Ja op naar de volgende ronde...en jij naar je eerste! Deze week kan het voor jou komen toch? Ja het is een normale ongi...geen meer pijn of bloed ofzo gelukkig...wel wat voorafgaande klachten dus waaronder die misselijkheid denk ik...maar ja ik heb altijd pil geslikt dus ik weet niet zo goed hoe mijn lichaam is tijdens het hormonale gebeuren....blijft elke maand een verassing dus! Maar ik hoop ook dat we allemaal binnen een half jaar zwanger mogen raken...dat is mijn angst dat het door dat we een eileider missen het langer kan gaan duren. Als je meteen weer klust dan kan je natuurlijk al weer zwanger raken...ik denk dat hij dat zegt omdat hcg eruit is en je lichaam weer verder gaat met zijn processen...klinkt dat logisch (zijn mijn eigen gedachten hoor)
Dat is wat mijn gyn vertelde Wendy...maar de jouwe twijfelt dus dan kan het dus zijn dat ze niet alles hebben verwijdert en er dus hcg wordt afgegeven...volgens mij kun jij het ook wel met een curretage vergelijken hoor... hmmm.....denk denk...
Als je de verhalen op andere forums lees, dan zie je ook dat meerdere vrouwen meerdere keren moeten terugkomen om het hcg te controleren (als er geen eileider is verwijderd), en inderdaad zoals jij zegt triessie en dat is bij mij dus vorige week dus gebleken is bij het verwijderen van een eileider incl. vruchtje het hcg gelijk weg. Op zich is dat dan geloof ik ook het enige "voordeel". Vraag het anders hier aan de verloskundige of maak er een nieuw topic/poll van! ZO lekker hoor wendy, lekker op pad vandaag, ik wou dat ik dat kon. Manlief is nu met dochter naar opa en oma en ik denk er over om straks een stukje te gaan lopen maar buiten, tis nu eindelijk droog.... maar kan ook zijn dat ik me nog bedenk ha. Ja twee weken geleden had ik van die steken, maar dat kan ook van de blaasontsteking zijn. Dus ik reken maar nergens op. Triessie, kan zijn dat het ergens staat, maar moet jij nog terug naar het zh? Nee he? En jij bent nu toch voor de tweede keer ongesteld of niet?
Tja, vorige keer heb ik geen curretage gehad. Maar mijne twijfelt niet echt, maar ik krijg alleen de uitslag (heb geen afspraak ofzo gehad) en assistente zei dat het 0 moest zijn en dat ik nu over 2 wk weer bloed moet laten prikken. T is alleen maar mijn idee dat ik miss weer zw kan zijn doordat ik het idee had mijn ei te hebben en dat we toen geklust hebben. En nu weet ik het gewoon niet meer....
he, we plaatste tegelijk een berichtje! Ja balen dit is voor jou ook weer zo een vreselijk geval van "afwachten"bleh...
Ja en idd wat jij zei. Als het nog van buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, heeft het voor mij ook geen nut om volgende week te gaan testen.... Dus nu moet ik sowieso nog 2 wk wachten tot hcg weer geprikt is.
Is inderdaad een goed idee van Gizmoo dat je de vk hier op het forum een mailtje stuurt Wendy..misschien dat zij iets van je onzekerheid weg kan nemen?
Nee ik hoef niet meer terug (ik hoop wel heeeel snel natuurlijk voor 1e echo hihi..)! Ik heb 2 dgn na de operatie een week gevloeid (leek op normale ongi) en daarna 20 dec weer en nu dan 20 jan...is dat dan 2 of 3 cyclus?
Volgens mij gaat nu je derde cyclus in. Ik heb na mn operatie een dag of vijf gevloeid en toen na een dag of vier weer een aantal dagen, maar ik ga er niet vanuit dat dat een ongi was ofzo.
Had vorige keer vk hier ook wat gevraagd, maar die zei dat het te vroeg was voor ei. Dus zou het ook te vroeg zijn om weer zwanger te zijn volgens mij.
Ja zou dacht ik het zelf ook...1x was natuurlijk in zekere zin opgewekt als het ware...lichaam kon niet anders want de hormonen waren er in een keer uit...pfff...tijd gaat hard als je het met cyclus periode terug bekijkt!
Ik heb op 1 site gelezen dat het tot 12wk kon duren voor hcg na buitenbaarmoederlijke zwangerschap eruit is. Maar dat was er maar 1, verder niets over gevonden. En ook 2 wisselende sites over hoe hoog hcg na 1 week is. Ene zegt nl 0 en de ander al tot 50 (in eerste week na ovulatie/bevruchting) En met cyclus tellen gaat het idd hard
Geen duidelijke antwoorden waar je wat aan hebt dus...jammer... anders gooi je je vraag in een ander topic...uhh...die algemene 'zwanger worden'?! Of past dat daar niet? Of hier in het topic...of toch die vk hier....
Wendy, eigenlijk zou je moeten vragen waarom het toen te vroeg was voor een ei volgens haar, misschien worden we daar wijzer van? Tis en blijft vervelend. Ja mijn operatie was 18/12, gister een maand geleden en a.s. dinsdag alweer vijf weken pfff
ja ik zou een topic openen in zwanger worden en dan aangeven wanner hcg 0 na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (eileiderbesparende operatie)?. Kijken dan naar de reacties!
Ik bedenk me ineens? Als het nog hcg is van die buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dan betekent dat dat je ook nog geen menstruatie hebt gehad?
Tja, ik weet niet. Volgens mij als je hcg >5 is kun je geen eisprong krijgen. Maar ik weet niet of dat ook betekend dat je lichaam niet in de baarmoeder die zooi aanmaakt die je met ongi verliest. Volgens mij kan ik nl wel ongi worden zonder eisprong. Toch?