zo ik ben ook weer van de partij, net na 10 uur, valt niet tegen. Ja ik had de arbo gebeld van ik ga woensdag werken, halve dagen en toen zeiden ze dat ik omdat het nog niet volledig is, ik toch maar moest gaan. Ja dr zit er hier een in de buurt (half uurtje) dus dat valt wel mee, kom ik weer even buiten. Ik ga vandaag denk ik mn zomerkleren maar uitzoeken voor de vakantie, kijken wat ik nog pas.... Heb eigenlijk weinig zin maar goed... Zo lekker lunchen jij straks triessie, leuk hoor. Hoeveel uur ga je volgende week werken?
Nou gelukkig hoef je er niet te ver voor weg....volgens mij zit die van ons in A'dam...ben je wel ffies voor onderweg dan... Leuk zomerkleren uitzoeken voor je vakantie die al bijna komt...en wat je niet past...he bah...nieuwe kleren kopen hahaha...misschien wordt het toch nog leuk?! Ik ga ma beginnen met 1 uur, dins 2 uur, wo 3 uur en do 4 uur...en dan een week halve dagen en dan weer opbouwen. Ik werk normaal van ma tot do 32 uur....
ja hoor in amsterdam? zo dat is nog al wat! Aah je bent op vrijdag ook altijd lekker vrij beter hoor, was ik ook voor de geboorte van mn dochter nu werk ik op ma, woe en vrij en straks op ma do en vrijdag. Op zich nog niets te klagen. hahah ja nieuwe kleren kopen, normaal leuk maar moet er nu effe niet aandenken hoor. nou ik ga maar even wat doen... ha ha
Hoi, Ben er meteen weer weg van, maar wilde even laten weten dat vandaag mijn ongi is gekomen. Gelukkig heb ik er tot nu toe niet heel veel last van. Buikpijn is met ibuprofen wel te verhelpen. Ben alleen verkouden en de hoofdpijn van verkoudheid (en ongi) gaat redelijk. Tot later !
Het leven bestaat voornamelijk uit wachten en geduld hebben! Ik heb steken in mn buik (rechts aan de zijkant), iets geks rond mn navel (links) en ben erg misselijk....dus wat is dit nou weer? Ik heb het vanaf een uurtje of 12 ofzo....en geen ongi...ik snap er ook niets meer mijn lichaam!
heeeeeeeeee meiden, waar zijn jullie? En hoe is het met jullie? Met mij is alles redelijk hoor. Gister bij de arbo geweest. Hij vond het ok als ik vanaf woensdag halve dagen ga werken op ma woe en vrijdag. Moest wel goed naar mn lichaam luisteren en als het niet ging stoppen. Gaan jullie nog wat doen vandaag? Ik weinig?! Wendy hoe is het met je ongi?
Ha...vanmorgen een beetje uitgeslapen...dus ben wat later! Had vannacht bijna niet geslapen, om het uur wakker...bah...dus ben blij dat ik vanmorgen iets heb door geslapen wat ten koste ging van mijn voornemen een les pilates te gaan volgen! Fijn dat arbo arts je adviseert rustig aan te doen en je niet meteen het diepe in gooit! Ben gister de hele dag/avond nog misselijk geweest...ga ik voor het slapen nog even snel naar toilet, heb ik bruin verlies....vanmorgen ook weer...snappen jullie het nog? Gister belde kennis/vriendin op om te vertellen dat ze zwanger is, ze hadden het stil gehouden voor ons al die tijd maar was net zwanger toen het allemaal bij ons gebeurde en zij zat hier toen naast me op de bank maar ze kon niets zeggen omdat ze zelf mk heeft gehad en dus eerst zelf wilde afwachten....maar alles gaat goed met haar en de beeb...ben heel blij voor ze, wel weer even confronterend en een kleine traan voor ons gemis....op werk gister ook...een nieuwe collega is zwanger (ik ken haar dus nog niet) en tijdens lunch ging het over babynamen....lastig lastig...het lukt me dan niet om te vragen of ze nog heeel eventjes geduld met me willen hebben want ik wil haar geluk niet verstoren natuurlijk. Pfff...zit nu toch stiekum weer een beetje te huilen hier op de bank...het valt soms allemaal niet mee...
nou jeetje tries, jij wordt wel met je neus op de feiten gedrukt zeg, al die zwangeren om je heen en dan deelnemen aan zulke gesprekken pff. Ja ik snap dat je dan effe een dipje hebt. Maaaaaaaaaaar we houden moed toch, het is nog maar het begin van 2008 dus nog een heel jaar voor ons om allerlei positieve dingen te gaan meemaken! . Ik zit effe te denken aan dat bruinverlies. Dat had ik een week voor mn eerste menstruatie zonder pil. Misschien is het nog wat achtergebleven bloed? Of misschien was je nog niet echt ongesteld van de week en gaat nu het echte komen ? Op zich niet logisch want dat was weer stipt na 31 dagen he? pfff vaag hoor. Heb je de afgelopen week nou nog een test gedaan of niet?
