Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Ja die vakantie gaat me zeker helpen! Joepie, alleen nu dubbel hopen dat ik voor die tijd ongesteld ben geweest en anders krijg ik dan misschien wel op de vakantie (of helemaal niet :cry: ) Ja misschien zet je ongi nog wel door, al denk ik zelf van niet... en waarom ik dat denk weet ik zelf niet eens. Heb je nog plannen voor vandaag? ik ga vanmiddag even kijken of ik het zie zitten om naar de winkel te gaan.. Ben benieuwd.

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    hahaha...waarom ongi niet doorzet weet je niet..hahaha...daar heb ik wat aan!
    Ik ben vakantie aan het bekijken voor in juni...blijft een leuke bezigheid en we willen graag in april weekendje weg dus kan ik ook voor rondneuzen.
    Vandaag miss nog even Ikea hoppen, laatste dingetjes halen zoals staande lamp en vanavond hebben we een afspraak.

Naar de winkel boodschappen offe...winkelen?

3. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    allebei, boodschappies en ik moet nog een cadeautje kopen. Ik zat net trouwens dit topic terug te lezen en als ik het goed zag, is wendy ook nog niet ongesteld geweest? Klopt dat?
    Ik ben benieuwd hoe het met dr is? Haha ben jij een ikea verslaafde...
    ha nee aan die opmerking heb je inderdaad niets nee... :)

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Nee volgens mij wacht Wendy er ook nog op...maar dat klopt wel omdat haar hcg 'nog' aanwezig is toch?

Jaaaa Ikea verslaafde je zou zowat denken he...nee hoor tis nu toevallig vorige week en miss vanmiddag hahaha....ben al in andere zaken geweest zaterdag maar vond niet wat ik wilde en had al bij ikea gezien dat ie daar wel stond...lekker makkelijk!

Nou hoop voor je dat het wat droger buiten wordt ivm met shoppen! Hoe is het met je ontsteking...doet de kuur zijn werk ondertussen al? Zien je littekens er goed uit?

5. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja dt klopt ja met die hcg. Hmm ik heb geen hcg meer maar mijn lichaam doet het gewoon niet meer...(grappie).
    Ja tis weer rotweer zeg. Gister was het wel heerlijk zeg! Leek wel voorjaar. Ik had een hele dikke jas aan dus ik zweten joh! Mn littekens zijn super! Twee zie ik er bijna niet meer en 1 nog een klein beetje! En bij jou?! Ja onsteking is minder. Maar mn urine is nog steeds mega geel...

6. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ik zie mn littekens nog wel goed, vooral die onder mn navel, die bikini wordt al mooier en dunner, ik smeer ook litteken creme.
    Soms voel ik em strekken maar over het algemeen heb ik nergens last van...gaat het lopen bij jou al weer goed?

Is je urine niet geel juist vanwege de anti biotica?

7. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    nou zo te horen heb ik het getroffen. Voor mn operatie zeiden de zusters wel van goh, jij hebt mazzel je wordt door de beste gyn. geopereerd.. misschien vandaar wel dat ik nauwelijk littekens heb.
    Gister was mn laatste antibiotica....
    He zou het niet leuk zijn om off topic een foto van elkaar naar elkaar te mailen, wel leuk om te zien met wie we zo aan het tokkelen zijn...

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Fijn dat je een goede gyn hebt gehad...

Ja leuk...zit meteen te bedenken of ik een leuke foto heb haha..

9. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hahah ja inderdaad. Zal ik via privebericht mn mail adres mailen?

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja..dan stuur ik je een mail daar naar toe en heb je meteen die van mij!

11. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ik heb hem gestuurd. Zodra ik de jouwe heb zal ik je een foto mailen. Ik ga zo maar even douce want zit hier al anderhalf uur...

12. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    hahaha...tijd gaat snel he...mail is al verstuurd!

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Goedemiddag dames !
    Elkaar al bekeken? ;)
    Ik ben inderdaad nog niet ongi geworden, maar net als bij mk kan dat 6wk duren. Iets langer kan zelfs ook nog tot 8 wk geloof ik. Dus je moet ook nog even geduld hebben Gizmoo ;)
    Ow en idd mijn hcg is nog niet lager dan 5 dus zwanger raken kan ik niet, maar ongi worden blijkbaar wel. :( Ik had net trouwens wel iets heel licht rozigs op mijn papiertje zitten. Misschien dat mijn ongi er toch aan komt?
    Ik heb ook dat mijn urine geel blijft en nog geen antibiotica, dus zou het best van de blaasonsteking kunnen zijn. Ik heb vandaag weer cranberry sap en cranberry capsules gehaald. Als het dan niet minder wordt :)
    Jullie de middag een beetje doorgekomen?

