neeeeee geen grapje....was dat maar...was dunne broek en door het lopen wat aan het slijten aan de binnen kant van mn benen en daar is ie gaan scheuren, erug he!?
nop...je bent niet de enige... Morgenochtend koffie & thee date? Ik moet om half 9 mn auto bij de garage zetten dus ik ben zowiezo van de partij! Wendy...hoe is je dag geweest?
Hoi meiden, Jullie vroegen hoelang het duurde voordat ik weer ongesteld werd. Op 10 oktober ben ik geopereerd en op 6 november werd ik weer ongesteld. Vandaag ben ik met mijn buikpijn maar weer eens langs de dokter gegaan. Ik had er letterlijk mijn buik van vol. Blijk ik toch alwéér een blaasontsteking te hebben! Ik word er niet goed van. Maar goed... ik heb weer een kuurtje meegekregen en hoop dat ik me snel weer wat beter voel. Liefs, Josien
Ow Josien, dat is irritant zeg Hoop dat het nu wel snel overgaat en snel over blijft ! Hoe wisten ze bij jou zo snel dat het blaasontsteking was? (Ik moet nl urine op kweek laten zetten. En heb zo'n vage pijn dat ik soms twijfel of het wel blaasontsteking is.) Zo, ik ga even half dagje werken en daarna naar zh en misschien afspraak bij ha maken en dan kom ik vertellen hoe het met mij gaat Doei doei
hoi hoi daar ben ik dan! nog voor half 10 zelfs! ik kan wel janken. Had mn wekker op 9 uur gezet en toen die ging bleeeeeeeeeeeeeeh. Zit nu met een lijkwit gezicht en giga wallen achter mn pc. Het scheelt dat het zonnetje buiten gaat schijnen... He wendy, dat ze het op kweek gaan zetten geeft volgens mij aan dat ze wel bacterien hebben gevonden maar dat ze meer willen weten (was bij mij ook zo). Werkse trouwens en tot vanmiddag! Ja hoor Josien! Tis volgens mij wel ïn"iedereen een blaasontsteking niet te geloven! Triessie hoe is het met jou?
Goedemorgen Gizmoo! Lekker rustig opstarten vandaag....bakkie thee...broodje erbij...muziekje en zonnetje op de achtergrond hihi... Het lijkt er idd op dat blaasontsteking er zowat bij hoort...ik hoop dat jullie er allemaal snel vanaf zijn hoor! Mijn wekker ging vanmorgen om 08uur (altijd baas boven baas he )....met mn slaperig hoofd naar de garage gegaan en 10 min later zat ik alweer op de bank! Dus vandaag rommelen in huis, beetje schoonmaken enzo....vanmiddag eventjes weg...verder geen bijzonderheden ofzo....lekker rommelen dus! Josien...bale zeg...zo houdt het nooit op! Sterkte meid!
hoi hoi! zo maar de gene die echt vroeg was vandaag was Wendy! ( tja eigenlijk telt dat niet want die moest werken... ) ik ga zo even onder een hete douce staan, misschien ga ik wakker worden, is wel zo fijn@
zo daar ben ik weer! inmiddels wel weer wat meer wakke! heb wel de drang om naar mn bedje te gaan, maar ik hou me in, moet straks toch weer mn dochter ophalen. Heb mn leidinggevende gesproken. Ik ga volgende week twee halve dagen werken, de kogel is door de kerk!
Haha mijn als eerste op zijn geldt inderdaad niet, want als ik niet had hoeven werken was ik ook voor 9 mijn bed niet uitgekomen Ik had trouwens idd begrepen dat ze dus wel iets gevonden hadden, maar moesten kijken welke bacterie en hoe dus te handelen. Als het geen blaasontsteking is moet ik weer afspraak maken bij gyn (want heb toch die pijn aan die kant in mijn buik) Ik hoop alleen dat ze vr uitslag hebben. Ben alleen bang van niet, want ze zei dat het 4-5dg kon duren en wat ik begrepen heb moet mijn plasje eerst nog naar een ander ziekenhuis (wordt hier op het lab niet gedaan) Dus ben bang dat ik pas weer na het weekend de uitslag weet. Hoe lang duurde het bij jou Gizmoo? De assistente van de gyn zei trouwens dat het heel erg onwaarschijnlijk was dat de hoge (nou ja zou lager moeten zijn) hcg niet kon zijn van een nieuwe zwangerschap. Dus ja dan ga ik daar maar gewoon vanuit dat ik nu niet zwanger ben. Begin volgende week mag ik weer bloed laten prikken. (oftewel, moet kijken wanneer ik vrij ben ) Hoe voelt het nu Gizmoo dat je die 2 halve dagen afgesproken hebt? Triessie lekker gerommeld?
