wat een positief nieuws dat je testen zo mooi waren joyce!! eindelijk he. meis wij hebben besloten waarschijnlijk 27 mei komend jaar in ondertrouw te gaan kei leuk nu wordt het nog echter
Ik heb ze meteen ingespoten met haarlak, zodat de kleurtjes erop blijven Maar hij is goed donkerder geworden he en dat al voor 2 dagen voor nod. Het is een dan wel een tweeling qua sterrenbeeld, maar hoop toch wel dat het er maar 1 is
ik weet niet ik ga er maar niet vanuit haha..al hoop ik natuurlijk van wel he! heb nog 1 pendel van jou vriendin dacht ik voor ocktober ach het komt vast vanzelf wel
om hem te bedanken voor alles wat hij gedaan heeft voor me en dan een supriseparty met nick en simon want we hebben veel aan hun teksten gehad samen
oke wat lief. en ga je dan zelf nick en simon inhuren? dan kan ik wel met ze mee komen die wonen hier 10 min verderop
woon je bij volendam in de buurt ik doe het via natasha froger hoop dat ik met mn wens uitgekozen wordt en dat hun dan een groots feest ter ere van roy mee willen organaniseren
danielle wat een leuke actie hoop voor je dat het wordt uitgepikt en hoop zo voor jullie dat ook jullie snel zwanger mogen worden scorpion hoe voel jij je nu? Wennes hoe gaat het nu met jou? Kan je alles nog een beetje een plaatsje geven? gisteren foto's laten maken en gelukkig niets gebroken ze heeft een zwaargekneusde knieschijf moet met rust overgaan hoe maak ik dat een een kind van 2 wijs Oja heb net 2 foto's van de 3d echo in mijn album geplaatst
lief van je daan! Hij mag in zijn handjes knijpen met jou! Ik woon naast volendam. Heb daar ook op school gezeten. Purmerend en volendam hoort ook alle 2 bij de gemeente waterland. wat een mooie foto's sabine, lief fie ene met dat handje naast het hoofdje. Ik voel me goed, moet alleen steeds ff liggen omdat ik erg moe ben opeens steeds. En ik vergeet echt van alles!! maar in me album staan nieuwe foto's. Blij dat je meisje niks gebroken heeft.