Hmm...ik dacht dat jij, net als ik, geen klachten had vandaar ik het vroeg. Soms wel lastig denk ik dat je man zo nuchter is..maar aan de andere kant maakt het dan wel dat je soms dingen anders bekijkt en het positieve ziet! Ik hoop echt dat je gevoel nu ongelijk krijgt meis....knuffel
Ik had geen klachten zoals men die altijd noemt. Ik had alleen buikpijn, van het begin af aan.... Ja tis niet altijd makkelijk zo een nuchtere man. Maar hij zorgt er wel voor dat ik positief blij ja!
Ik snap het helemaal Triessie, ik vond het de tweede keer ook weer erg moeilijk om te gaan werken, ik wist ook niet of ik het weg wilde of wilde laten blijven..... Gelukkig heb ik doorgezet en voel ik me weer lekker op mijn werk. Nu alleen nog lichamelijk volhouden En lieve mannetjes hebben wij hè? Mijne heeft mij ook gesteund en was ook erg bang volgens mij om mij te verliezen. Ik ga kijken of ik deze week nog een hele grote kaart kan halen met "Ik hou van jou" erop Ik had trouwens ook eigenlijk geen klachten. Alleen wat buikpijn, maar werd gezegd dat het bandenpijn was. Tot het op 1 dag zo erg was dat ik het beu was en ziek van werk uit meteen naar de ha ben gegaan. Wij (ha en ik) dachten nog dat het blindedarmonsteking was. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik ook echt niet verwacht !
He meiden, hoe is het met jullie? Hoe was jullie dag? Enne triessie al iets van je ongi te merken of....
Hey! Lekkere dag gehad...leuke fauteuils gekocht, woonkamer verbouwd, lekker geluncht met schoonmama...en ondertussen geen tekenen van ongi, ik begin iets zenuwachtiger te raken nu maar merk ook geen tekenen van eventueel zwanger zijn, tenminste toen merkte ik heel veel en nu alleen eventueel het soms misselijk zijn...vannacht kon ik moeilijk slapen omdat ik constant het gevoel had dat iets op mn blaas drukte (constant). Dusss....ja ik denk er aan en doe miss morgenochtend een testje maar miss heb ik gewoon een keer een iets langere cyclus...nou ja...afwachten dus! Hoe was jou uitslag Wendy? Leuk dat je je man een kaart gaat geven! Enne...Gizmoo hoe heb jij de dag door gebracht? Merk je al iets van de medicatie?
ff update en spuien...geen ongi en niet zwanger zegt de test...ik wist het wel maar toch is het een kleine teleurstelling...oftewel...ik baal ffies ook omdat mn cyclus dus even zijn eigen gang gaat en ik heb gewoon nu geen zin om het allemaal te moeten afwachten...oke...klinkt miss even stom...maar ik voel me ook stom en ik baal gewoon...grrr...ik weet het ik moet realistisch blijven en dat lukt over het algemeen ook wel maar nu even op dit moment niet en dan denk ik stiekum " ik 'was' zwanger ik wil het terug'....maar ja...ben even verdrietig ook en ook wel boos denk, nou ja frustraties eruit en flink afleiding gaan zoeken vandaag!
hoi triessie! Ondanks dat we afgesproken hadden niet te hopen en te verheugen, snap ik je helemaal,je teleurstelling is volgens mij heel gewoon en weet eigenlijk niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Wilde ivm je bericht van gister allemaal gaanvertellen dat ik gister weer naar buiten ben geweest (verjaardag pa)etc maar dat laat ik nu maar effe achterwege. Maar meid, laat je niet gek maken he? Hoe moeilijk en frusterend het ook is. 2008 is net begonnen en het zou bijna een wonder zijn als het nu gelijk raak was (aan dit soort praat heb je niets maar goed!) x en veel sterkte!Tot gauw!
Thanx meiden...even een dip daagje dus zo tussendoor...geprobeerd afleiding te zoeken en dat is over het algemeen wel gelukt maar op een gegeven moment moet je toch een keer gaan zitten...vandaag tegen mezelf gezegd dat ik mag balen! Maarre Gizmoo vertel alsjeblieft hoe je dag gister is geweest want jij bent jij en ik ben ik en ikke vind het wel fijn om jou/jullie verhalen te lezen hoor! Dus kom maar op
Ja gister ging redelijk moet ik zeggen. Voor mij doen weinig geslapen en geluierd. Smiddags naar de verjaardags van paps geweest en dat ging redelijk. Merk alleen aan mn kleding dat het me nu wel gaat nekken dat liggen want het zit allemaal een stuk strakker > Alleen al om die reden me voorgenomen om meer te gaan bewegen en mezelf minder te troosten met lekker eten, dus dat was wel weer een domper maar goed. Antibiotica slaat volgens mij wel aan maar de pijn is nog steeds niet helemaal weg maar goed, tijd heelt alle wonden.. Hier verder nog totaal geen signalen van een eventueel te verwachten ongesteldheid dus dat is jammer. Vandaag heel de dag bijna in mn bed gelegen en op de bank gehangen. Mezelf net aangekleed en dalijk gaan we ivm de verjaardag van mn vader uiteten... pff zie er tegenop maar goed.... Hoe is het met jou verder?
