wordt hier eigenlijk nog wel gewerkt onder de dames? Ga ff uurtje liggen dochter slaapt nu ook dus geniet er zelf ook nog ff van. Vanmiddag naar mijn schoonouders Toedels
Slaap lekker sab Ik werk niet hihi ik heb net het huis aan de kant ga nu lekker onder de douche dan heerlijk de tuin in.
ik heb eigen zaak, dus bepaal zelf wanneer ik wat doe en vandaag geef ik antwoord tijdens de administratie
heel mooi gezegt scorpion!! jij bent net zo positief al ik sab: nee ik had een spiraal als anticonceptie.. we zouden hem pas eind dit jaar eruit laten halen, maar ik raakte er gewoon doorheen zwanger..heb ook altijd een voorgevoel gehad dat ik erdoorheen zwanger zou raken.. het spiraal zorgde ervoor dat het ei niet snel genoeg bij mn baarmoeder was en dus in mn eilijder ging nestellen... maja heb nu nog 1 goede.. nu wachten op het goede shot
Hey meiden Hoe is het met jullie? Ik heb steeds steken onderin me buik recht. Lijkt wel op zijsteek maar dan onderin me buik wat zo dit nou weer zijn? Liefs
voor bereiding he. Steken met trekerig gevoel! Ook wel fijn om te voelen toch, is toch een teken van leven
Vond het best wel pijnlijk eigenlijks maar het trekt alweer weg. Idd wel fijn om te weten dat ze zich voorbereid hihi
oh hier toch iets geks.... laatste 2 x dat we sex hadden erg gevoelige baarmoedermond en vanacht flinke steken rechts onderin bij het stoten....:s ben benieuwd wat dit betekend
Chantal klinkt als bandenpijn, en dan kan zeker snel optreden hoor. Hier af en toe ook last van danielle nog een spannend weekje.. Marjon voor jouw draaien mijn duimen ook al overuren........
idd sab!! begint sinds vandaag wat te rommelen daaronder en wat lichte steken zo nu en dan... verder niks eik dus ben benieuwd misschien deze maand toch iets later mn ei gehad leek gister of er veel druk op mijn baarmoeder ofzo zat tijdens de sex:s
Sab denk het dat het ook is hoor het nu helemaal weer weg. Danielle spannend meid ik hoop op goed resultaat voor je! Marjon hoe is het met jou? Bij jullie is het bijna zover ik duim heel erg voor jullie. Scorpion hard aan het werk geweest vandaag? Liefs Chantal
heel hard!! Hele huis geboend en nog les gegeven. Vorig jaar met mijn mk heb ik iemand hier op het forum ontmoet uit belgie die op hetzelfde moment een mk had en die komt vanavond die blijft tot en met maandag logeren, dus ik zal hier ook wel wat minder te zien zijn. Wat vies benauwd buiten en binnen zeg, ik zit met een coolpack op me borsten om wat af te koelen haha Spannend hoor danielle! Ik ben ook benieuwd of ik mijn ei op de geplande datum krijg temp jij ook?
@ scorpion nee ik temp niet.. maar hebben op de gok verschillende x geklust. vooral in de eerste 2 weken van de cyclus.. vorige x was cyclus 29 dagen met ei op dag 14.. nu nog geen duidelijk ei gevoeld misschien snachts geweest en hem daarom niet gevoeld, en anders hou ik mn langste cyclus gewoon aan mocht ik volgende week vrijdag geen ongi hebben.. ik heb vorige week wel een keer een klein beetje doorzichtig slijm gehad maar dat was niet veel en daarna niets meer. we wachten gewoon af.. vanacht iig nog flink geklust al was het geen prettig gevoel rond mn baarmoeder.. we zullen zien
Hier geen ongi klachtjes die ik andere ronde's wel in overvloed waarvan ik dan weerga denken dat het ook weleens zs-kwaaltjes kunnen zijn.......... Dus helemaal nergens geen last van ..............dus afwachten maar ..............
thanx , ik hoop het ook maar heb deze maand echt totaal helemaal nergens geen last van , heel vreemd !!!