Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    jeetje inge welkom maar eik hadden we je hier liever niet gezien..;) iedere bbz is er een teveel bah.
    hebben ze je eilijder gespaard? sorry als ik niet goed gelezen heb. en gaan jullie meteen door zodra je cyclus 1x geweest is?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    helaas welkom Inge .......Wat een verhaal weer ....je kunt hier alles kwijt meid en let goed op jezelf ....en neem de tijd voor herstel ....lichamelijk en geestelijk .

dikke knuffel

3. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    De eileider is helaas niet gespaard gebleven,..het klinkt heel raar misschien maar iets in me geeft me een gevoel dat ik het niet erg vind...

Ik moet er nu nog helemaal niet aan denken weer zwanger te raken maar ik denk dat als ik een beetje opgeknapt ben en de cyclus weer op gang komt het toch wel weer zal kriebelen.

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    welkom hier inge,

helaas.
    Weet dat er hier over van alles en nog wat word gekletst maar dat we er wel voor elkaar zijn!

Ik denk dat ik jou gevoel wel snap. ik heb mijn eileider nog wel, maar toch is het raar als daar een eitje springt. dubbel gevoel gewoon.

Sterkte meid!

5. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Welkom Inge,

Helaas zullen we maar zeggen. Hopelijk kun je hier je verhaal kwijt en vind je hier de steun die je hard nodig zal hebben.

1 Advies, neem de tijd meis het is niet niks.

Sterkte,

liefs Wen

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Inge helaas welkom om dit forum. Niet het leukste gedeelte maar wel 1 waar je veel steun krijgt in zowel slechte als goede tijden. Neem de tijd om het te verwerken spreek uit ervaring dat dat niet makkelijk gaat met een klein humpie om je heen. Moet eerlijk zijn dat mijn dochter geboren in mei 2007 me wel erdoorheen heeft gesleept. Op momenten dat jij je verdrietig voelt en je een knuffel van je kind krijgt maakt een hoop goed

7. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    dat gevoel ken ik inge niet zon moeite hebben met 1 eilijder minder..misschien omdat je weet dat hij anders beschadigd zou zijn en je liever daar geen hebt...teminste dat was mijn gevoel

8. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    ik heb er ook totaal geen moeite mee,.. deze eileider kan in ieder geval geen problemen meer veroorzaken;).
    volgens de gyn zag de ander er perfect uit....

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik moet iets bekennen , ik heb vorige week vrijdag een test gedaan , helemaal blanco , net zijn de testjes binnengekomen en hij geeft een licht 2e streepje , weet niet of ik hier blij mee moet zijn ...........weet niet precies na vorige maand wanneer mijn nod is ..maar zou een dezer dagen moeten zijn ............ ff afwachten maar weer
    9-8-09 alweer mis ..
    [​IMG]~dag lieve vlindertjes ~
    Voor altijd in mijn hart !

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    o marjon krijg kippenvel van je bericht hoop het zo voor jullie, jullie hebben het echt zo verdiend... Ga voor je duimen dikke knuff

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop het ook Sabine , maar lichte streepjes betekenen voor mij niet altijd veel goeds ..maar beter als negatieve test natuurlijk ..... heb wel ongi pijntjes maardat kunnen ook zs-kwaaltjes zijn , toch ?

12. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    snap je onzekerheid maar streepjes zijn streepjes hoor en is wel wat gaande in je lichaam anders ontstaan er geen strepen dat gebeurt echt alleen maar als er HCG wordt aangemaakt. Heb zelf nooit getest voor mijn NOD dus heb geen idee hoe een streepje er dan uit moet zien. Maar had bij deze zw ook geen megatest de KV test liet een vaag streepje zien toen meteen een CB test gekocht met de tekstvenster ......
    En die ongi kwaaltjes kunnen zeker weten zw kwaaltjes zijn heb tot week 7 ook echt ongi klachten gehad dus meid geen bloed geeft moed ga ercht megahard duimen voor je

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    oja heb mijn buggy en zonnebank in 1 dag voor een mooi prijs verkocht nu nog afwachten of ze het morgen komen ophalen

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das mooie handel ...!!!!

Ik zit nu op dag 29 sabine , maar weet niet hoe het deze ronde zou moeten gaan omdat ik vorige maand waarschijnlijk die vmk had ...................en ik weet dat een streep een streep is maar ben ook al 2 x teleurgesteld door een lichte streep.......

15. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    oeee spannenddd..duim kei hard voor je marjon het moet gewooooonnnnn
    ik heb normaal na ei zere borsten nu nog niets...vaag maja ik let er ook minder op deze maand maar dit valt me toch wel op

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb er deze maand ook minder opgelet , maar omdat ik zoveel last had van mijn astma en allergie en eigenlijk een prednison-kuurtje nodig heb , dacht ik ter bevestiging nog ff een test te doen en dat ik dan een kuurtje kan gaan halen , want prednison mag je niet hebben als je zwanger bent ....................................................

nog maar ff afwachten en hopelijk deze ronde meer geluk dan de vorige ronde ...............

Ik durf iig nog niet blij te zijn ......

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wauw marjon...spannend, welk merk is het? want mat care heeft standaard streepjes he.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    sensitest midstream met hartjes indicator , het zijn geen dipsticks ....

19. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    ohw ohw wat spannend Marjon. Ik hoop zoooooo dat het goed nieuws betekent. Maar wat zul jij je onzeker voelen meis. Voorzichtig blij omdat het toch een streep is maar zeker ook erg angstig omdat het al te vaak anders af is gelopen.

Deze keer MOET het gewoon eens positief nieuws zijn wat we hier te horen krijgen.

Ik mag morgen voor de 1ste meting naar het zh. Hoop zooooo dat het spuiten zijn werk doet en dat er al een flink ei te zien is.

knuff

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop het ook voor je Wendy !!!!
    Ga voor je duimen !!!!

Deel Deze Pagina