chantal bedankt voor de tip was nog op zoek en dat rokje van mamalic zit echt heerlijk of niet? Heb nog wat bovenkleding nodig maar kan niet echt slagen dus mocht je nog tips hebben.... op de foto is ze zo lief maar in het echt.... nee grapje is echt een prinsesje
Moeilijk hè boven kleding. Ik draag nog vera moda truitjes dan een maat groter hihi. En ik draag veel jurkjes legging eronder en klaar
leuk hoor zwanger en dan een leuk jurkje met legging. ik draag zoiezo geen broeken haha altijd een rok of jurkje aan zelfs in de winter
ben niet zo jurken fan meer van de rokjes en spijkerbroeken heb nu ook wat vestjes gehaald maatje groter positieshirt eronder en vest eroverheen met het bovensteknoopje dicht........
we hebben toch een afspraak elkaar volgend jaar ontmoeten met baby's dus meiden weet dat het moeilijk maar probeer hoop te houden
is rustig hier inmiddels weet iedereen dat Marescha grote zus wordt van een broertje dus dacht laat ik het hier ook maar vertellen.......
gaaf sabine een jonge en meisje leuk hoor!! hier 3 drukke horeca beursdagen gehad in gorinchem roy heeft maandag mijn vader officieel om mijn hand gevraagd nu nog ff spannend voor mij dus haha
@ Sabine: Hartstikke leuk joh een jongen erbij @ Scorpion: Pffff wat duurt wachten toch langgggggg.....en dan straks toch weer die teleurstelling ookal houd ik me voor dat het toch niet raak is. Voel zo af en toe wel wat steekjes in mn onderbuik maar meer ook niet. Nog 5 dagen.....
wendy pff spannend hoor ga hard voor je duimen..... danielle en wat als je vader nee zegt Heb zo goede band met mijn broer, not, dat ik via een sms moet vernemen dat die gaat trouwen ergens in maart...... marjon hoe gaat het met de spanningen nog 1 nachtje
mn vader heeft volmondig ja gezegt ze zijn 2 handen op 1 buik die 2! hij zei jongen jij hebt mijn zege
gelukkig maar danielle chantal wil jij eigenlijk weten wat het is? Heb je al een afspraak voor de 20 weken echo?