He wendy! Zo lekker uitgewerkt? Ging het goed? Bij mij duurde die kweek een week! Veel te lang als je er op zit te wachten natuurlijk. Ik denk haast wel dat het een (blaas/urineweg) onsteking is, ik herken je verhaal. Ben benieuwd hoe je bloed volgende week is! Ik hoop dat alles weg is en je met een "schone lei"kan beginnen, dan weet je in ieder geval waar je aan toe ben. Tja het voelt nu nog heerlijk eigenlijk dat ik heb gezegd dat ik twee halve dagen kom werken volgende week. Moet nu alleen wel gaan zorgen dat ik wat actiever ga worden
Ow jeej, dan zal het lastig worden om het met minder slaap te moeten doen.. Maar goed, is ook vast een gewenning. Gewoon eerst een paar dagen op tijd op staan en je activiteiten opbouwen. Probeer niet teveel in 1 keer te doen, want dan kan het zijn dat je een terugval krijgt.
Hoi hoi, Ze zeiden tegen mij ook dat als ik nu weer een blaasontsteking krijg hierna, dat ze dan ook de urine op kweek gaan zetten om het verder uit te zoeken. Maar we wachten het maar weer af... Baal er toch wel goed van, maar ja... er zijn ergere dingen op de wereld en ik hoop gewoon dat het snel weggaat. Groetjes, Josien
Goedemorgen! Wel vervelend hoor meiden die blaas ontstekingen van jullie, tenminste als dat het 'gewoon' is?! Hoop dat het allemaal snel beter wordt! Lekker Gizmoo dat je de knoop hebt door gehakt en een beetje gaat werken, stoer van je! Heb gister wel oke daagje gehad, was lange dag al met al..mn zusje was ziek dus daar op bezoek geweest en ben weer voor het eerst gaan sporten 's avonds...pfff...viel tegen maar was wel lekker...flink moe naar bed gegaan en heeerlijk geslapen hahaha... Mijn ongi gaat toch anders...normaal ben ik echt wel 6/7 dgn er zoet mee en tot nu toe alleen zo en ma helder rood geweest, gister bruin en vandaag nog helemaal niets! Zooo raar...vorige maand was 'normaal' voor mijn doen en nu dus niet kan dat per cyclus verschillen dat jullie weten?
Hoi hoi, ik ben ook weer van de partij! Geen half 10 maar wel voor 10 uur. Ja voel me mentaal gelijk beter nu ik weet dat ik volgende week ga "werken". He wat raar met je ongi!? Ik gan er echter niets zinnings over zeggen, ik ken mn eigen lichaam niet eens meer terug. Misschien een vraagje voor de vk hier op de site? Zo toppie zeg, je bent wezen sporten, ik wou dat ik weer kon (lekker zeuren...) Ik heb trouwens een vakantie geboekt. Over twee weken vertrekken wij voor twee weken naar het caribisch gebied!
Yeah...je zoekt het zonnetje op...boek er maar een plaatsje extra bij want ik ga mee hahahah....wat een heerlijk vooruitzicht zeg Lekker dat je je mentaal weer wat sterker voelt nu je weet dat je een doel hebt...enne...' ik wou dat ik weer' dat komt weer snel hoor, zeker nu je al hebt besloten naar je werk te gaan! Sporten was fijn...ga miss vrijdagochtend pilates uit proberen ken je dat? Raar he die ongi....ff afwachten hoe het de rest van de week gaat, miss komt het vandaag weer verder door... 10 uur is ook goed toch? hihi