hmm...ga ik ook eens lezen dan in dat topic...wie weet he?! Ik zit nu House te kijken..vind ik altijd wel een goede serie, daarna Murder investigation...had er een chippie bij gepakt...onze kat lust dus paprika chips...hij vindt het heerlijk...haha...stom gezicht joh!
Goedemorgen...we zijn vandaag allemaal druk....Wendy je krijg vandaag weer je bloeduitslag he, ben benieuwd! Gizmoo, succes met je werk en nacontrole...spannende dingen! Ik ga zo ook richting werk (3 uurtjes), vanmiddag op zoek naar tapijt en vanavond kraamvisite....tot later....fijne dag!
zooooooooo triessie jij bent er echt vroeg bijgeweest zeg! Ik ben net terug van mn werk. Vond het echt doodeng maar ben nu blij dat ik geweest ben. Iedereen was super lief en heb eigenlijk alleen maar zitten praten en kletsen en verder niet. Vrijdagmorgen weer! Vanmiddag naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd, ik laat nog van me horen!
ZO daar ben ik weer. Eindcontrole was ok. Urine gaat nog een x op kweek gezet worden om er zeker van te zijn dat de ontsteking weg is. Verder wenst ze me het allerbeste toe. ZOdra ik zwanger ben, mag ik dus gelijk bellen voor een echo. Zo dat hoofdstuk is afgesloten. Ik heb gebak gehaald!
Fijn Gizmoo dat de nacontrole goed is verlopen, nog even kijken of je ontsteking echt goed weg is en dan klaarrrr (daar)! Hihi...gebak...lekker hoor...dus je hebt al met al een goede dag gehad zo achteraf? Wendy; hou je je hoofd nog een beetje boven water.. hoe is het met je? Gisteravond op kraamvisite geweest...ooo wat een lief hummeltje..ik dacht dat het misschien moeilijk zou zijn maar het viel erg mee...heb d'r zelfs lekker de halve avond slapend op mn arm gehouden....o o o wat hoop ik dat wij snel weer aan de beurt zijn, mn man zat zich op een afstandje ook helemaal te vergapen. En zo wederom weer richting werk, half 9 begint vergadering...pfff...ikk kon er vanmorgen echt niet uit mn bed komen...was heeeel zwaar! Fijne dag!
hoi hoi ik kon ook wel huilen vanmorgen toenik wakker moest worden om mn dochter aan te kleden. Gisteravond kreeg ik weer gigabuikpijn en rugpijn,waarschijnlijk te veel gedaan, kon niet eens slapen van de pijn maar goed, nu is het nog steeds niet helemaal weg, maar nu gaat het wel weer.. Ik weinig plannen vandaag. Wendy, leeeeeeeeeeeef je nog?
Pff Gizmoo dat meen je niet?! Wat erg zeg...echt niet fijn...mocht je gister van gyn wel weer alles oppakken dan? Hoe is het nu ondertussen? Je hebt zeker rustige dag vandaag aangehouden? En wat ga je morgen doen? Afbellen? Goed voor jezelf kiezen hoor...knuffel Ik ben nu ook aan eind van mn latijn...drukke ochtend op werk gehad, daarna meteen door week boodschappen gedaan en moet vanmiddag nog naar groothandel en sporten vanavond..zucht...denk niet dat ik dat ga volhouden...maar na 4 dgn werken kon ik dit wel verwachten en morgen heb ik dan ook niets afgesproken gelukkig. Heb gewoon traan ogen van de moeheid...
zoo daar ben ik weer. Ik lees dat jij er ook niet zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen, raar het dat dit zo een impact op je heb. Dingen die normaal heel normaal waren, slopen je nu gewoon. Ik wilde het vandaag rustig aan doen maar heb weer vanalles gedaan dom dom dom maar goed. Nee ik heb voor morgen niet afgebeld, ik wil effe doorbijten misschien gaat het daarna weer beter. Wow en dan zeg je tegen mij rustig aan doen... jij bent zo te lezen ook aardig in de weer. Ik ga vanavond gewoon lekker languit op de bank heb ik me al voorgenomen. Ik ben benieuwd hoe het met Wendy is, hopelijk horen we snel!
Ja inderdaad raar...zeker omdat je zelf wel het gevoel hebt dat je je oude ritme weer kunt oppakken...maar jij hebt ook lichamelijke klachten he...die heb ik niet...geestelijk vind ik het vermoeiend, is ook niet echt raar want op werk moet ik wel weer 10 tot 15 clienten gaan begeleiden met elk hun verhaal...heb je nu ook nog pijnen of vandaag (hopelijk) niet meer? Dus je gaat morgen werken...stoer....rustig op werk doen dan hoor. Ik heb groothandel naar morgen kunnen zetten en sporten doe ik volgende week weer....ik kom net uit een warm bad en doe het komende jaar helemaal niets meer hahaha...
