marjon heb je nog veel bewaard of moet je alles nieuw kopen wij hadden alles wel bewaard maar is vooral roze dus kunnen lekker alles nieuwe kopen ( op de grote dingen na dan kamer, wagen, box badje...)
Wij hebben alles bewaard en heb spulletjes en kleertjes voor een jongetje en een meisje , kan ik alleen pas gaanopruimen als beepje er is want we willen niet weten wat het wordt ..Ik ga binnenkort gewoon alles uitzoeken , wat zou ik nog wel aantrekken en wat niet en dan op meisje jongen sorteren en dan zien we het wel ...Dan kan ik als beepje er is echt gaan ruimen ........Want dit wordt als het goed is ons derde en laatste kindje !!
tja sabine, zo las ik de mails ook, en dan gaat je zin om te pendelen heel snel naar beneden en dat soort heksen verpesten het voor de andere. Jammer hoor!
dat snap ik ook idd joyce!! pff gek zou ik worden gwoon lkkr zo laten staan en alleen voor ons pendellen hihi ik ga zo mn vrienden ophalen voor een gezellige avond edit: had je al voor me gependeld lieve joyce?...*schaam*
heb ik nog niet gedaan daan, ik kan het wel nu doen maar dan klopt het niet. je geest moet leeg zijn, en op dit moment zit ik achter de computer maar slaapt me geest!
Hoi lieve meiden, Hier gaat het eigenlijk erg goed. Voel me ook wel lekker en er is een soort rust in mn hoofd gekomen al hooooooop ik heeeeel erg dat ik dit jaar nog een IVF behandeling krijg. Gisteren wel ff een klap, gelukkig na flinke huilpartij gaat het weer goed. Een vriendin was 3/4 wkn geleden erg ziek geweest en had heel het weekend onderhand bij huisartsenpost en ehbo gezeten met erge buikpijn. Ze konden niets vinden en hadden ook zwangerschapstesten gedaan die negatief waren. Nu vorige week vertelde ze dat ze nog geen menstruatie had gehad dus ik zeg voor de gein ben je niet zwanger. Zegt ze nee joh we hebben maar 1x gesext en we wachten nog ff paar maanden voor de 2e. Nou je raad het al...ze is zwanger. Tuurlijk erg leuk voor haar en ik gun het haar ECHT wel, maar tis ff een flinke klap. Ze heeft nu nog regelmatig wat buikpijn dus woensdag moet ze naar de dokter, hoop wel dat alles goed is. dikke knuff voor jullie allemaal
haha ja maar ei is weer geweest he!! en dan ga je toch weer iets meer eraan denken haha maar tis niet zo extreem meer gelukkig
Wendy ik ben blij dat het goed met je gaat en ik hoop ook zoooooo heeeeel erg dat je dit jaar nog een kans krijgt. En dan gaan we gewoon voor vóór de feestdagen zodat jullie met z'n 3en 2010 in kunnen gaan. En ook al is het je beste vriendin dan nog blijft het pijn doen. Heel begrijpelijk en dan we allemaal! @daan, niet te veel aan denken...komt wel goed schatje!
Lieve wendy ga voor jullie duimen dat jullie dit jaar nog ivf behandeline krijgen!! En van die vriendin heel begrijpelijk de mensen om je heen gun je het zo maar ergens zit er een stemmetje in je hoofd maar waarom ik dan niet. Meid dikke knuffel en blijf voor je duimen.....
ook van mij een super dikke knuffel!! dit is niet niks hoop dat je bij de intake snel een datum krijgt en het liefst natuurlijk heeeel snel dan
Nou daan en marjon ik heb gependeld hoor Voor Marjon: Baby girl Voor Daan: December baby girl Voor mezelf: 1 week verder, baby Boy
spannend scorpion ,ben benieuwd of het uitkomt !!!!!!! Thanx !!!!! Wie weet klopt mijn roze banner dan wel !!! Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit........................................................nog ff wachten of we weten of je pendel gelijk heeft !!!