal.

17. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    mooi verhaal scorpion

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    scorpion weet zeker dat jou tijd ook nog komt dat je een kindje in je armen krijgt en compleet doodknuffelt enne straf geven kan later nog genoeg hoor........

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Scorpion wat een spuper verhaal zeg.
    Wat sab zegt ik weet het ook zeker meid het komt echt goed bij jullie. Dikke knuff

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    :D dat weten wij ook zeker :D

Deel Deze Pagina