Sabine gefeliciteerd !!! @ gaat goed hier Danielle , ik ga morgen maar eens mijn gyneacoloog bellen voor een afspraak ......Ik wil wel een zo'n laat mogelijke echo , het liefst zo rond de 7 weken .....
@sabine, hier in purmerend zit een heeeeel leuk winkeltje; ikke & mama heet het, en zaterdag zag ik een leuk winkeltje in haarlem. @wendy, achterlijk toch eigenlijk he dat alles op dezelfde afdeling is. dat doet mij ook iedere keer pijn. eitje is nog steeds niet geweest. pff en meer rot nieuws, mijn man zijn oma is vanmiddag overleden
gecondoleerd scorpion! Hier in apeldoorn heb je de standaard ketens prental en miss etam . In zutphen zit ook wel een leuke winkel Marjon als je het volhoudt tot 7 weken erg knap en dan heb je wel meteen duidelijkheid laatste visite net weg kleine meid ff in bad doen boel opruimen en dan ook denk ik naar bed 25 visite is net iets teveel
dat wil ik ook proberen Sabine , want als je een net weer iets te vroege echo hebt , zit je weer 2 weken in de onzekerheid ..Ik weet toch wel wanneer ik aan de bel moet trekken
gecondoleerd joyce!! hier zit in de omgeving babt dump,van asten babystore,papita en natuurlijk prenatal
Gecondoleerd Scorpion, wat een naar bericht @Marjon, YEEEH gefeliciteerd! hoop dat alles goed gaat voor jullie @ Sabine, ik ben laatst in de prenatal geweest en ik vind juist dat ze ZOVEEl leuke kleding hebben!! Moest mezelf echt inhouden, het is immers maar voor zo'n korte tijd.... HEb alleen nog geen jas, ze zijn ZO duur en tja hoelang doe je ermee... Hoe los jij dat op? Hier gaat alles heel goed!! HEb gezien hoe de kleine meid eruit ziet op de pretecho.! Wauw wat is dat mooi zeg!!!! Kan niet wachten om haar in het echt te zien en te kunnen vasthouden straks @ de rest, ik duim weer voor jullie!!! Liefs
http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/163835-termijnecho-niets-zien-waar-wachten-op.html#post5503963 ff lezen klinkt mij bekent... hoop voor haar dat het niet zo is
trouwens Manlief begon gisteren over of ik nog een test wilde doen, ik zei dat wil ik wel maar daar haal je nog niet uit of het goed zit ja of nee ......Daar gaf hij ke wel gelijk in ,maar zo'n tester alsik ben heb ik het toch gedaan , en hij knalde er meteen af , teststreepkwambijna eerder als controle - streep ..Hcg verhoogd dus goed en dat was bij mijn bbz niet het geval ....straks gelijk bellen..
jeahhhh wat een goed nieuws lieve marjon eindelijk het eerste positieve is er!!!nu op naar een kei mooi eerste echo
ja he , eindelijk !!! Ik had alleen de echo een weekje later gewild , maar dat zou dan weer 2 weken later worden en dat vond ik toch te laat worden ................ Nou ben ik als het goed is net 6 weken , hoop wel dat we dan een hartje zien kloppen !!! En ook niet onbelangrijk , op de juiste plek !!
Marjon wat een spannende weken. MAAR al heel erg positief dat de tweede streep van de test afknalde, joehoe!!. Ik ga duimen dat je de 25ste het hartje hoort/ziet kloppen en natuurlijk dat het op de goede plek zit maar heb er een goed gevoel bij meis. Kom net weer terug uit zh en nu waren er 2 eitjes van 8mm en 1 van 9mm te zien. Kan nu dus nog alle kanten op want onder de 10mm kunnen ze ook weer gaan krimpen dus ben nog niet veel wijzer. Gewoon doorblijven spuiten en overmorgen(woensdag) moet ik alweer terug. Tja het houd je van de straat zullen we maar zeggen