Hoi hoi, Sorry dat ik gister niet gereageerd heb. Ik had een ontzettende kl... en vermoeiende dag. Ik was de heel dag werken en het bleek dat we met zijn 2 van 2-5 waren ingepland. (Normaal met zijn 4en) Durfde dus ook niet naar huis te gaan... Maar goed. Het ging ook best aardig en ik heb het overleefd, al was ik kei kapot. Hele dag door flinke dorst En moest ook hele tijd naar de wc (wat ook zeer deed) Nu moet ik zeggen dat dat vandaag een stuk minder is... Ook zou ik de uitslagen van de onderzoeken krijgen. Het hcg was nog niet voldoende gedaald, was 13 (zoals te zien.) Maar goed, zou dat nou zijn omdat het niet voldoende gedaald is of zou het kunnen zijn dat ik inmiddels al een week zwanger ben? Niet echt geruststellend dus. Maar goed, is gewoon afwachten. Net als jullie, of op zw of op ongi... Uitslag van urine-onderzoek klinkt beetje zoals die bij jou Gizmoo. Was niet voldoende en moet nu volgende week weer en dan op kweek laten zetten. Oftewel, dan ben ik weer een week verder met buikpijn enzo Ik zal blij zijn als alles voorbij is en weer normaal is, want ik word hier ontzettend moe van. (En ja, ik weet het, erg geduldig ben ik niet ) Succes bij het etentje Gizmoo ! En Triessie, je hebt gelijk, af en toe moet en mag je gewoon een baaldag hebben.... Dikke knuffel, Wendy
HOi hoi! Zo Wendy, balen dat je werkdag zo is verlopen zeg, ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt.Snap niet dat ze je dat aan doen op je werk maar goed,misschen kon het wel niet anders. Trouwens wel weer super spannend zeg in positieve en negatieve zin?! Je hcg nog niet op 0?Wanneer gaan ze dat weer bekijken? Want anders doe je straks een test de positief is en is het wellicht nog oude hcg? Nee he? ZO balen zeg, straks heb je ook blaasontsteking, zal toch niet waar wezen he? Gister ging het bij mij redelijk maar vanmorgen heb ik weer behoorlijk last, terwijl ik al op de helft van mn kuur ben?! Hoop dat het snel helemaal weg is. Het etentje ging redelijk, op een gegeven moment kreeg ik wel pijn in mn buik van het zitten, kleding zit nogal strak nog op het moment . En daarna ook weer versleten, vandaar dat ik net pas uit mn bed ben. NOu dames genoeg, hoe is het met jullie en wat zijn jullie plannen... (ik ga helemaal niets doen...)
Ha...hoe was het etentje gisteravond, hoop dat de avond je is mee gevallen en je er een beetje van genoten hebt? Mijn kleding is idd ook strakker gaan zitten de afgelopen weken en ook door troost eten...straks weer aan het werk en dan beweeg je ook weer meer en dan zal je zien dat we weer op gewicht komen Mijn ongi is vanmorgen gekomen, gister in bed voelde ik hem een heel klein beetje aankomen dus heb een cyclus van 31 gehad (volgens mij) deze maand. Dus ben vandaag weer officieel aan een nieuwe ronde begonnen...haha...dat ik dat ook zo zou noemen, nooit gedacht...haha... Het had idd een wonder geweest als het al raak zou zijn...maar ja ik geloof in wonderen! Vandaag niets in de planning...go with the flow....en jullie?
Pff...hcg...wat zou dat nu zijn? Inderdaad 2 kanten kan het op gaan...spannend zeg...hoezo veel wachten in het leven! Jammer dat de planning op je werk niet goed verliep...wat ben jij een doorzetter zeg. Ik kan me voorstellen dat je van dit alles flink moe raakt/bent! Heb je wel een rustig weekend nu?
haha ja lachen, allebei(tegelijk) gepost... Ok, je bent ongesteld geworden?! Balen, maar zoals je zelf al aan geeft op naar de tweede ronde! Ik stel voor dat we binnen het half jaar nog niet gaan balen van een ongi(hmmm wat zeg ik nu.....ik moet nu eerst nog ongi zien te worden...)...Heb je er last van of is het tot op heden een "normale"ongie? Weet je wat ik nu niet snap? Dat mijn vk zei dat ik direct na mn operatie al weer zwanger zou kunnen worden en dat ik daar dus rekening mee moet houden?
Goedemiddag dames, Ook vraagje aan anderen..als ze dit nog lezen wanneer was jullie hcg weer 0 ? En antwoord op jullie vraag, ik heb vandaag 3 verjaardagen. Besloten om er 1 te skippen en de ander ga ik zodadelijk naartoe en de tweede net na het eten. Morgen wel weer druk. Hele dag werken en avond kijken of ik weer kan stijldansen. Zal vast alleen de rustige dansen zijn, maar vind het wel fijn om weer te dansen. Wat lekker dat jullie helemaal niets hebben. Ben wel beetje jaloers
Bij mij meteen nul omdat er een eileider is verwijdert dus dan is 'alles' weg (ik wist niet of je dit al wist, vandaar dat ik nog eens antwoord geef). 3 pfff hahaa das een hoop....succes...maar als het gezellig is dan heet het ontspanning toch
Nou ontspanning.... Hmm maar dat geeft al meteen antwoord voor een heleboel, want volgens mij is bij iedereen eileider verwijdert. (En wist niet dat hcg dan meteen weg was) Dan weet ik het ook niet meer. Ik ging uit van vergelijking met mk. En dat is meestal na wk of 4 wel eruit.