meiden ben net terug liep een beetje uit na drie kwartier te hebben gelegen kregen we uiteindelijke het verlossende woord alles is goed en gezond!!!!!!!!!!! Hoop dat ik er nu van kan gaan genieten! Zal het weekend wat foto's in mijn album zetten
marjan joehoe dit huis gaat jullie geluk brengen en dat heben jullie echt verdiend na een rotjaar ennuh foto als het lukt?
ja dat vraagt iedereen , met mijn mobiel kan ik geen foto op comp zetten en hoe het met onze camera werkt dat weet ik niet en aan manlief hoef ik dat niet te vragen , want die vindt eigenlijk dat ik het nog met niemand moet delen .........
Whaaa super Marjon... Hier ook al een voorzichtige proficiat. Ja die mannen snappen niet dat wij zulk nieuws zo snel mogelijk willen delen...hihi. @ s1980; Ohw meis, hoop zo dat je nu echt kan gaan genieten. Super dat alles goed was. Weer een mijlpaal bereikt he, op naar het laatste gedeelte. Ben benieuwd naar je fotos
ja dat is ook zo, mijn vriendlief reageert hetzelfde. Maar hij snapt wel heel goed dat ik hier veel steun vindt. En mannen hebben volgens mij ook niet zo snel de "behoefte"om het meteen aan iemand kwijt te moeten. En ja als je zoveel verteld en deelt met iedereen wil je dit ook zo snel mogelijk delen...
Hey meiden Sorry sorry sorry dat ik zo lang niet ben geweest het is hier erg druk veel werken heel erg moe ouders hebben eindelijk het huis verkocht joehoe. Ik hoop het nu wat rustiger te krijgen ben zelf helemaal kapot. Verder groei ik heel hard dus heb ook erg last van bandenpijn. Sabine je 20weken echo was helemaal goed super meid ik hoop dat je snel op je roze wolk mag gaan zitten heel erg gaan genieten. Marjon een lichte positieve test ik hoop dat hij morgen ofzo eraf knalt dat hij helemaal goed is spannend hoor ik ga voor je duimen. Wendy voor jou hoop ik ook heel een mooi wonder jou cylus zijn erg lang ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen. Scorpion je ei al geweest? Daan die van jou is al geweest of niet? Liefs Chantal
@Canthal , probeer aan jezelf te denken en aan je beepje he , gewoon af en toe eens ergens nee tegen zeggen , is heel moeilijk maar wel beter !!!
is dat nou goed wat ik nu lees marjon durf je het voorzichtig te geloven!! chantal mijn ei is al bijna 1 week geleden geweest precies op dag 14 jeuj.nog geen gekke dingen te bekennen deze keer behalve gister steken in 1 tepel maar dat is nu weer weg dus ik wordt volgende week vrijdag of eerder gewoon ongi haha
Marjon heb ik nu ook gedaan ik ga nu ook vier morgens werken van 8tot13 en als het niet meer wil ga ik naar een andere afdeling brood gaat nu nog wel maar merk het al wel.
nope mijn eitje is nog niet geweest, maar ik heb wel al hoofdpijn dus verwacht wel dat het morgen of overmorgen gebeurd marjon, waar blijft je banner??