@ Wendy , veel plezier in de Efteling , mooi weer ook voor de Efteling !! @Scorpion , vreemd nog steeds geen ei .......als het echt nog lang duurt misschien je gyneacoloog bellen ???
Gefeliciteerd wendy! Niet lullig bedoeld, maar wat ik zo lees is jouw eitje nog niet echt groot, dus liever niet zelfde dag, tenzij jou eitje groter is als die van mij snap je hem nog?? is het niet raar, om nu al te bellen; hallo vraagje, mijn ei is al 6 dagen te laat is dat normaal? staat toch raar?
ik denk niet dat het raar is , als jij er onzeker over bent en zeker met wat je allemaal hebt meegemaakt , vind ik dat je wel mag bellen ..
weet je marjon het is een beetje dubbel. ik temp natuurlijk, en daaraan durf ik bijna zeker te zeggen dat er niks is, en zeker niet als het fout is. en als je zwanger bent is temp constant en mijnen gaat op en neer.
miss toch ei al geweest maar gemist omdat je temp wisseld? morgen mijn nod maar ik wacht tot maandag met een testje. ben afgelope zondag nacht een uur erg misselijk geweest en vanacht om 4 uur voelde ik me ook niet top,verder voel ik nog steeds niets gewoon wachten,wachten,wachten
Ik snap hem scorpion Maar vind het ook niet erg om een paar dagen later positief te testen hoor...haha. Je zou kunnen vertellen aan de gync dat je cyclussen steeds langer worden, misschien wil hij wel een echo doen om te kijken hoe het ervoor staat. @ Daan: spannend meis..toch elke keer weer zenuwslopend he. Hopelijk goed nieuws. @ MArjon; hoe voel je je?? Efteling was erg gezellig en we hebben het echt getroffen met het weer. Vanaaf komt er nog visite pfff weinig fut voor maarja
zo stom je gaat haast aan jezelf twijfellen.. weet haast zeker dat ei toen geweest is want dag ervoor had ik daar al drukkend gevoel dag later in de avond felle steken gevoeld. daarop volgend puisten op mn kin zoals altijd steken in mn rechter tepel last van stemmingswisselingen nu dag voor nod nergens last van en vanmiddag negatieve test van kruidvat... gewoon afwachten maar
Ik voel me goed Wendy , IK heb alleen bijna nergens last van en dat maakt me wel onzeker ..Alleen nog steeds ongi-pijntjes en die heb ik ook altijd op de plekvan de bbz en daar blijft het nu dus zeuren ....Maar de echte pijn die ik toen had , heb ik nog niet gevoeld en toen had ik ook al rond deze tijd eenbloeding gehad en ooknog bij een bbz loopt vaak hcg niet zo snel omhoog en vanmorgen heb ik nog een xtje een test gedaan en de teststreep is nu bijna donkerder als de controle streep , dus dat is goed ...........................................Moet het gewwon nog ff een weekje volhouden en dan de echo .......................
Ja het liefst zou je gewoon volop zw kwaaltjes hebben he...elke dag kotsend boven de pot zodat je weet dat het er zit. Nou wel een goed teken dat de streep steeds donkerder word. Weet je genieten en echt blij zijn kun je denk ik nu toch nog niet. @ Daan; hoezo ga je aan jezelf twijfelen dan??? Omdat je test negatief is terwijl jezelf dacht zwanger te zijn??? Je zit nog niet op je NOD dus kan nog alle kanten op meis
nee ik ben er zoiezo niet vanuit gegaan, maar ik heb zon steken gehad op dag 14 van mn cyclus en ik voel hem altijd en tot nu toe altijd 14 dagen of eerder ongi. morgen zit ik op 14 dpo dus nu ga ik twijfellen en mezelf,nja kan niet meer doen dan afwachten he?
@ ja Danielle is back , je voelt ook zoveel en je wilt zoveel voelen ...... @Scorpion , wel goed dat jezelf door het tempen weet dat er niks ergs aan de hand is , maar duidelijkheid heb je nu ook niet ......
@marjon, ik ben juist gaan tempen omdat ik dat hoe het in februari is gegaan noooooit meer wil meemaken. Ik kan dinsdag naar het ziekenhuis. en dan heb ik ook een echo. ik heb voor de zekerheid een test gedaan en die was negatief, maar waar blijft dat eitje nou. ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei,ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei,ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei,ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei,ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei,ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei
ben ik ook weer en nog geen ongi.. af en toe wat vage krampjes die heel kort duren maandag maar een testje wagen mocht ik dan nog niet ongi geworden zijn oja en er is een beebje geboren in de famillie een jongen met de naam gijs.. zelf vindt ik de naam niet zoo maja ieder zijn smaak he!!
@goed dat je gebeld hebt Scorpion !!!! Ik weet helemaal niet hoe dat zit met tempen ik heb dat nooit gedaan .........ben echt een leek op dat gebied ........ ik hoop dat je dinsdag dan wel duidelijkheid hebt ... @Danielle , dat zijn van die daagjes dat je er extra bij stil staat , dat er ergens een vlindertje van je rondvliegt , dikke kknnuuffff