nou das iig al wat beter nieuws dan zaterdag wendy! nou hopen dat ze ff flinke groeispurt gaan nemen. kom net terug van de h.a mijn bloeddruk is altijd erg laag nu was mn bloeddruk 128 / 90 pff normaal was ie altijd 128/65 of zelfs nog lager en ik kilo aangekomen bahbahbah
@marjon, het kalmeert je toch wel een beetje he zo een positieve test. @wendy, @daan, meer drop eten, gaat je bloeddruk van omhoog, en van een baby kom je ook aan. daar maak ik me al lang niet meer druk om. @all, mijn eitje is gesprongen denk ik. temp is mooi omhoog! nou ff afwachten of hij morgen ook nog hoog is. toch weer een alnge cyclus dus
hij was juist te hoog deze keer haha onderdruk van 90 terwijl die bij mij altijd erg laag is.dus drop eten is geen optie op dit moment haha. het boeit me ook niet heel erg hoor die kilo
fijn dat ei geweest is joyce jammer van de lengte maar misschien heb je volgende maand wel een kortere en!! we hebben iig een ei
Marjon joehoe super zeg ben echt heel erg blij voor je topper de top. Op naar een hele mooie echo Daan is het heel erg dat je bloeddruk nu zo is? Scorpion ei geweest of in aantocht meid ik hoop het voor je dat hij heel goed benut word Wendy ik duim voor je dat je eitjes woensdag heel mooi gegroeid zijn. Dikke knuff voor jou!!! Hier gaat alles goed begin echt heell goed te groeien volgende week woensdag weer naar de vk hartje luisteren hihi. LIefs
nee ik denk geweest. ik verwachte hem 1 deze dagen (klop klop haha) en mijn temp van vanmorgen van 36,6 naar 36,9 dus hij was er gisteren denk ik. ik hoop dat we goed geklust hebben, maar dat weten we de 28 of de 29e
@Wendy , ik hoop dat je woensdag goed nieuws hebt en dat ze goed gegroeid zijn !!!! @ scorpion , nog ff geduld en dan hopelijk een mooie test in handen ... ============= Ik ben hier wel enigzins gerustgesteld door positieve test .......maar ik ga de 25e pas helemaal los na een goede echo ....
marjon op naar de 25e ben dan in turkije maar ga zeker proberen ff te internetten ruby goede vraag met marescha was im toen 27 weken en kon ik mijn eigen jas nog aan tot op het eind heb ik me gered met mijn jas en een dikke sjaal ben straks bijna uitgeteld dus ga nog eens nadenken joyce je zit nu dus weer op wachtbank...... danielle wanneer is jouw nod chantal en het groeien begint nu pas Het is hier stil in huis dochter wou logeren bij opa en oma vriendlief is aan het voetballen ga zo eens strijken want nog vier daagjes en dan op naar de zon het is daar nu dertig graden ....
klinkt lekker Turkije , daar zouden wij toe vorig jaar zomer ook naar toe gaan , we hadden er allemaal zo'n zin in ....en toen belandde ik net daags voor vertrek in het ziekenhuis , met verdenking van een bbz , dat was toen weg Turkije , hallo operatiekamer ..................We zijn toen paar maandjes later weekje naar Italie geweest was ook heerlijk ...................
lekker hoor, ik zou wel ff lekker op vakantie willen ei is dus nog niet geweest. langste cyclus ooit denk ik dag 24 alweer pff
pff thuis geen internet mn usb is kapot waar ik draadloos mee ontvang.. @sab mijn nod is vrijdag maar kan ook zaterdag zijn hoor... voelde toen iig op vrijdag anderhalve week terug flinke steken op de plek waar ik ze normaal ook voel.. paar dagen later puisten op mn kin vetter haar en nu paar dagen voor nod geen klachten paar dagen geleden paar keer vaag gevoel in mn maag gehad en 1x snachts misselijk maar dat was maar een uurtje.. en nu geen pms of zs klachten afwachten maar gewoon dus
@ Scorpion; zijn je cyclussen altijd lang geweest??? Want voordat wij een kinderwens hadden had ik ook zeer lange of soms geen cyclus en ben toen al bij de gync belandt. Daar zijn ze erachter gekomen dat ik PCO had. (= heel veel eitjes maar geen 1 die doorgroeit en uiteindelijk springt). Misschien moet je anders een keer naar de huisarts.
ik heb niet echt ergens last van , beetje gevoelige tepels ...en normaal gesproken heb ik 1 dag voor mijn ongi irritante pijn aan mijn bil en trekt door , door het hele been , en dat blijft een beetje doorzeuren ...maar ongikwaaltjes kun je nog wel ff last van hebben in begin van zs ..dus ga er maar vanuit dat het niks te betekenen heeft ..
@wendy, ik ben altijd aan de pil geweest dus ik zou het niet weten. maar tijdens alle controles was alles goed. begin oktober heb ik weer een afspraak en dan gaan we ook kijken of hulp nodig hebben. we zijn immer toch alweer 16 maanden verder nu.