niet gericht klussen kan ook in het voordeel zijn je bent er niet mee bezig geweest en ze zeggen wel eens als je er niet mee bezig bent het sneller raak kan zijn... hoeveelste dag zit je nu? Daan heb jij even geluk dat je niet hoeft af te kicken
@ he marjon, ik duim voor je, je weet maar nooit!! Sabine, de roze Quinny op marktplaats, betekend dat dat je een jongetje krijgt? Ik zoek nog een kinderwagen trouwens, wat voor is het? liefs
ik zit nu op dag 27 en heb geen zs-kwaaltjes en nog geen ongi-kwaaltjes en gelukkig geen testen in huis , want wil niet te vroeg testen ......Omdat het vorige maand zo vreemd was weet ik niet precies of ik deze maand een normale cyclus zal hebben ........... maar blijft spannnend ...
dat snap ik marjon! heb mn ei al gevoeld en flink ook eergister maar nog geen zere borsten ofzo strange.. wel veel puisten. mijn nod is nu eik de 18e maar hou hem expres op de 22e dat zou dan dag 32 zijn van de cyclus als ik niet gewoon de 28e dag ongi wordt
weten nog niet wat wij krijgen maar de quinny zapp is een buggy die niet achterover kan dus madam kan er niet in slapen dus als we lange dagen weggaan nemen we de kinderwagen want daar kan ze wel in slapen alleen deze is zo groot voor de rest gebruiken we hem dus niet meer omdat madam vindt dat ze sinds ze kan lopen ook overal wil lopen kortom hij staat alleen maar in de weg en willen nu een koelstra kopen die kan wel in slaapstand uhmm volgens mij klinkt dit als een verdediging maar we weten echt nog niet wat het wordt en helaas kan ik het ook niet vertellen want ben niet meer anoniem hier lezen bekende mee en mochten we het wel vertellen is het alleen aan de ouders en zussen/broers dus jullie blijven in nieuwsgierigheid
ruby het is een buggy geen kinderwagen hebben een quinny quincy ik zeg niet kopen is een fijne kinderwagen met maxicose maar als kinderwagen echt een onding ze kunnen er niet rechtop in zitten alleen maar in hangen dus tip kijk bij het kopen of de kinderwagen later wel rechtop kan spannend marion hoor
ik weet nog niet wanneer ik ga testen , of ik ga morgen testjes kopen of bestellen en wie weet zijn de duiveltjes er dan al wel ......
marjon heb de duivels weggejaagd uit jullie huis ga voor jullie duimen Nog 2 daagjes en dan de 20 weken echo
Januari van dit jaar kon ik mij hier melden na een operatie vanwege een bbz.. Nu 9 maanden later zijn wij het weer gaan proberen.. As. woensdag was mijn NOD, maar omdat ik sinds een paar dagen mega gevoelige boobs heb, en vlagen van misselijkheid vertoonde. Heb ik daarnet 2 dagen voor NOD getest.. En wat denk je.....ZWANGERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! Voor de derde keer de eerste ronde raak, ongeloofelijk! Wij hebben 1 gezonde knul van 5 en we hebben 9 maanden veilige sex gehad, nadat ik in Januari geopereerd ben aan een bbz. Nu mag ik gelukkig heel snel naar de gyn om een evt. nieuwe bbz uit te sluiten. Fingers crossed!.. Ikke is happy!!! Maar wel een beetje angstig voor een nieuwe bbz...
jeetje hartelijk gefeliciteerd meid geweldig nieuws!! geniet ervan en duim voor je dat alles goed is! hoe was jou cyclus afgelopen maanden?
@ Marjon; ohw spannend weer...Duimen, duimen, duimen. Al helemaal gewend in niuew huisje las ik, fijn joh. Nou kan toch niet beter dan ook nog eens zwanger zijn EN blijven. @Deedtje; Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer mag je naar het zh? @S1980; 20 weken alweer, wat gaat het toch snel he. Maar wel weer spannend hoor.
