balen zeg..zal ik een kom maar snel ei dansje doen? eiiiii? joehoeee kom eens vlug spring toch eens en zorg dat je mooi groot bent zodat je niet te missen valt
@ Scorpion; pffff dat onze eitjes eindelijk maar eens wakker gaan worden dan. Voel je je vandaag al ietsje beter???
whma gaat, ik zie overal dikke buiken en leuke kleding wat dan positie kleding blijkt te zijn trage rot eieren hebben wij he!
lijkt idd als je op straat loopt of iedereen zwanger is nu dat vindt ik ook lijken. kom op eitjes groei GROEI!!!
Zullen we in een hutje op de hei gaan zitten dan hoeven we tenminste helemaal niemand te zien. Partners wel mee natuurlijk Het is zo moeilijk om dan het positieve eruit te halen he. Vandaag moest ik dan naar het zh en dan moet ik naar de fertiliteitsafd en die zit dan op de afdeling waar ook de kraam en verloskamers zijn....word je weer erg met je neus op de feiten gedrukt en als je je goed voelt kun je dat wel aan maar als je je al niet sterk voelt is dat erg frusti en verdrietig
dat snap ik wendy wist niet dat het ook op die gang zat daar heb ik met mn bbz vaak gezeten bah dat wachten daar in dat zitje en dan in de verloskamersgang links het eerste kamertje in voor de echo en dan zie je daar al die zwangeren die zich moeten melden... hoop er de eerst volgende zwangerschap pas aan het einde te hoeven melden. laat mij maar in het begin op de poli gynecealogie komen maar dat wil iedereen het liefst he!! als je nou zwanger bent he wendy dan loop je gewoon bij een gyn neem ik aan? of blijf je dan bij zon fertiliarts.. sorry weet er niet zoveel van vandaar dat ik het je vraag
ja dat klopt met de bbz moest ik ook steeds in dat 1ste kamertje zijn. De wachtkamer fertiliteit zit net voor het zitje van de verloskamers dus je komt er steeds langs. Doordeweeks moet ik voor de echo's gewoon beneden op de poli gync zijn alleen in het weekend en met de IUI boven. Ik denk dat ik gewoon onder begeleiding van gync kom en hoop zelfs door te mogen naar verloskundige, maar weet dat eigenlijk ook niet.
dat zou ik ook best willen maar dat zit er voor mij al niet in.. ivm mn beroerte moet ik onder strenge controlle in het zkh lopen als dat dan bv ook extra echos inhoud vindt ik het niet erg haha
oja dat is waar. Weet niet of je extra echo's krijgt dat zou mooi meegenomen zijn. Toen met de bbz kwam ik ook steeds bij een gync terecht alleen van oirschot nooit gehad volgens mij. Je ziet dan ook zoveel verschillende dat ik alle namen niet meer kan onthouden.
ik had met de bbz reuwer zon ouwe brr ik zei tegen roy fijn dat ik voor hem mn benen wijd moet doen whaha en 1x heb ik een hele knappe gehad vorig jaar toen ik mn spiraaltje kreeg ze vrouw achter de desk zei al roy ga maar mee anders voelt ze zich straks opgelaten en durft ze niet meer
Reuwer heb ik helemaal in het begin gehad de 1ste maanden in de mmm. Moet zeggen een erg fijne man. Legde goed uit en had ook wel humor. Ik voelde me er wel bij op het gemak voor zover dat gaat. Nu maakt het me niet meer uit wie ik heb. Word zo'n routine onderzoek. Van de week vroeg de arts aan mij toen ik de echo kreeg: en wat vind je ervan dus ik zeg niet veel he, hij zegt nee zo dacht ik er ook over. Dus ik weet al precies wat ik zie en wat ik wel of niet wil zien. Helaas het mooiste nog nooit mogen zien, maar hopelijk komt ook dat eens
Ik hoop ook voor jullie dat je snel het mooiste mag zien .....kan me alleen heelgoed voorstellen dat je er moedeloos van wordt , dikke kknuufffffff
scorpion dankjewel vier vandaag mijn verjaardag maar ben de 19e pas jarig en dan gaan we op vakantie ennuh waar zie jij leuke positie mode ben nog op zoek maar vindt niet veel leuk ..... moet morgen eerst langs de ha nu buik groeit komt de navel naar buiten en had al een paar weken geirriteerd gevoel daar wat blijkt zit nog een hechting van de bbz en volgens mij iets ontstoken heb zelf natuurlijk lopen pielen daar