Hij is daar echt niet de enige in denk dat andere mannen dat ook wel hebben ze staan er zo buiten he ze kunnen niks doen
heel normaal dat mannen zo reageren ze voelen zich zo hulpeloos en zijn dat eigenlijk ook zien hun vriendin/vrouw pijn verdriet hebben marjon na regen komt er voor jullie nu zonneschijn en dat hebben jullie echt verdiend dit moet gewoon goed gaan heb net een paar foto's van dochter en mijn geplaatst van de vakantie meissie ligt nu op de bank slaapt de hele dag al heeft 40.4 koorts en valt iedere keer weg en heeft tussendoor stuipjes zal blij zijn als vriendlief zo thuis is heb de HA al gesproken en die zegt er heerst van alles kijk de nacht nog maar aan en mocht de koorst niet zakken kom ik langs dat wordt wederom een nacht met weining slaap vandaag dus niet wezen werken voel me zo schuldig maar mares gaat voor het werk
Sab het gaat ook niet over bij jullie he beterschap met jullie meisje hoop dat de koorts wat zakt. Ik heb je foto's ff bekeken mooie meid hoor. En dat rokje die je aan hebt heb ik ook hihi.
hoi dames, weet niet of jullie mij nog kennen maar ik schreef vorig jaar na m,n bbz in september wel mee met jullie. ik raakte toen januari zwanger en vond het toen zo raar en verdrietig voor jullie dat ik besloot te stoppen met schrijven. wel heb ik elke dag met jullie mee gelezen en vaak nog een traantje weg gepikt, om dat gene wat jullie mee moesten en nog mee moeten maken. nu ben ik inmiddels vorige week woensdag bevallen van een gezonde zoon en ik vertel dit niet om jullie de gek aan te steken maar ook omdat jullie die oproep hadden staan op t forum (wie nog meer zwanger na een bbz) nou ik dus. zal daarover nog wat gegevens geven: bbz in sept 2009 was 8 weken zwanger ipv 4 weken wat wij dachten, linker eileider kwijtgeraakt en in januari 2010 weer zwanger geraakt. ik had na de bbz weer keurig m,n cycles terug op 24 dagen en weer netjes m,n eisprong op de 10de dag dus een korte cycles, helaas wel weinig kansen omdat vriend hele weken van huis is. wat dat betreft knijpen we ons in onze handen dat we toch weer zo snel zwanger raakten en dat deze zwangerschap zonder complicatie`s verlopen is. nou tot zover ff mijn verhaal. dames ik hoop en blijf duimen achter het scherm voor jullie dat jullie dit goede nieuws ook nog eens mogen meedelen op t forum. gr
jeetje wat een verhaal. en ook apart dat je net bevallen bent en in september een bbz hebt gehad. En hoe vind je man het dat je in januari 2010 weer zwanger raakt ? Schrijf foutje denk ik he haha. Hoe heet je zoontje nee nog niks gevonden. is het alleen voor vrienden?
Hi Zohra, wat leuk voor je, ben blij dat nu alles goed is gegaan met de zwangerschap en nu de kleine marjon, ik duim voor je voor vrijdag, komt vast allemaal goed nu liefs
Zohra gefeliciteerd !!!!! En mijn mannetje heeft er op dit miment meer vertrouwen in als ik , de testen werden zo snel donker en hij zag gelijk het hartje van ons beepje kloppen voordat de gyn. het zei .. @Sabine , beterschap met je meissie
ja ik ben weg van hello Kitty en bij myticker.com kon ik zelf een banner maken ..........vandaar , hij is alleen wel erg roze .....................maar Tara vind hem wel erg mooi !!!
Ik heb vandaag toch een lekkere joggingsbroek gekocht bij de Scapino echt heerlijk een band in die je omhoog kan doen zit als gegoten hihi