Oke ik ga straks even douchen. Ik heb 3 sneetjes, 1 bij de eileider, 1 onder navel en 1 boven mijn vagina zeg maar. Hoeveel sneetjes hadden jullie?
Ja ik hoefde maar 1 nacht te blijven, gelukkig! Ik ben zo blij dat ik thuis ben, eigen bedje..eigen douche en spulletjes. En mijn lieve mannetje niet te vergeten.
Ik heb een klein sneetje bij mn navel en een best wel een grote ook boven mijn vagina.... Neem alle tijd voor het douchen...als je een krukje hebt ofzo ga daar dan lekker op zitten...succes en ontspan ze...
ik heb er drie. Bij mn eileider, navel en 1 boven mn vagina. Die boven mn vagina had ik ivm de drain om nog bloed af te voeren. Tijdens de operatie konden ze niet alles wegkrijgen. Ik had vooral veel moeite met rechtopstaan, alles trok en als ik rechtop ging staan leek het net of mn keel werd dichtgeknepen, echt vreselijk was het. En nee douce doet inderdaad geen zeer. Ik had het zo koud dat ik vaak voor mn "lol"er onder ging staan. He Triessie, bedankt, ik hoop dat het een leuke vakantie gaat worden en dat ik er van op knap. We gaan twee weken, zaterdag de 23e ben ik weer van de partij!. Ik ben trouwens nog steeds benieuwd hoe het met wendy is..
Wendy voorspelde al dat ze het zo druk had... hoop dat ze wel genoeg rust neemt wanneer ze kan! Ja inderdaad...rechtop lopen was echt niet leuk...ik heb toen met 2 handen mijn buik moeten ondersteunen omdat het voelde alsof hij op mn knieen hing en daarnaast rechtop staan deed zeer...en door de bloeding had ik ook last van adem halen en steken in mijn rechterzij.... IK heb nu trouwens deze week volledig 50 % gewerkt! Wel vermoeiend hoor...maar ben best trots op mezelf hihi.. Gizmoo jij schreef hierboven dat je concentratie en geheugen je in de steek laat....dat heb ik dus ook! Ik dacht dat dit aan mij lag...maar dat komt dan toch omdat we al langer uit het werk zijn, waar anders door?
Ik heb me laten vertellen dat het wellicht nog naweeen kunnen zijn van de narcose maar dat het ook een hormoon kwestie kan zijn. De gyn. zei ook van : joh had je dat niet met je eerste zwangerschap en bevalling dat je je niet kon concentreren en dat je alles vergat?". Zij herkende het dus. He wat goed van je zeg al op 50% dat is mooi. Mijn werkgever belde me net nog op me een goeie vakantie te wensen, na de vakantie kan ik wat hem betreft gewoon doorgaan met halve dagen. Ja ja die wendy, hoop dat het goed met dr gaat!
OK dus zij herkende het...tis soms best wel lastig...kom niet op namen van mensen of instanties enzo..haha...zijn mijn collega's niet van mij gewent! Lief dat ze je net gebeld hebben om je een fijne vakantie te wensen...en super dat je mag doorgaan met halve dagen...heerlijk he dat je geen druk voelt? Trouwens hoe is het met je steken enzo...urine was goed..maar heb je ook geen klachten meer?
haha ja ik heb het ook, dat ik ineens niet meer op namen van sommige mensen kan komen , schaam me dood! Ik heb nog wel last van de zijkanten van mn rug, maar tis nu wel minder dus dat is mooi. Heb nog wel regelmatig steken bij mn littekens, maar ook dat gaat wel beter nu.
Hoi lieve meiden Net even heerlijk in bad gelegen en mezelf helemaal gewassen. Door jullie geruststelling durfde ik het aan. Ook gelijk even de pleisters vervangen. Zag dat het sneetje niet onder maar ín mijn navel is gemaakt. Daar zie je straks dus niets meer van. Alleen die bij mijn eileider zal dus wel een litteken worden. Heb al besloten dat ik een kleine tattoeage laten zetten op een onopvallende plek. Mijn vriend ook. Om alles een plekje te geven als het ware, dat vinden wij een mooie gedachte. Maar dat pas over een paar maanden. Blij dat ik hier vragen kan stellen en mijn verhaal kwijt kan!
He wat goed van je dat je lekker in bad bent gegaan. Ja die ene zit in je navel. Ik zie hem al bijna niet meer. Die linker bij mn eileider is ook echt mini hoor, ik zie hem al bijna niet meer, dus maak je geen zorgen. Nou ik ga verder met inpakken, meiden, veel sterkte en tot over twee weken!
Goedemorgen! Hypnose, hoe is het vanmorgen met je, beetje kunnen slapen? Fijn dat je van je bad hebt kunnen genieten en dat het mee viel. Gizmoo.....is naar de zon vertrokken...ben best wel beetje jaloers hoor...hahaha.... Wendy...moet je vandaag ook nog werken meid....bijna weekend!