Nou he...super hoor al die zwangerschappen...maar soms kan ik het even allemaal niet incasseren! En jaaaa 2008 is net begonnen..ik hoop zo dat ik/wij zwanger mogen worden en ik hoop ook stiekum dat dat is voor mn vermoedelijke datum van bevallen...snappie? Dus dat is eind juni... Ik was zondag en maandag echt flink ongi...veel helderrood...di en wo en do niets niets niets...do buikpijn en 's avonds laat en vanmorgen bruin en alleen bij afvegen! Ik heb zaterdag getest. Man zegt anders test je nog een keer...maar ik heb verder geen signalen dat het anders zou kunnen, dus wacht deze week af met dit gedoetje....maar dat misselijk zijn vind ik raar..is dat ook een ongi symptoom?
Moet zeggen dat ik ook wel eens misselijk bent geweest bij mn eisprong. Maar dat kan het bij jou niet zijn. Blijft raar hmm. Inderdaad, denk ik maar afwachten nog even (jaaaa zal weer niet waar zijn).Heb je nog plannen voor het weekend? Ik moet morgen naar een verjaardag en zondag naar de vrienden van amstel live. Die kaarten hadden we een half jaar geleden al, dus de rest van de zondag maar voorslapen...
Hihi...jaha...wachten! Oooo wat leuk 'vrienden'...ben nog nooit geweest, vergeet steeds eens te kijken naar kaarten en als ik het dan hoor ofzo dan denk ik ooojaa leuk! Verjaardag...gezellig? Wij gaan toilet tegels er af bikken... nou ja mn man dan ik ga kijken Maandagavond kom stukadoor dus het moet echt gebeuren en volgende week komt de tegelzetter. 's Avonds komt mijn beste vriendje/maatje lekker eten en dan gaan we Kolonisten van Catan spelen...gezellig en leuk dus! Zondag denk nixen.... Ben je je al aan het voorbereiden op werken?
Hallo meiden! Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, aangezien ik immers nog zwanger ben en wellicht niets te klagen heb. Maar ik heb een vraagje aan jullie: Ik ben 29 jaar en zoals aan mijn banner te zien is, zou ik nu zo'n 5 weken zwanger zijn. Mijn teststreep blijft echter nog altijd (een week na NOD) heel erg vaag. Daarnaast heb ik een brandenderig en soms licht stekend gevoel aan de linkerkant in mijn lies en zij. Aangezien ik een verhoogde kans kan hebben op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (Chlamydia lang geleden), maak ik mij hier zorgen om. Ik heb (nog) geen last van bloed/bruinverlies. Hadden jullie deze klachten ook? Ook in deze periode van jullie zwangerschap? Ik hoop op jullie reacties... Heel veel sterkte met jullie verlies!
Ha First time, Je valt ons er niet mee lastig hoor, onzekerheid is gewoon heel vervelend en dan is het fijn als je je verhaal kwijt kan en misschien wat antwoorden kunt krijgen! Ik heb weinig voortekenen gehad, wat bruinverlies en later vermindering van zwangerschapverschijnselen en 1x 's nachts buikpijn waarna ik de vk heb gebeld, dit was met ruim 7wk. Je schrijft een verhoogde kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben, je mag dan bij gyn vragen om een vroege echo zodat je inwendig kunnen kijken of het netjes in de baarmoeder zit, heb je dit al na gevraagd bij je vk of gyn? Maar natuurlijk kan het zo zijn dat je minder snel hcg aanmaakt waardoor je testen er niet meteen uitspringen....daar hebben meer vrouwen 'last' van. De steken in zij en lies...kan vanalles zijn zowel negatief als zeer zeker positief. Ik zou via artsen meer zekerheid gaan vragen anders maak je je zelf misschien onnodig ongerust en dat is zonde is zo'n mooie tijd als dit. Sterkte ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen en je heerlijk gaat genieten! Knuffel
Hoi Triessie, Bedankt voor je hoopgevende reactie! Waarschijnlijk maak ik me druk om niets, het is tenslotte onze eerste... Het is een goede tip van je om naar de gyn te gaan, daar ben ik zo'n twee jaar terug ook geweest voor een onderzoek naar de vruchtbaarheid. Vreemd eigenlijk dat ze niet heeft aangegeven dat ik bij zwangerschap om vroegtijdige controle kon vragen. Na het weekend zal ik, bij blijvende klachten, bellen! Misschien sowieso wel handig; als alles goed lijkt kan ik tenminste eens beginnen met genieten. Jij ook het beste he...