Ja ik heb nu nog steeds pijn in mn rug en in mn buik, volgens mij gewoon die blaasontsteking. Ook gaat het ineens trekken bij mn navel, heb ik tot op heden nog nooit wat van gevoeld echt raar. Tussen mn oren valt het nog wel mee, merk wel dat ik nog niet alle prikkels helemaal kan verwerken en dehelft gaat nog langs me heen, kan ook echt nog helemaal niets onthouden en moet echt alles opschrijven maar goed, we gaan er vanuit dat alles ooit weer goed gaat komen.. Ja ik kijk er echt naaruit om ook weer te gaan sporten hoor, na mn vakantie ga ik gelijk! Ben gister al wel naar de zonnebank geweest, dat was al heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk zeg!
Had je deze klachten dan dus eerder dat je denkt dat het weer/of nog steeds blaasontsteking is? IK had/heb soms ook steken bij mn navel, vooral bij bukken en opstaan...is dat herkenbaar? Lang leve de post-itt...we redden het wel...hahahaa....
ja ik had het al eerder vandaar dat ik het herken. Ja mn navel ja, inderdaad bij bukken enzo. Zal wel zo horen denk ik. tis trouwens wel heel stil hier he? Maar op zich een goed teken. Misschien moeten we een andere topic openen..... zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. ofzo...
Onder het kopje vruchtbaarheidsbehandelingen is er een topic geopend zwanger worden na ... ... en buitenbaarmoederlijke zwangerschap, daar heb ik me ook aangesloten van de week en Josien en Conny heb ik daar ook al gezien, kom erbij zou ik zeggen! Het is daar (nog) wel rustiger dan ons geklets hier hoor....hier zit ik elke dag zowiezo en daar gaat het niet zo snel, maar misschien verandert dat nog. Wanneer krijg je de uitslag van je urine? Ben ook benieuwd wat de hcg waarde van Wendy was van de week? Volgens mijn gyn waren die steken bij mn navel mijn darmen, ik weet niet of ik het daar mee eens ben maar ze gaf een stellig antwoord toen ik het vroeg...het heeft toen een keer flink pijn gedaan en van de week had ik het nog eens maar dan minder erg gelukkig.
Hoi Dames, ben ik weer even. Ik ben net als jullie gesloopt. En zeker nu ik werk heb waarvoor ik 8 uur achter een computer zit is mijn zin om er na mijn werk achter te kruipen wat minder. Zeker gezien ik nog steeds hoofdpijn heb Ook heb ik erg veel last van mijn schouders en nek en ben 2 dagen superchagrijnig geweest van het niet/nauwelijks slapen de afgelopen nachten. Fijn Gizmoo dat de eindcontrole goed is gegaan. Hoop dat die ontsteking weg is en weg blijft ! Succes morgen, als het niet gaat, gewoon naar huis gaan hoor ! Ik merk trouwens dat jullie niet naar mij geluisterd hebben! Ik had nog zo gezegd dat jullie niet zoveel moesten plannen als ik omdat ik daar zo kapot van was en wat lees ik nu....... 2 erg moeie dames (Of eh 3 eigenlijk...ik ook nog steeds ) Ik zit zelf trouwens op het topic "na mk gaan we er weer voor" en er is ook een topic "zwanger na mk" meestal stromen de eerste door naar de tweede. Mijn hcg was netjes 0,3! Dit hebben we vanavond even gevierd door te oefenen voor het klussen Ik heb ook af en toe last van iets bij mijn navel. Ik weet niet precies welke bewegingen of wat, maar voelt als een soort van druk/steek. Ow Triessie, wat zou ik ook graag in bad gaan...lekker ontspannen in het warme water..... Nou ja, ga mijn warme, lekker zachte bedje maar opzoeken. Heb alweer veel slaap en morgen weer een dag volgepland.... when does it end? Dikke knuffel van mij, Wendy
heeeeeee wendy, leuk weer van je te horen zeggen. Ha wij lijken wel allemaal hetzelfde he? Allemaal doen we teveel en allemaal zijn we afgedraaid. hhhmmmm misschien vrouw eigen ofzo? Wat goed dat je hgc onder de 1 is, joepie!Nu gaat het echte "werk"weer beginnen. Zo te horen valt het ons trouwens allemaal zwaar om weer aan het werk te gaan, raar is dat he? Of juist niet,want we hebben er natuurlijk niet voor niets allemaal last van. Raar verhaal hoor van die darmen en die navel maar goed, zij zijn arts en wij niet en misschien maken we ons wel te erg zorgen na wat we hebben meegemaakt. Werken vandaag viel alweer niet mee, ben blij dat ik nog maar twee halve dagen moet voor mn vakantie. Volgende week vrijdag vertrekken we,ik heb er zo een enorme zin in.! Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Mn dochter is nu voor het eerst naar een kinderfeestje,die was doodzenuwachtig dus ik ben benieuwd. Ik ga zometeen denk ik maar even naar de zonnebank!