heb werkelijk geen idee laat me woensdag verrassen en wennes de tijd vliegt inderdaad voorbij. Het zwanger worden na de bbz leek wel jaren te duren uiteindelijk maar 7 maanden de eerste 12 weken met al die bloedingen leken ook niet vooruit te gaan en nu alweer op de helft maar om eerlijk te zijn vind het moeilijk om te genieten ben ergens nog best wel gereserveerd maar dat komt ook doordat ik geen makkelijke bevalling heb gehad heb nu toezegging dat ik met 3 cm naar het ziekenhuis mag a) ter voorkoming van weer een totaalreptuur en b marescha is zonder hartslag geboren en waren toen thuis echt vreselijk en wil dat niet nog eens meemaken dus eerst die angst van die 12 weken dan op naar de 20 weken en dan hierna de bevalling heb ook al gezegd tegen manlief dat dit de laatste zwangerschap is want meer trek ik geestelijk/emotioneel echt niet. pff lekker lang verhaal geworden. Hoop zo voor de dames die nog niet zwanger zijn het snel mogen worden zodat we het binnen een jaar alleen nog maar hebben over baby's en alles erom heen......
hallo allemaal, Ik kom me hier ook aanmelden... even mijn verhaal, tis nog erg vers maar ik merk dat,het vele lezen en praten er over me goed doet. In augustus 2007 heb ik een mooie dochter gekregen en daarna heb ik het mirena-spriraaltje gehad. na een tijdje gaat het toch weer kriebelen en op 7 mei 2009 heb ik het spiraaltje laten verwijderen. 26 juli dacht ik mijn laatste menstruatie te hebben gehad maar op 8 augustus werd ik 'smorgen wakker,..bruin bloed (en dat op dag 14 van mijn cyclus), in eerste instantie dacht ik dat het een ovulatie was geweest maar het bloedverlies bleef. na anderhalve week toch maar de huisarts gebeld en die wist mij te vertellen dat het een innesteling kon zijn en dat het met het warme weer van die dagen niet raar was....ik moest maar testen. (dit was dus dag 25) die zelfde avond er een test tegenaan gegooid en inderdaad knalpositief het bloedverlies is toen een dag of 5 weg geweest. mijn gevoel zei me wel er klopt iets niet...ik ben verder.... de vakantie was afgelopen dus weer aan het werk,...en ja hoor weer bloedverlies en weer de huisarts gebeld,....kon volgens de assistente nog steeds in verband staan met de innesteling maar ik mocht toch even komen. (volgens de berekening zou ik ruim 4 weken zijn) de huisarts heeft het hele verhaal aangehoord en heeft gekeken... tja,....afwachten waarschijnlijk een miskraam maar dat konden ze dan wel zien als ik bij de verloskundige zou komen,...(2 weken later) hij deed niets met het feit dat ik twijfelde over de duur van de zwangerschap en de vraag of de gyn niet kon kijken,...gewoon afwachten! de volgende dag (vrijdag)ben ik naar de poli van de gyn gegaan en heb daar mijn verhaal uitgelegd.(werk zelf in het ziekenhuis) en daar werd gelijk mijn verhaal opgepikt en ik ben de zelfde dag gezien door de gyn... op de echo was niets te zien in de baarmoeder, wel wat vocht in de buikholte. ik moest bloedprikken en dan zouden ze verder kijken. Hcg waarde was 1400,..de gyn gaf gelijk aan dat het 3 dingen kon zijn. 1 een prille zwangerschap, 2 een miskraam en 3 een bbz. ik moest na het weekend weer komen en prikken. maar als ik pijn kreeg gelijk bellen,....... maandag hcg waarde nog 1400 en echo hetzelfde,....woensdag weer prikken... hcg waarde 1400.... vrijdag moest ik weer prikken en dan zou er ook weer een echo gemaakt worden. woensdag middag helderrood bloedverlies,...donderdag nog meer helder rood bloedverlies...ik wist eindelijk waar ik aan toe was,...dacht ik.... donderdag avond rond 18:15,..pijn. man gebeld dat ie naar huis moest komen( ik was alleen thuis met onze dochter van 2) het ziekenhuis gebeld en nadat ik vertelde wat de gyn mij had gezegt vroeg ze alleen mijn naam en geboortedatum en dat ze me zo wel zag......19:15 was ik in het ziekenhuis en om 19:45 werd ik de OK ingereden. daar kwam de dienstdoende gyn mij vertellen dat ze gingen kijken.... Om 21:45 werd ik weer wakker, even later op de afdeling vertelden ze mij dat de eileider er uit moest.... de gyn had mijn man al gesproken en ze had zich verbaast dat ik niet eerder helse pijnen had gehad.... mijn eileider stond op springen en was vuurrood en gezwollen, er zat al 350 cc bloed in mijn buikholte en het buikvlies was al in protest en was al aan het verkleven. vrijdag avond om 19:00 ging ik weer richting huis,.... het is nu maandag middag en ik voel me redelijk...ik weet, ik ben er nog lang niet. vooral het besef van wat er allemaal had kunnen gebeuren is beangstigend.