Whaaaaaa Marjon SUPER DE SUPER Hup die roze wolk op...haha. En joyce....dit gaat ook helemaal goed komen hoor. Ben ff laat met reageren maar vandaag bruiloft gehad van dinnetje dus nog niet eerder kunnen kijken. Hier verder alles normaal. Vandaag wel wat last gehad van mn buik.
jeetje daan en marjon, slapen jullie niet ofzo? Wat een tijden om een bericht te plaatsen @wendy, wel last van je buik, maar anders dan anders?? Jeetje spannend nog 3 dagen! en dan over 5 maanden die foto shoot he!!
ik moest roy bij zn werk ophalen was om 11 uur maar ben daar nog ff blijven plakken en had dus de laptop nog ff aan laten staan omdat ik niet verwacht had, lang weg te blijven. dus dacht nog ff lezen op z.p en toen moest ik nog ff posten
Je kunt de tijd goed zetten in je profiel ... Ik was hier rond half 7 , moet op zaterdag om 7 uur beginnen met werken , vandaar.......... En ik heb vannacht idd bijna niet geslapen , ik werd om kwart over 2 ong wakker en heb niet meer geslapen ...
tis elke keer weer anders he?.. wat denk je zelf dat het worden gaat.. heb je een gevoel erbij?jongen of meisje
totaal geen gevoel erbij , en het maakt me ook niks uit ...Ik heb er al van ieders 1 .............we laten ons verrassen !!!
ik stiekum wel , maar patrick beslist niet !! Dus dan houdt het op he ........een verrassing is ook wel leuk !!!
danielle hier ook te nieuwsgierig hoor .... Marjon heel herkenbaar had er ook snel last van en nu nog steeds omdat ik nog zovaak moet plassen 's nachts en kleine meid wordt ook nog steeds wakker 's nachts en kruipt dan bij ons in bed.....