maar dan kan je al snel je eigen kleren niet meer aan. Een enkele heupbroek en rokjes op de heupen pas ik nog steeds hoor
op vakantie veilingen heb je ook leuke nailart workshops. deze loopt iedere dag af om 21.00 uur. (ff reclame maken voor me eigen toko he )
scorpion ben geen nageltype anders was ik zeker een langsgekomen danielle beterschap ga zo kleine meid in bad doen en dan naar bed en daarna eindelijk tijd voor mezelf barst van de koppijn dus ook op tijd naar bed vanavond
ik heb zelf ook de opleiding gedaan.vondt het leuk om te doen. heb mn koffer nog steeds maar kan het niet meer met mn slechte arm
nee, ik moet met mn linkerhand de hand vasthouden maar ik krijg telkens spierspanning in mn vingers waardoor ik dus knijp...pff soort spasme eik hellaas. krijg het er ook snel weer uit maar handig is anders. ik zat vroeger bijna 2,5 uur op mn klant als het niet langer was en dan was ik al erg moe laat staan nu met het concentreren...kost me teveel energie hellaas
want knippen kan ik ook niet meer.. bestaat dat merk ezflow nog??dat gebruikte ik toen en wilde net overgaan op entity
oh grappig!! ik hem hem expres op de 28 gezet op ongeveer mn langste cyclus,we gaan dan op vakantie en hoop eik dat ik die week niet ongi wordt.. heb mn banner dus verwijderd zodat ik niet telkens ermee bezig ben nu echt voortaan alleen denken aan mn nod en de tijd daarvoor zien we wel
Ik hoop ook zo op een korte cyclus. De eerste 2 spuiten zitten er weer in en woensdag voor de 1ste meting naar het zh. Op naar een groot eitje...haha. Heb al lekker weekend. Mijn nichtje van 2 is vanaaf gebracht want die blijft slapen want papa en mama moeten morgen werken. Morgen gezellig naar een binnen speeltuin.
he meiden! Hier alles zijn gangetje zo te lezen (te veel om allemaal terug te lezen hijihihihi) Hier gaat alles ook goed, volgende week een pretecho, zo benieuwd! Ik hoop de volgende keer dat ik me meld weer wat zwangere dames te treffen! Liefs