Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    heb je al met de gyn gebeld?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    banner dat doe ik pas na mijn eerste echo.......... beetje bijgeloof , de keren dat ik een banner heb genomen voor mijn echo , was het elke keer verkeerd ........dus eerst goede echo , op de juiste plek en dan een banner ..........................................

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    als ik morgen een duidelijkere test heb ga ik begin volgende week een afspraak maken , tussen de 6 en 7 weken , wil wel zeker weten dat ik een hartje kan zien kloppen .....en voor de eventuele bbz , ik weet wanneer ik aan de bel moet trekken dus dat durf ik wel aan ........

4. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ohh vindt het zo leuk voor je!!!:D MOET GEWOON GOED GAAN en over 9 maanden een klein prulleke in je armen

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    do emaar over 8 maandjes !!!

6. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    oh natuurlijk haha! hoe voel je je heb je er een goed gevoel bij verder?

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik weet nog niet hoe ik me eronder voel, ik wil heel erg blij zijn , maar durf het eigenlijk niet ..........wil eerst ff paar weekjes verder zijn ..........klinkt misschien als een stomme zeur en dat je denkt ben nu gewoon blij , maar daar ben ik nu te vaak ingetrapt en gekwetst dat ik ff een muurtje om me heen bouw wat hopelijk snel afgebroken wordt

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon ik begrijp je helemaal als je eerst maar een paar weekjes verder bent dan kun je wat rustiger adem halen een onbezorgde zwangerschap zal het voor ons helaas niet worden vooral niet in het begin

IK DUIM VOOR EEN HELE VETTE TEST!!!!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb ga pas morgen weer testen (zaterdagmiddag , als ik het volhou), dan heb ik de grootste kans op verschil ....Als ik het verscil tussen de 1e 2 testen zie , dan geloof ik het wel , de laatste test is ook zoveel duidlijker dan de vage testen van vorige ronde ...Nu alleen nog zwanger blijven en hopen dat kleintje op de juiste plaats zit ...

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zit een beetje met een dilemma ....Het volgende morgen hebben we een etentje van mijn schoonmoeder , ze is gisteren 65 geworden ....En we gaan naar een restaurant waar we vaker met z'n tweetjes naar toe gaan omdat we allebei zo gek zijn op vis ..............Gerookte zalm , gerookte paling en ga zo maar door ..Daar mag ik nu dus niet zoveel van hebben , hoe ga ik dit oplossen , iemand een idee ?????????

Ik wil het eigenlijk nog niet vertellen ............
    9-8-09 alweer mis ..
    hold on little one , please stay ...
    [​IMG]~dag lieve vlindertjes ~
    Voor altijd in mijn hart !

11. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    pff ik zou het zo ook niet weten...
    moeilijk haha

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat dacht ik dus ook , maar het scheelt misschien dat we normaal met zijn tweetjes gaan (schone moeder en ik ) en nu zijn we met een man of 20 , misschien proberen om zover mogelijk bij haar weg te gaan zitten ....

13. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    hihi idd whaha.
    ik heb vanavond feest van mn ouders die zijn 25 jaar getrouwd,
    over 1 week moet ik ongi worden klinkt stom maar moet ik mezelf gewoon laten gaan? want je weet het niet he das het lastige, alhoewel je nog niet een bloedband hebt natuurlijk...
    ik doe gewoon niet al TE gek haha,

ik voel me nu wel dom dat ik dit nu hier zet.. jullie zullen wel weer denken nu whaha

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee hoor had ik vorig weekend ook , ik had een bruiloft en heb vlak voor bruiloft getest met vroege test en die gaf toen nog negatief aan , dus ik heb wel een paar wijntjes gedronken omdat ik dacht dat het niet raak was ........gewoon alles met mate

15. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    aha oke dan ben ik dus niet gek dat ik zo denk haha.ik drink zoiezo niet veel meer ivm bloedverdunner die ik slik en ik loop al iets minder dan een normaal mens laat staan als ik echt zat ben haha nee maar dan kan ik gewoon wat drinken.

mijn zusje trouwens die had flink geblowd en der eigen flink zat gezopen en die bleek in een van die dagen zwanger te zijn geraakt.maar ze was ook pas 18 en ze heeft het toen laten weg halen

ik weet ook bijna zeker dat het toch niet raak is maar je weet het nooit vandaar dat ik het me toch afvroeg

16. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    wat ik alleen vaag vindt is dat mn borsten nog steeds geen zeer doen terwijl ei al week geleden langs geweest is

17. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    moeilijk ik heb het meteen verteld aan ouders en schoonouders mocht het misgegaan zijn heb ik ook steun van hun en heb ze hard nodig gehad met al die bloedingen. Schoonmoeder belt net overstuur op heeft een knobbel in de borst ontdekt heeft maandag meteen echo en woensdag al uitslag. Hoop op goed nieuws want 19 september gaan wij op vakantie en hebben het echt nodig. Zijn wij net zo blij dat de 20 weken goed was hebben we dit weer

18. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    jeetje nee toch wat een rot bericht, duim voor je jullie en jullie schoonmoeder dat alles goed is en dat het niks blijkt te zijn..

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vandaag toch ook maar kruidvat 2 voor 5 euro gehaald , en gelijk een mooi tweede streepje , hij knalt er nog niet vanaf , maar ontkennen kan ik het niet meer ...nu nog op de juiste plaats !!!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sabine , ik lees nu van je schoonmoeder , wat een kutbericht zeg , hopelijk valt het mee meid !!!!

Deel Deze Pagina