Ja idd laten we het beste ervan hopen. Ik heb trouwens een afspraak bij de gyn gemaakt voor een echo 20julie om tien voor tien spannend hoor.
marjon2 ik voel ook nog niks... spannend echo channes, duim voor je dat alles goed is!! maar dat gevoel heb ik wel hoor bij jou
heb je normaal wel allerlei kwaaltjes, danielle ??? Ik dus wel en vind zo raar dat ik en geen ongi-kwaaltjes en en geen zs-kwaaltjes ...........................maakt het allemaal wel erg spannend ..
ow jee spannende dagen hoor ik hier Marjon hoeveel dagen moet je nog? Ik heb hopelijk 1 dezer dagen mijn eitje Maar weet nu al dat deze ronde niks word. Ik heb zo een heel raar gevoel bij augustus
ik mag nog tot maandag ........... Ik heb testen die ik vanaf 4 dagen voor mijn nod kan gebruiken..Misschien ga ik het morgen al proberen , heb s avonds een bruiloft en weet ik of ik een wijntje mag drinken !!Hopelijk niet natuurlijk !!
merk ook niks wat steekjes en iets grotere tepels... of t moet zijn dat ik dat verbeeld maar ze lijken nog groter dan ze al waren hihi op vorige week 2 dagen maagzuur na nergens geen last van
ik riep een poos terug voor de verjaardag van mijn vriend ben ik weer zwanger dat zei mn gevoel en hij is 30 aug jarig dus ik ben benieuwd haha
ik hoop het voor je !! Op de een of andere manier denk ik dat het bij ons deze ronde weer niet raak is , don't know why ....we zien het wel ...
ben deze ronde al veel te blij dat we ons huis hebben verkocht , hoeveel geluk kan ik dan hebben dat ik ook nog zwanger zou zijn ?????????.................................................
begin hem wel een beetje te knijpen hoor , hoe dichterbij het testmoment , hoe enger ik het vind en dan ben ik er voor mijn doen deze ronde vrij nuchter over .......