Groetjes, Wendy
    p.s mijn foto staat in mijn album

14. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He wendy wat leuk van je te horen, ik miste je al! ik krijg echt stress van het nog niet ongesteld zijn, gek van man, ik snap niet waarom ik me daar zo druk over maak, zeker omdat ik verder niets te doen heb ofzo :oops: .
    Zo dat is balen dat je hcg nog niet onder de 5 is! Ik dacht altijd dat je dan ook geen eisprong kon hebben? Maar ja ik ben ook maar een leek! Wanneer verwacht jij nu de uitslag van je urine? Ik ben al door mn pillen heen dus ben benieuwd.
    He wat leuk die fotos hahah nu weet ik met wie ik hier de paginas aan het vullen ben. Als je ook een foto van mij wil zien dan kun je je mail adres even via pb naar me sturen,d an stuur ik er 1.
    Ik ben vanmiddag even naar het winkelcentrum geweest, moest een cadeautje kopen. Zweet liep over mn rug, vond het niet prettig maar goed. Nou ik ga even wat eten zo en tot gauw!

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Knap dat je toch gegaan bent Gizmoo.... Ga zo door. Op een gegeven moment zul je wel wennen.
    Ik mag vrijdag bellen voor mijn kweek, maar kan zijn dat ze dan nog niet de uitslag hebben. Dan moet ik maandag weer bellen. Volgende week di-middag ben ik vrij, dus dan ga ik weer bloed laten prikken. Daarvoor kan ik als het goed is de woensdag voor uitslag bellen.
    Ow en of het allemaal nog niet genoeg is...volgens mij wordt ik ook nog verkouden. Heb wat last van mijn keel, af en toe hoesten en mijn neus zit steeds dicht :(

16. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He wendy, heb de fotos gestuurd hoor, nu weten we in ieder geval tegen wie we het hebben! Echt leuk! Nou nou dat klinkt niet best, dalijk heb je ook nog de griep :( Ok, de komende dagen zal je meer weten, beter, want al dat vage gewacht is ook niet leuk. Hoeveel dagen werk je nu eigenlijk? Was je vandaag ook werken?
    Ik moet morgen om 16.00 naar de arboarts, ook weer zonde van mn tijd maar goed. Verder morgen van plan iets in huis te gaan doen, is dat wat? :)

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey Gizmoo,
    Leuk die foto's. Je dochter lijkt echt op haar vader! Jij was heel anders dan ik verwacht had :oops:
    Heb vanmorgen niet gewerkt, maar bij de buurvrouw opgepast op de jongste 2. 1 had heel zijn luier plus rug ondergepoept :( Gelukkig ben ik het gewend (voor mijn huidige werk heb ik in kinderdagverblijven gewerkt)
    Ik werk maar 2.5 dag in de week. Dit vooral omdat ik het hele huishouden en de administratie op me neem. Plus nog een klein stukje van mijn mans werk wat hij thuis kon doen. Dat vond ik wel genoeg. (zeker straks met kids thuis) ;)
    Toppie dat je wat in het huis gaat doen ! Ben benieuwd hoe schoon het dan morgen is ;) Ik heb vandaag al opgeruimd. Morgen hele dag bezoek, dus moest wel even.

18. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Zo leuk dat je dat doet, dat oppassen! ik werk drie dagen in week. Vind ik ook wel zat. Ja vind je dat ze op dr vader lijkt? De meningen zijn verdeelt! Hoe had je me dan verwacht? ben benieuwd..
    Nou ik ga weer verder iq test kijken! Plezier morgen!

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen dames..
    Niet ziek worden hoor Wendy, daar is niets aan ;) hoe voel je je vandaag?

Gizmoo...idd goed dat je eruit gaat, tis flink wennen maar het gaat op den duur steeds beter en dan vandaag wat in het huishouden doen ja dat hoort er dan ook weer bij (bleech).

Ik ga straks weer lunchen met mn colllega's, laatste keer en dan volgende week 'echt' werken!
    Denk echt dat mn ongi al is afgelopen, hmm...2 dgn...

Dat je nog naar de arbo arts moet Gizmoo? Je gaat volgende week al wat uurtjes werken?! Ik had alleen gehoeven wanneer ik het nog niet zag zitten om richting werk te gaan.
    Het is idd tijdverspilling...zit er eentje in je buurt?

20. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    oja wendy..als je mijn foto ook wil zien...pb dan je email adres...leuk om jullie nu te 'zien' in gedachten wanneer ik aan het posten ben!

Deel Deze Pagina