Hoi Dames, Hoe is het met jullie dit weekend? Hier erg druk, maar voel me wel stukken beter! Heb alleen wel de afgelopen 2 dagen last van harde ontlasting en wat buikpijn en gerommel af en toe. Maar verder in ieder geval geen hoofdpijn meer of supermoe ofzo. Gister lekker een High Tea gehad en vanmiddag lekker dansen. Volgende week extra werken, dus ben benieuwd hoe dat dan gaat. Jullie druk weekend gehad? Groetjes, Wendy
Wendy...fijn je hcg is oke...goed nieuws! Gelukkig gaat het beter met je, dat is natuurlijk ook de bedoeling he?! Een high tea, leuk zeg...lekker ook denk ik? Vier je zelf geen carnaval dan om dat je extra werkt? Gizmoo...nog een paar dagen en dan op vakantiiieee...yeah! Dat is een heel lekker vooruitzicht zeg! Ik heb de vakantie voor juni deze week besproken (jaaa ben er vroeg bij hihi..). Hoe was het kinderfeestje van je dochter? Hier gaat het allemaal wel goed...ben wel snel moe op de een of andere manier, nu ben ik over het algemeen al wel moe maar goed nu na 2,5 maand 'uitgerust' te zijn dacht ik wel het eea ingehaald te hebben?! Gister lekker gewinkeld met vriendin, 's avonds bij schoonouders gegeten en met hen en vriendenstel erbij Kolonisten van Catan gespeeld (3,5 uur 1 potje), erg gezellig. Vandaag niets doen...heerlijk hoor... Deze week ga ik elke dag halve dagen werken, ben benieuwd hoe dat zal gaan!
He meiden, leuk weer van jullie te horen, werd wel heeeeeeeeel stil hier... Goed om te lezen dat jullie lekker in de weer zijn geweest en zo te lezen eigenlijk, zij het soms met moeite, je leventje weer aardig aan het oppakken zijn, kicke! Zo triessie, heel de week werken nou nou, wel kicke als het je lukt, geeft volgens mij dan wel weer een voldaan gevoel! Waar naar toe heb je je vakantie geboekt? Ik ben normaal ook wel snel voor de zomer met boeken, maar durf nu eigenlijk niet echt, stel dat ik net zwanger ben. .... bang bang, je kent het misschien wel. Ik kijk nu uit naar a.s. vrijdag, dan zit ik eindelijk in het vliegtuig. Eigenlijk hadden we twee dagen na mn buitenbaarmoederlijke zwangerschap gegaan, maar dat ging dus daardoor niet door. Het feestje van mn dochter was super. Ze zijn naar eenknutselworkshop geweest en daar hebben ze een hele leuke staande lamp met kap geverfd en beplakt, heel leuk. En natuurlijk patat gegeten, maar dat vond ze minder, ze houdt niet van patat! Gister had ik een trouwerij, was heel leuk maar wel druk. Savonds geluierd voor de buis. Vandaag een beetje in huis aan het rommelen. Mn man is met mn dochter naar de dierentuin (we hebben een abonnement). Morgen weer een ochtendje werken, ik ben benieuwd.....
Zo...de week is weer begonnen en ochtend 1 met werken is weer voorbij! Ik hoop dat ik mijn energie deze week beter verdeeld krijg en niet weer donderdag en vrijdag op mijn tandvlees hoef door te brengen Gizmoo ben je je koffer al aan het pakken? hihi... We hebben geboekt naar Corfu/Griekenland...wij zijn Griekenland fans! Stel ik zou deze maand zwanger raken dan kun je met 5 mnd nog genoeg ondernemen (hoop ik) en durf ik ook nog te vliegen (hoop ik)...hahahah...jaaa dat komt wel goed hoor... Goh je had eigenlijk dus al op vakantie moeten zijn geweest...niet leuk! Ik heb gister en vandaag allemaal steekjes aan de zij kant onderin...ik denk dat het (voorbereiding?) mn eisprong er is of komt...grappig dat je dat kunt voelen...dus dan loopt mn banner niet goed....maar even in het achterhoofd houden aan het eind van mn cyclus Oftewel...we zijn hier druk aan de klus..en niet alleen in het toilet en de gang... hihihi... Hoe is jullie dag/ochtend werken gegaan vandaag?