Ja ik ben ook wel jaloers op Gizmoo, doe mij ook maar een heerlijke zonvakantie! Ik heb goed geslapen, wonder boven wonder maar een paar keer wakker geweest. Slaap normaal op mijn buik, maar dat is nu echt onmogelijk. Heb veel pijn op mijn borst, soort spierpijn.
Ha..wat fijn dat je goed geslapen hebt! Begin je het hele gebeuren al een beetje te beseffen? Heb je goede steun om je heen...vriend/man? Hoe is het gister verder met je gegaan? Knuffel
Hoi Dames, Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen. Had het ontzettend druk (4 dagen gewerkt) en computer werkte niet helemaal mee waardoor ik ook hele tijd op internet kon. Wel jammer dat ik Gizmoo geen fijne vakantie kon wensen En ik zie dat we hier iemand op dit topic kunnen verwelkomen (helaas). Welkom Hypnose. Ik heb zelf ook de eerste dagen het meeste last gehad van de lucht die in je middenrif gaat zitten en daardoor pijn veroorzaakt oa in de schouders en borst enzo. Eerste nacht heb ik niet eens geslapen van de pijn. Daarna kon ik vreemd genoeg juist wel op mijn buik slapen. Maar goed, ik heb waarschijnlijk ook niet zo'n grote wond gehad. Alleen een kleine bij de eileider, in de navel en net boven de schaamstreek. Ik heb nu gelukkig nergens meer last van. Althans, alleen af en toe een beurs gevoel aan de linkerkant. Pfff, vandaag ook weer drukke dag. Eerst wat stadten (oa voor mannetje) en krijgen bezoek, vanavond gaan we op bezoek en morgen moeten we misschien auto in amersfoort ophalen en onze leenauto naar mijn ouders terugbrengen. Ow ik heb nog zoveel te vertellen hier...... Maar komt misschien vanavond of morgen wel. Groetjes, Wendy
Hey Wendy...fijn weer even iets van je te horen...tuurlijk wisten we wel dat je het erug druk had...maar ja...als ik merk hoeveel energie het mij kost wanneer ik het druk heb, dan bedenk ik dat het voor jou waarschijnlijk hetzelfde zal zijn...maarre...je weekend blijft dus ook druk...wanneer heb je een daagje rust voor jezelf? Ben wel benieuwd wat je dan allemaal nog meer te vertellen hebt hihi...
Hoi Triessie, Nou, 1 van de dingen is minder leuk. Heb van de week een ongelukje gehad. Op de snelweg wilde iemand ook op de linkerbaan voor mij in gaan voegen. Toen moest ie op de rem voor degene die voor hem reed. En ik dus ook. Vol op de rem, maar verloor macht over het stuur. Na een paar slingers en wonderbaarlijk genoeg niemand geraakt te hebben belandde ik in de berm. Gelukkig ik niets en mijn autotje ook bijna niets. Alleen wieldop ben ik kwijt. Maar is wel even flink schrikken.... Verder moest onze andere auto gekeurd worden en die bleek ineens de accu niet van op te laden. Dynamo stuk.. nu gaat het ongeveer 300 euro kosten om hem te laten maken. En is al vanaf wo weg, maar nog steeds niet gemaakt Ben nu dus ook erg moe en erg chagrijnig. Gewoon alles bij elkaar. Het werkt allemaal niet zo mee als ik het zou willen.... Ben blij als het morgen is. Dan hoop ik dat het beter gaat. En hoe gaat het met jou?
Hee wwjc19! Bedankt voor het 'verwelkomen'.. jammer dat het moet, maarja..het is nou eenmaal zo! Wat fijn dat je die pijn op de borst herkent. Ik maakte me er alweer druk over. Alsof er idd allemaal lucht zit en dat is dus ook zo. En wow... je ongeluk..wat schrikken zeg Gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. En wat een gedoe met je auto, jeetje.. Zit je ook maar weer lekker mee. Hopelijk heb je hem snel weer terug. Hoelang is de buitenbaarmoederlijke zwangerschap voor jou eigenlijk geleden? Vandaag 'ongesteld' geworden. Meteen de gyneacoloog gebeld. Die vertelde dat het normaal was, dat mijn lichaam de baarmoeder nu gaat leegmaken. Hadden jullie dat ook zo snel? Het is namelijk veel en gewoon rood bloed.
Hoi Hypnose, Ik ben 20 dec geopereerd voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik mocht gelukkig mijn eileider houden. Ik ben pas na een week of 7 ongesteld geworden. Heb wel eerste 2-4 dagen wat bloedverlies gehad, maar daarna eigenlijk niet meer. Bij mij was hcg ook pas na 8 weken laag genoeg. Ik ben wel benieuwd wanneer ik nu weer ongesteld word of mijn ei krijg, want ik werd nl eerst ongesteld en daarna was hcg pas laag genoeg om een ei te krijgen.... Wanneer moet jij weer voor controles en hcg prikken?
Oh wat een mazzel dat je je eileider nog hebt! Issie nog helemaal intact of zitten er littekentjes op? 6 maart moet ik weer terug.