ja ik vond aug 2010 wel erg ver weg... dan zou ik 15 maanden bezig zijn. ben wel pas vanplan naar de h.a te gaan als ik in mei 2011 na onze bruiloft nog niet zwanger geweest ben wil het eerst 2 jaar zelf proberen
ow ja klopt! was ik alweer vergeten. NOu jij hebt een normale cyclus dus dan vind ik 1 jaar al lang. Pff wat een dag...hele mooie en droevige begravenis
wennes hoop dat de pendel helemaal uitgaat komen ook voor jou natuurlijk daan Marjon vervelend zeg en zo herkenbaar dat je door moet voor de andere kinderen joyce nog 13 uurtjes en dan heb je je eerste echo spannend ga voor je duimen Hier alles redelijk alleen strontverkouden en een dochter in de peuterpuberteit pffffffffffff
alleen maar nee en tot overmaat van ramp begint ze te gooien met spullen oftewel ze heeft vaak straf en staat op de gang. Sinds twee weken zit ze op een kinderdagverblijf en dat gaat ook niet echt zoals het moet heb haar vandaag om 1230 uur moeten ophalen omdat ze ontroostbaar was hebben nu afgesproken dat we de aankomende 2 keer een halve dag gaan proberen en als dat niet lukt haal ik haar eraf nadeel is nu dat is dus vier dagen moet werken 2 hele en 2 halve en dat trek ik ff niet vandaag gesprek met baas gehad en hij is gelukkig heel begripvol zo lang verhaal maar ik ben het ff kwijt hormonen pfff
Pffffff meid wat een meid heb je lekker dus ik hoop dat het helpt dat ze halve dagen heen gaat maar wat ga je nu eventueel werken wel die vier dagen?? Val ons maar lekker lastig hoor met je hormoonmonsters. Ik moet morgen weer naar vk.
hoi meiden, mag ik jullie eff iets vragen? ik heb op 29 juni een spoedoperatie gehad, ik had een BBZ, en mijn eileider stond op ploffen! nu ben ik 4 maanden later bijna, en nog steeds niet opnieuw zwanger, we zijn gestopt met de pil in aug.08 ik heb eff totaal geen moed meer, en vraag me af, hoe lang je gemiddeld zo moet proberen om terug zwanger te worden! deze maand, zat er voor de eerste keer terug 1 eitje op de linkereierstok, sinds de operatie... ik zou graag eens een beetje horen van andere meiden, hoelang zij terug hebben moeten proberen.... alvast bedankt! chari
Hoi meid jammer dat je het ook heb mee moeten maken. Ik heb vorig jaar in aug een bbz gehad waarbij me rechtereileider is verwijderd ik was daarna weer zwanger in nov maar helaas ging dat niet goed in jan ben ik geopereerd omdat het vruchtje niet uit zichzelf kwam en daarna ff rust gehad en nu alweer 21weken zwanger. Meid ik hoop dat het heel snel raak is voor jullie. Je eileider is bespaard???
chartepooh ik ben nu in ronde 6 en ook nog niet zwanger.. ik mis mn linkereilijder joyce ja mn cyclus is eik niet regelmatig maar niet heeel lang dus idd hoop toch wel dat ik nog voor mei opnieuw zwanger mag zijn... pff ik weet niet wanneer mijn nod is deze ronde, heb er bijna niet aan gedacht, de laatste ongi was 24 of 25 sept ik heb ook weinig last van dingen omdat ik er niet echt meer op let ofja ik zoek er niets meer achter denk dat dat scheelt joyce ik snap dat wel dat het emotioneel was vandaag, chantal morgen checkup leuk weer!! joyce onwijs veel geluk en plezier bij je echo!!want het zit vast goed deze keer en ik lees over een puberende peuter hihi en dan zijn ze nog maar klein laat staan als ze een jaar of 12,13 zijn whaha
het enige waar ik last van heb is moodswings,hitte en kou aanvallen vanacht wilde ik de raam het liefst open hebben ik had het erg heet in bed..vanmorgen om 10 uur uit bed en was iets wat misselijk maar daar heb ik het ook mee gehad dus ik ben zeker niet zwanger maar zal wel op vakantie blergh ongi worden wat ik wel klote vindt zeg, heb zoveel zin in de vakantie en dan denken dat ik maby wel ongi wordt daar dan baal ik echt pff hopelijk op de laatste dag dan boeit het me niet
joyce als het goed is heb je de echo gehad ben zo benieuwd..... daan is echt niet leuk hoor zo peuter houd me hart vast als ze straks een puber is Vanochtend weer een hele rel gehad ze wil echt het huis niet uit en vooral mij niet loslaten hoop dat deze fase straks snel voorbij is chantal veel plezier straks bij de VK ik mag morgen weer Charythepooh ben ik okt 2008 geopereerd en was in mei 2009 weer zwanger. Sterkte met alles
@chary, ik werd niet ongi en heb toen pillen geslikt om alles op gang te brengen. na 4 maanden weer zwanger maar dat is een mk geworden en nu 7 maanden later weer zwanger. Ik heb een kloppend hartje gezien!! 6 w 1d zoals het er nu uit ziet! en 1tje gelukkig
jeaahhhhh joyce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gefeliciteerd. @all natuurlijk je bent er altijd iets mee bezig maar niet meer elke seconde van de dag dus ik vindt dat ik er eik bijna niet meer aan denk maargoed ik wil jullie wel blijven volgen en meepraten8) dusja dan praat ik er ook over
Ik had van te voren tegen dyl gezegt ik ga niet kijken, pas als het goed zit wil ik kijken. Lag daar en keek dyl aan en begon opeens te huilen en zei wedden dat het WEER fout zit, en ik zie dyl beginnen te glunderen en hij zegt kijk nou maar: en daar zag ik knipper, knipper, knipper echt zo onwerkelijk dat dat in me zit. 5mm en dan al een kloppend hartje! WAUW! Ik ben verliefd! Zat alleen maar te lachen! dus we hebben net aan me schoonouders verteld.
maakt toch helemaal niet uit Daan , is toch logisch dat je ermee bezig bent .. Hoe meer je voelt en hoe dichter je bij je nod komt , dan gaat dat spelen ...........dikke kknuuffffff Daar hoef je je niet voor te verantwoorden hoor !!