Is gewoon echt Klote zo'n lange cyclus want je hebt gewoon echt zoveel minder kans op een jaar gezien:x Hopelijk kunnen ze iets doen waardoor je cyclussen korter gaan worden. Maar je ei was dus nog niet geweest...grrrrr dat ze nou eens gewoon groeien en springen die eitjes.. Zijn we dezelfde tijd bezig Scorpion, hier ook al zo'n lange tijd. Overal om me heen een babyboom, nou laat dan maar hier eens een babyboom uitbreken
hey iedereen, ik had een gisteren een reading gehad, en daarin werd mij verteld dat ik niet 3 maar 4 vlindertjes heb. Nou gaan sommige misschien lachen, maar v.a. het moment dat ik het ziekenhuis lag, heb ik soms contact met mijn overleden oma. Op haar graf hebben we ook 2 tuin vlinders geplaatst. Ik heb wel eens toen ik op dat graf gevraagd van: als je er echt geef me dan een teken en toen kwamen er 2 vlinders voorbij. Sinds die tijd moet ik altijd aan haar denken als ik vlinders zie, dan weet ik dat ze op de ukkies let. Gisteren dacht ik bij mezelf 4 zou best wel eens kunnen, maar dan zal ik vast wel een teken van haar krijgen als dat klopt. en kijk eens wat voor foto's ik vanmorgen heb genomen. Ik kreeg er gewoon kippenvel van.
krijg er gewoon kippenvel van joh. Zo wel erg apart. En dat ze vanmorgen in de tuin zaten dat moet gewoon wel een teken zijn. Maar dan zouden het dus en keer 2 zijn geweest
wow bijzonder zeg!! heb nog steeds geen internet... ik ga maandag pas uiterlijk testen dus als ik dan nog geeen internet heb kom ik toch ff langs om te melden wat het antwoord is.. dan maar ff naar mn ouders ofzo
Hier 1 eitje ietsje gegroeid Baarmoederslijmvlies nog erg dun. Net bloed laten prikken om te kijken of het hormoon dat een eitje moet laten groeien al zijn werk aan het doen is. Is dit niet het geval zal de dosis nog verder opgehoogd worden. Doen ze dit nu al terwijl het hormoon al wel aan het werken is tja dan krijg ik vette overstimulatie. Voor de verandering vrijdag WEER terug. In 1 week tijd alweer 4 keer in het zh geweest. Makkelijk is anders met het werk, kost me een hoop tijd.
@Scorpion , dat moet haast wel een teken zijn geweest meid , wat een mooie vlindertjes !! @Wendy , kl*te zeg , hopelijk zijn al je bezoekjes niet voor niets geweest .......!!!
Wendy ik duim heel hard voor hele mooie eitjes vrijdag dikke knuff! Scorpion wat een mooie vlindertjes ik hoop dat ze wat betekenen. Daan Balen dat je internet het niet doet vreselijk irritant. Liefs
wendy, ik snap je helemaal, ik zat ook zo vaak in het ziekenhuis. alleen kon ik zeggen nu ff niet meer. ik vind ff iets heeeeel raar. cyclus: 38-37-38-35 Nu zit ik al op dag 26 en nog steeds geen ei. hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt?? dat zou inhouden dat mijn cyclus nu al 40 dagen minimaal is. :S ik snap er niks meer van
Vandaag is mijn mannetje jarig en gaan we lekker een dagje naar de efteling toe, heb dr zin in. Fijne dag allemaal,
@ Scorpion; Het is idd wel erg raar zeg. Anders gewoon eens langs de huisarts gaan kijken wat die zegt, misschien mag je een echo laten maken. Maar het is gewoon frustrerend als het zoooo lang duurt voordat je ei komt. Ik had de vorige keer mijn ei op cd 31 en dat dan met hormonen:x. Kijk cyclussen van 30 dgn is nog wel te doen maar ik vind het vanaf 34 dagen echt gewoon veeeel te lang. Meis, hopelijk komt ie snel, zullen we voor dezelfde dag gaan en dan ook samen kunnen testen en dan ook positief testen...hihi
precies dezelfde tijd ons 1ste bericht gepost vandaag scorpion..haha. Vond het al raar dat ik jouw bericht niet had gezien toen ik mijn 1ste postte