Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ook niet ;)

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Maar ik ben er vandoor, verjaardagen marathon ;)
    Geniet nog van jullie lekkere vrije middag !
    Doei doei..

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    .....ik ook niet meer...zucht...doeiiii Wendy

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Je kan inderdaad nog geen échte nieuwe cyclus starten als je hCG niet beneden de 5 is. Pas als dat zo is gaat je lichaam weer aan een nieuwe cyclus beginnen waarin er wel of niet al meteen een eitje gaat groeien. Je kunt wel ongesteld worden, ook al heb je geen eitje gehad. Alleen of je dan echt van een ongesteldheid moet spreken...

Ik heb een aantal keren bloed moeten laten prikken. Mijn hCG was na de verwijdering van de eileider vrij snel naar 1.zoveel gedaald. Dat gaat dus volgens mij best snel.

Groetjes,
    Josien

5. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Hoi Josien, wat leuk weer van je te horen bij dit topic! Hoe is het met je? Heb je onze verhalen een beetje gelezen Wat een vragen en onzekerheden he?

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik herken ze Gizmoo... die vragen en die onzekerheden. Inmiddels is onze buitenbaarmoederlijke zwangerschap een aantal maanden geleden (september) maar we hebben nog wel problemen. Vooral lichamelijk. Ik heb dagelijks nog veel buikpijn en ik word er onderhand wel een beetje sikkeneurig van als ik eerlijk ben. De pijn is in de tussentijd wel weg geweest, maar nu sinds een maand eigenlijk om de haverklap pijn.

Ik lees jullie verhalen hier zeker wel mee, maar jullie gaan zo snel ooit dat ik ze niet altijd helemaal bijhoud! ;)

Enne... stel je vragen gerust als jullie ze hebben! We helpen elkaar er doorheen!

Liefs,
    Josien

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik lees ook nog steeds mee, en net wat josien zegt, onder de 5 hcg heb je nog geen nieuwe cyclus.

groetjes
    conny

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Maar kun je zonder cyclus wel ongesteld worden? En als het weer op gang komt, kun je dan dus ongi worden zonder ei te hebben gehad?

Hoe is het gesprek over ivf gegaan Conny?
    En Josien, wat voor pijn is het en ben je al bij de gyn geweest ervoor?

Zo, ik ga weer dag werken....
    Groetjes, Wendy

9. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Tis weer maandag...nieuwe week is begonnen!
    Ben vanmorgen een beetje dipperig opgestaan...hopelijk gaat dat snel over want ik ga straks weer even bij mn werk langs weer een broodje mee eten.

Conny en Josien...fijn weer iets van jullie te lezen...

Het blijft een vraagteken he Wendy...vandaag weer aan het werk gegaan las ik net, hoop dat je een betere dag hebt dan afgelopen vrijdag meis!

Gizmoo...hoe gaat het vandaag met jou?

10. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo ik ben zojuist ook uit mn bed gevallen :) (tis dat ik werd wakker gebeld anders lag ik er nu nog). Ik heb me voorgenomen de rest van de week echt mn wekker te zetten en er echt uit te gaan. Morgen moet ik wel want moet mn dochter dan weer ophalen 2x, dus ja dan weinig keus, maar de andere dagen moet ik ook gewoon een normale tijd uit bed gaan. Ik heb het ijdele idee opgevat om volgende week misschien wat halve dagen te gaan werken (als ik op mn ongi ga zitten wachten, dan werk ik misschien nooit... grappie). Volgende week woensdag de eindcontrole dus ja.... Jullie nog plannen voor vandaag?
    Josien en conny, hoelang duurde het bij jullie voor jullie ongesteld werden?

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Val je niet te hard...haha...goedemorgen dan maar he ;)
    Goed voornemen, dan zie ik je hier de rest van de week om half 10 wel verschijnen hahaha....

Werken...als je je daar goed bij voelt?!
    Ga anders eerst eens langs bij ze en na je na controle gaan starten? Ik ga zo dus naar mn werk en daarna denk even naar tuincentrum, mn moeder tipte me dat daar alle tuinmeubel kussens een tientje zijn en laten wij die nou nog nodig hebben!
    En jij?

Tot later vandaag...liefs

12. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja misschien wel een goed idee om van de week gewoon een x tje langs te gaan ja. Ik doe vandaag weinig. Dochter zit op de bso dus die komt pas half thuis. Ik ga zo denk ik douce en me weer eens aankleden. Maar mn kleren zitten zo strak dus dat zit eigenlijk weer niet lekker... nou ja ik kijk wel...
    Hmmm zal ik het beloven, vanaf nu iedere dag om half 10 hier? daar ga ik eens over na denken..

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    gizmoo, ik heb op 22 maart de buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ben op 17 april (mijn verjaardag) weer ongi geworden.

Het gesprek over de ivf is goed gegaan, we kregen spuit instrukties en dat ging heel vlot. Wij zijn nu twee dagen bezig met spuiten van de lucrin, nu afwachten wanneer ik ongi wordt (ik verwacht donderdag) en dan beginnen we met gronal f, dan begint het plannen van de echo´s en de punctie. Het is nu dus allemaal ontzettend spannend aan het worden.

14. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo zeker spannend zeg! Ik ga voor je duimen!

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Yeah Conny wat spannend allemaal...ik ga ook heel hard voor jullie duimen hoor!

Ben weer op mn werk geweest, ging wel oke...ik merk wel dat het me allemaal nog niet echt interesseert dus het is wel goed dat ik ga opbouwen in uren zodat ik mn concentratie weer ga oefenen!
    Nog naar tuincentrum geweest en ze hadden nog leuke stoelkussen dus die ook mee genomen....scheelde echt een hoop, koopje!
    En nu net een afspraak gemaakt voor kraamvisite voor volgende week, aan de tel vertelde mn vriendin hoe ze het ervaart zo de eerste week...slik...zo mooi...

Hey Gizmoo...drinken we samen koffie om half 10 hihi...het was een grapje eigenlijk maar als het jou helpt dan doe ik mee hoor!

16. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    he triessie, leuk dat je weer van de partij bent! Nou inderdaad lekker dat je het aantal uren mag opbouwen, hoop dat ik dat ook kan doen. Het werk begint bij nu wel te kriebelen aan een kant hoor. Voel me zo nutteloos thuis. hahah samen koffie drinken! Ik doe wel een bakkie thee ;) Weet je al wanneer je gaat beginnen met werken? Zo goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt voor de kraamvisite!

17. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja bij mij begon het ook te kriebelen...goed teken hoor!
    Ik vond het erg fijn om gewoon ffies langs te kunnen gaan zonder verplichtingen!

Komende donderdag nog een keertje mee lunchen...
    Maandag ga ik beginnen met een uurtje, dinsdag 2 uurtjes, woensdag 3 en dan donderdag 4 uurtjes en de week erop halve dagen en dan weer uurtjes opbouwen...

Nou vooruit....jij een kopje thee dan, koekje erbij? hihi

18. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ha nee ik mag geen koekjes meer, kleren zitten al te strak! :oops:

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    (ik ben uit mn broek gescheurd vandaag....ahum...toen ik door mn knieen zakte....ahum....ik dus ook geen koekje....)

20. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hahahahhahhahhaha dat meen je niet? grappie zeker?

Deel Deze Pagina