Maar dat is ook logisch dat je er nu steeds weer mee bezig bent had ik ook maar tijdens de ei en erna had ik het ook drukjes dus misschien komt het daar wel door.
ik heb het idee dat hier de ongi-kwaaltjes aankomen , weet dat het niet altijd wat wil zeggen , maar voor alsnog gaan we er maar vanuit dat we door moeten naar de volgende ronde ....
ik begin nu ook lichte krampjes te krijgen en het borreld flink daaronder ook steken links onderin...of moet nu pas mn ei hebben, maar dat zien we dan wel
dat zal zsp gedaan hebben omdat ze niet zo'n groot onderschrift willen hebben ...................was ook al bang voor de mijne http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/151465-grote-handtekeningen-new-post.html
ik heb een testje gedaan en negatief ... Ik hadhet al wel verwacht ...Het is wel voormijn nod maar het zijn testjes die ik 4 dagen voor mijn nod kan gebruiken ................. volgende ronde maar weer maar eerst ff de duiveltjes afwachten
Marjon laat de moed nog niet zakken weet dat het moeilijk is maar het kan nog hoor je zit nog niet op de je NOD!!!! Chantal spannend hoor 20 juli de 1e echo! Hier alles goed! Begin er langzaam vertrouwen in te krijgen dinsdag nog een afspraak bij de gyn en ben benieuwd hoe daarna heb namelijk 4/8 weer een afspraak bij de VK. Wat een weer gisteren hé, volgens was het plaatselijk maar we hebben het nieuws weer gehaald. Apeldoorn het meeste regen gevallen. Waren net lekker aan het zwemmen hebben in vijf minuten de tassen ingepakt en vervolgens een half uur voor het huis gestaan omdat het zo hard regende dat je de auto niet uitkon Prettig weekend allemaal
jullie waren vroeg in de weer vanmorgen haha.. ik denk dat ik ook niet zwanger ben, heb echt nergens last van als ik het bedenk met wat ik de vorige keer voelde
danielle heb een dochter van 2 en die slaapt echt niet meer uit helaas Probeer wel hoop te houden hoor was ook overtuigd dat ik niet zwanger was en ben het echt nog je lichaam kan je echt goed voor de gek houden hoor
ik vindt wel een hoop dingen stinken nu..maar hoef niet te kokhalzen zoals je veel leest... ik wacht gewoon af vrijdag/zaterdag volgende week is mijn nod pas.. maar omdat ik vorig weekend zo erg maagzuur had en ik dit vorige keer ook had en verder nooit heb ik daar last van.... pfff we zien wel iig geen zere (.)(.)
Hoi hoi Sab idd erg spannend ben al best wel nerveus hoor. Ben erg blij dat jij er nu vertrouwen in begint te krijgen Ik hoop je te volgen over vier week dat ik er ook vertrouwen in krijg. IK heb het gezien op het nieuws het vloog er ook met bakken uit maar het koelde er wel lekker vanaf heb eindelijk lekker geslapen tot half 12. Marjon ik duim nog steeds voor je je hebt nog drie dagen te gaan. Ik hoop dat je je mag aansluiten bij Sab Ruby en mij Danielle bij jou hoop ik ook dat het lekker weg blijft dat jij je ook mag aansluiten bij Sab Ruby en mij. Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Ik ben vanmorgen erg misselijk opgestaan maar hoefde niet naar de wc Ik hoop echt dat dit goed gaat blijft gaan ook al heb ik er wel een beter gevoel over. Liefs
ik ben echt blij voor je meid!!mijn zusje heet ook chantal trouwens!ik heb hoofdpijn heeel vervelend zon drukkend gevoel boven mijn ogen