ik hoop ook op goed nieuws voor je wendy!! en natuurlijk ook eens voor marjon, wanneer ga je weer testen meid?
wendy succes vandaag ga voor je duimen. Marjon spannend hoor!!! Vanavond 20 weken echo best wel beetje zenuwachtig je weet nooit of die bloedingen gevolgen hebben. In ieder geval het beweegt en schopt goed dus daar ligt het niet aan. Zelfs marescha heeft het al gevoeld van de buitenkant echt zo schattig hoe ze ermee omgaat.'s ochtends en 's avonds krijgen mama en papa een kus en daarna de baby voelen en kussen vanochtend legt ze de hoofd op mijn buik en zegt de baby praat tegen ..... Vandaag maar lekker bezig blijven is het zo half zeven
@marjon.....ik vind het zelfs spannend......ik wou dat ik voor je kon testen wel laten weten he!! @wendy, wat had ik ook alweer voor je gependeld? want ik heb er wel een goed gevoel bij hoor voor je deze ronde. mag ook wel eens he! Ik duim voor een mega ei! @sabine, spannend, maar zolang het beweegt en alles zit het wel goed toch? Ik geloof wel dat marescha met de baby kan praten hoor, hoor dat veel vaker. mijn eitje springt 1 dezer dagen, en dat zie ik ook altijd aan mijn temp. die twijfelt altijd. wel of niet omhoog
@ Scorpion; Je hebt aug voor mij gependeld...Maarja toen hebben we zomerstop gehad en dus geen kans dus hij schuift gewoon op naar september...haha. Hoop zooooo dat je gevoel juist is...Komt het vaak voor??????HOOP HOOP HOOP @S1980; Dat het maar snel half 7 is voor je. Nou ik ga ff douche en dan zo op naar het zh. Verslag volgt...hopelijk positief
duimt voor wendy,sab,marjon,scorp iedereen hier!! ik dacht deze maand ik let nergens meer op. geen zere borsten jeuj dacht ik denk ik er ook niet aan. nou sta ik vanmorgen op met erge steken in mn rechter tepel alleen in mn tepel mn borsten doen niet zeer.. pfff fijnnn
Vervelend Daan en weet je ..stiekem ben je er toch mee bezig. Je hebt nu eenmaal die wens dus ja. Hier was nog niet veel meer te zien als heeeel veel KLEINE eitjes...grrrr:x Moet nu zaterdag weer terug. Arts is erg bang voor overstimulatie omdat mijn dosis al vrij hoog is. Hij vond wel dat het echt niet kon zo'n cyclus van 45 dagen en dat we dus eerder zullen gaan ophogen. Wat natuurlijk nog meer risico's met zich meebrengt. PFFFF tis wat die MMM..
jeetje wendy, dat zit ook niet mee he. maar het kan idd lang duren voor een eitje rijp is. tegen mij zeiden ze toen dat hij op springen stond, maar 1,5 week later was dat nog steeds het geval. 45 dagen is idd geen pretje, maar als het andere meer risico's met zich mee brengt of wat dan ook dan zou ik toch die 45 dagen voor lief nemen denk ik. maar weet je, we gaan gewoon voor binnen 2 weken een mooi ei en binnen 4 weken een mooie test !!
Weet je wat het nadeel is....heb zo'n blauwe buik van 4 wkn lang spuiten..haha. Maar omdat het risico's met zich meebrengt moet ik gewoon extra op controle vandaar zaterdag alweer. Maar arts vond de 45 dgn zowieso te lang omdat ik dus al medicijnen gebruik om eitjes te laten groeien. Maaruh goed idee van je daar kan ik het wel mee eens zijn Binnen 2 wkn goed eitje en over 4 weken mooie test. Daar doen we het voor. Hoe is het verder met jou?? Nog geen ei gehad toch??? Wat had je voor jezelf gependeld?
nope mijn ei is nog niet geweest maar die verwacht ik binnen 4 dagen. dus klussen nu he Ik heb voor mezelf niet meer gependeld. In mijn kaarten staat dat we een tweeling krijgen. maarja een tweeling of het sterrenbeeld tweeling. als dat laatste zo is dan zou deze ronde raak moeten zijn. Maar ik heb zelf zo een raar gevoel dat ik denk dat ik eerst nog een keer geopereerd moet worden voor dat stolsel dat er nog zit maar dat hoor ik begin oktober. Derek was weer gaaf! Maar helaas geen reading!
ik hoop voor jewendy dat je snel een mooi eitje hebt en dan zoals scorpion zegt , heel snel een mooie test .. @ ik laat het natuurlijk zeker weten als ik test , als ik het morgen doe zal het denk ik pas s avonds zijn , omdat ik s nachts best vaak moet plassen is urine bij mij s ochtends niet zo geconcentreerd en de eerste keer heb ik ook s middags getest en zo hou ik het een beetje hetzelfde ................
ik kon het weer niet laten en heb een testje gedaan en hij is van licht naar duidelijk licht gegaan Maar na vorige maand durf ik nog steeds niet blij te zijn ...