Nou,heb de echo gehad en het is geen BBZ,gelukkig. Maar blijf wel onerverklaarbare pijnen houden zo nu en dan. De gyn heeft gezegd dat als ik meer en helderrood bloedverlies krijg,ik aan de bel moet trekken. Ben wel gerustgesteld nu,maar hoop dat de pijnen nu even wegblijven. groetjes Carina
gelukkig carina! Dat alles goed mag gaan! pijn in boobs is weg, ben alleen misselijk, ben vandaag ook ff frisse lucht gaan halen omdat ik bijna flauw viel. ik pies me een ongeluk, en heb het warm/koud. Bijde heb ik na ei en na innesteling. dus ik hoop dat het eitje toch vorige week al was, dat scheelde dan 8 dagen spanning
het zijn wel echte zwangerschaps verschijnselen joyce, maarja dat denken we zo vaak he. Ohw laten we het hopen dat het deze keer goed raak is. Zo gaan die wachtweken toch een stuk sneller voorbij @ Carina; gelukkig dat het geen bbz is. dat alles goed mag gaan en je lekker kunt gaan genieten.
tja, maar die heb ik ook als ik ongi word. eerst 2 strepen en een goede echo, die kwaaltjes geloof ik niet meer in, maar hopen mag altijd. Hoe staat het met jou eitjes? woensdag mocht je weer toch?
Ja pas als de echo goed is gaan we het geloven denk ik. Ik moet morgen weer terug. Ben errug benieuwd, mag onderhand wel weer eens. Vanaf half juli al geen kans meer gehad op zwangerschap.
kut is dat he! Ik ken het, 1,5 jaar bezig en pas in ronde 6 pff Ik moet morgen ook, mijn buik zit echt vol spanning, heb er gewoon hoofdpijn van. wel of geen operatie.. Ik hoop zo dat alles weg is, kan het niet aan om nog een keer dat stolsel te zien.
ja word er helemaal GEK van. Moet zeggen dat het ook echt zwaar is. Nu ook weer...heel mijn buik is blauw van alweer 3 weken spuiten..grrrr. En dan is het straks zover dat we een groot ei hebben en dan is het nog maar de vraag of de aantallen zaadcellen goed zijn. Dat was de vorige keer namelijk niet zo Tis gewoon Klote... Hoe laat moet je morgen naar het zh? Hoop echt dat de stolsel weg zijn. Gaan ze bloed prikken om te kijken of je eisprong geweest is?? Ik mag gelukkig al vroeg naar het zh. 9.10uur dus hopelijk loopt het weer niet uit.
@Carina , wat fijn dat het geen bbz is, maar was er alwel duidelijk een vruchtje te zien enzo , want dat kon ik niet uit je verhaal opmaken .. @Wendy , ik wens een heel groot ei voor jullie en goede zaadjes !! @Scorpion , spannend morgen , hopelijk goede echo !! Stel dat er een innesteling is geweest , dan kun je dat denk ik nog niet zien he , of wel ???
succes Joyce, Ik kom net terug uit zh en EINDELIJK lijkt er wat schot in de zaak te komen. Er zat 1 eitje van 13,5mm....joehoe het begin is er(een eitje is groot genoeg zo rond de 19, 20 mm). Donderdag weer terug en dan hopen ze dat ik vrijdag of zaterdag de pregnylspuit kan zetten en dan zondag of maandag de IUI. Pfff ben nu toch wel een beetje opgelucht.
wat super wendy!! ga duimen voor je ik heb besloten te stoppen met zwanger raken.. en moet zeggen heb er al 2 dagen niet meer veel aan gedacht pff dat geeft me rust in mn koppie ben nu hellemaal int2 de wedding scorpion hoe was t meid in het zkh? hoop dat je positief nieuws brengt marjon hoe ist met jou?
Hey Wendy wat super! Zal het het dan deze week gebeuren?? spannend... Mijn stolsel is weg!! Hij kon niet zien of ik nu 2 of 9 dagen na me ei zit. Als ik eind januari nog niet zwanger ben dan gaan ze een foto maken van me baarmoeder en eileiders en word manlief ook na gekeken. Maar hij verwacht dat ik echt snel zwanger ben en dat dat niet nodig is. Ivf of andere hulp doen ze pas v.a. 30 jaar. dus dat was geen optie. als ik nu 9 dagen na me ei zit dan is me cyclus 35 dagen en dat valt onder "normaal" Ze willen dus dat ik het nog ff 3 maanden aankijk.nou oke dan.
Joehoe stolsel weg. Ik hoop voor je dat het 9 dgn na je ei is. Gewoon al 1 lange wachtweek voorbij Hopelijk krijgt de arts gelijk en ben je snel zwanger. Maar wel een rare regel dat ze pas verder "helpen"vanaf 30 jaar of is dat alleen als ze geen aanwijzingen vinden dat het niet zelf zou lukken?? Maar we gaan er gewoon voor dat ook wij nog zwanger raken dit jaar hoor. Eigenlijk gewoon deze maand...haha