nee das heel logisch . als alles gelijk was gegaan volgens het boekje dan hoef je niet onzeker te worden , maar na je bbz en wat je al allemaal hebt meegemaakt is het heel normaal hoor .. Heb je nog iets gehoord van dat tv - programma ?
2 wafeltjes met 3 kleurenijs ertussen duw ik altijd plat en lik dan langs de zijkanten het ijs op hihi
jjaaa dat is lekker !!! Lekker knoeien ............ Almoet ik er nu niet aan denken om een ijsje te gaan eten ..
haha geniet van de ijsjes Ik sluit me ook even bij dit forum aan.. gezien ik bij de miskramen zat en hier het juiste topic heb gevonden. Precies een week geleden ben ik geopereerd aan een bbz. Een echt nine eleven datum... De rechter eileider is hierbij weggehaald. Nu dus liggend op de bank herstellend en een beetje zoekende naar wat verhalen van andere, die ik intussen hier dus heb gevonden. Voor iedereen die bezig is met opnieuw zwanger worden duim ik dat het voor snel mag gebeuren en voor de mensen die zwanger zijn uiteraard dat het goed mag gaan. Ik zal zo nu en dan eens meelezen en wat typen. Veel liefs
welkom Sunny ,jammer genoeg eigenlijk !!!! Ik ben nu weer voor de derde keer na mijn bbz zwanger en hoop dat het nu eindelijk eens goed mag gaan .....Ik weet niet of ik het wel trek als het weer verkeerd zou gaan ... Doe rustig aan en neem je tijd !!!! Dikke knuffel
lieve sunny wat klote zeg idd echt een 9/11 ramp..pff doe maar lekker rustig aan. ik mis ook 1 eilijder zit vandaag op nod en nu in afwachting wat het gaat doen. hoop dat jij ook snel zwanger mag worden weer.
Nou ik ga lekker naar mijn bedje , morgen gaat de wekker weer om 6 uur ... Werkelijk hier in Oeffelt zijn ze helemaal gek aan het worden , morgenkomt de koningin ons sportpark bezoeken in Oeffelt ...Al 2 weken lang zijn ze het hele dorp aan het ruimen , straten waar ze door komt zijn gedeeltes opnieuw bestraat ..Ze komt hier niet door de straat toch wordt gevraagd te versieren en de vlag uit te hangen ..................Ze hebben zelfs een straat opnieuw geasfalteerd .............. _________________
Hey hoi Marjon dus allemaal gekte bij jullie nu allesmoet spik en span zijn Hoe voel je je verder? Daan klopt het dat je banner gewoon verder gaat je bent toch nog niet ongi geworden he? Sunny meid helaas welkom hier. Ik heb vorig jaar aug een bbz gehad ook mijn rechtereileider is weggehaald ben nu voor de tweede keer zwanger met 1eileider. Doe rustig aan he als er iets is we zijn er voor je. Wij hebben vanaaf een afscheidsfeestje bij me ouders ze hebben hun huis verkocht komen nu bij ons in de buurt wonen ze moeten er 28okt al uit zijn erg snel maar goed. De 28ste moeten wij naar de notaris hij is eindelijk rond wat een gedoe zeg door een hernia operatie pff. Liefs
daan dat zijn van die dagen die je liever wil overslaan dikke knuff Scorpion ik heb ook getempt en ze konden geen eisprong van de afgelopen vier maanden toen vinden had een afspraak gestaan voor 2 maanden later had dan 6 maanden getempt en ze hebben tot op heden nog geen ei gevonden en ben toch echt zwanger. Ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen Marjon leve de koninging hihihi succes volgende week Meiden ik meld me af voor 2 weken. Gisteren schrik van mijn leven gehaald was op visite bij de buren en die kleine nog geen jaar trekt ff een kop thee over zich heen. Heb meteen 112 gebeld kleine is met spoed overgebracht en ligt nu in het ziekenhuis. Ze heeft 2e graads brandwonden aan buik en armen echt zo zielig. Mijn kleine meid was erbij en is helemaal van slag. We vliegen vanavond om1930 dus gaan om 1400 nog even op ziekenbezoek. Voel me zo schuldig zeg iedere keer was ik maar nooit de sleutels komen brengen of had sap gevraagd ipv thee. Heb de hele nacht niet geslapen en is ook wel een domper op de vakantie hoor. Meiden tot over weken en hoop op veel positief nieuws Dikke knuff
chantal nee nog geen ongi rare banner.. jeetje sabine schrik hier van zeg sterkte en een knuff voor jou en je meid. hier nog geen duivels of bruinverlies wel beginnen mn boobs nu iets te steken zo afentoe en zijn nu pas wat voller morgen ochtend ga ik testen dan ben ik 2 dagen over mn nod heen
Sabine jee dat is schrikken pff hoe lang moet ze in het zh blijven. Meid ik wens je een hele fijne vakantie geniet ervan he. Tot over twee weekjes. Daan spannend hoor ik duim voor twee streepjes morgen