Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Carythepooh , Ik was zelf al weer vrij snel ongi na mijn operatie , ik geloof een dag of 35 , het heeft 8 maanden geduurd eer ik weer zwanger was , helaas is het toen nog 2x verkeerd gegaan ...Maar nu bek ik weer zwanger ..en het lijkt goed te gaan ....

normaal gesproken kan het 6maanden tot een jaar duren voor je cyclus weer normaal is , maar kan me voorstellen dat het bij jou een ander verhaal is ....
    Probeer de moed erin te houden , ik weet dat dat heel erg moeilijk is , het is mij ook vaak verteld en op dat moment denk je , ja je hebt makkelijk praten ,.................maar ooit wordt je wachten beloond meid !!

Heel veel succes en een hele dikke knuffel

2. charythepooh

charythepooh Nieuw lid

28 jul 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi marjon, bedankt voor je reactie.

ikzelf ben geopereerd op 29juni, en op 7jul een goei week later was ik alweer ongesteld.

mijn cyclus loopt ongeveer normaal, doordat ie geregeld word door clomid en pregnyl.

dus dat is ongeveer in orde.

nu moet ik wachten tot ik nu mijn regels krijg, en als ik ze heb, moet ik de gyne terug opbellen die dag, want hij zou willen een staal van de man bekijken deze keer.

ik ben bang dat er daar ook iets scheelt, en dat ik naar inseminatie ga mogen gaan, ik ben nu 4 maanden verder, en de mensen zeggen me dat ik er teveel mee bezig ben, maar ik neem elke maand, hopen medicatie om zwanger te kunnen raken, als het dan niets is, zijn ze precies verbaasd, soms zelfs kwaad, omdat ik me zo laat gaan en zo telergesteld ben. zelfs mijn eigen man vind het elke maand wat "te"
    hij is eerder van de mening, tja, je ziet, het is niets, zet u erover, en ga door naar de volgende maand!

ik mis het nog steeds,mijn vlindertje, en ben echt zo kwaad op mijn lichaam omdat he tmij dit heeft aangedaan.... :(

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja maar dat is manneneigen schat! :D

Als je iets graag wilt dan blijf je daar ook aan denken en mee bezig zijn. En als het fout gaat, wil je het juist NOG meer. Maar dat snappen mannen niet en dan noemen ze het "er te veel mee bezig zijn"

Laat je man maar eens een paar weken zonder sex...hij gaat zeuren, klieren en zwierend en trekkend met dat ding voor je staan.

Ik vind dat voor mannen altijd een hele mooie vergelijking waar ze nooit antwoord op terug hebben :D

Mijn ongi wilde niet op gang komen, pas na 4,5 maand en pillen liep het weer. toen een mk gehad en nu zwanger.

Denk dat je gewoon de moed nog niet moet opgeven. En dat ga je ook niet doen, want je wilt dat kindje te graag!
    Met al die spuiten heb ik geen ervaring, maar je zou natuurlijk gewoon eens een willekeurige gynaecoloog op kunnen bellen en vragen of het bij hun ook op die manier gaat. Maar van binnen is alles wel ff goed door de war gehaald he, vergeet dat niet!

Dikke knuffel.

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ow en dat kwade gevoel moet je mee stoppen. dat doet jezelf alleen meer pijn.

Helaas moest het zo zijn, en jou vlindertje zit nu al op een wolk te waken over zijn toekomstige brusje

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Had ik vanmiddag bloed laten prikken beelen ze net uit het ziekenhuis dat ik terug mag komen omdat ik antistoffen aanmaak .......Het is niks waar ik me zorgen over hoef te maken , maar ze willen wel alles zeker weten
    voor het geval als ik bloed ofzo nodig heb ,,,
    waarschijnlijk heeft het met mijn bbz of curretage te maken ..........

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hey Charythepooh,

Ik heb vanuit mezelf geen cyclus dus 5 weken na de BBZ kreeg ik weer hormoon spuiten zodat ik weer een cyclus zou hebben. Ondertussen is het bij mij 5 maanden geleden en helaas nog geen zwangerschap. Heb vorig jaar ook clomid geslikt nu hormooninjecties.

Gelukkig zoals je in dit topic kunt lezen blijft er volop hoop want ondertussen zijn bijna alle meiden nu zwanger na hun BBZ. Dus voor ons komt dat ook ( zegt zei optimistisch;)).
    En tuurlijk zijn er momenten dat je het ECHT niet meer ziet zitten maar meid echt je zult zien hoe sterk je bent en dat je eigenlijk toch steeds weer je grenzen verlegt voor die ene allergrootste wens.

7. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Marjon: Ohw dat is wel even schrikken dan. Wanneer moet je terug? En wat gaan ze dan doen?

@ All: Net kwam het besef dat ik nu voor de 2e week mijn eigen weer helemaal op mn gemak voel op het werk en dat ik het weer helemaal naar mn zin heb sinds de BBZ. Voel me gewoon heerlijk op het moment, gewoon raar ...hihi;)
    Nog een klein weekje en dan het gesprek.....hopelijk blijft dit goede gevoel hangen.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik maak anti-stoffen aan tegen denk waarschijnlijk positieve bloedgroep..Dit is dus waarom iemand die rhesus negatief is een enting krijgt ..........dat je die antistoffen dus niet gaat maken ..en dat doe ik dus wel en dat heeft waarschjijnlijk met bbz te maken dat ik die anti-d niet heb gehad .....
    Ze kunnen het alleen in de gaten houden en meer niet .......................ik hoefde me iig geen zorgen te maken , dus dat doen we dan ook maar niet ................

Ik had na mijn bzz een anti-d enting moet hebben maar heb ik niet gehad , waarschijnlijk maak ik daardoor antistoffen aan ......

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hoort iedereen die prik te krijgen?? want die heb ik ook niet gehad.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    alleen als je rhesus negatief bent , anders niet ..
    Hopelijk valt het mee en wordt het niet weer een heel medisch verhaal en tig onderzoeken ...

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier is ons mooie beepje trouwens !!!

12. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    wat een scheetje zeg!!!:d
    ik bedacht mn eige daarstraks ineens op welke dag ik nu zou zitten en zit vandaag alweer op 32 want nu ik dit typ en jullie lezen dit nu vandaag(voor mij morgen hihi)
    omdat ik er zo weinig mee bezig ben geweest zou ik nu ook niet weten wanneer ik eventueel zou kunnen testen
    denk mocht ik op vakantie niet ongi worden dat ik maandag over een week eens ga testen hihi

13. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    w3ow marjon alweer bijna 11 weken zeg!!!!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het gaat wel snel he ......vind ik zelf ook ...

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon duidelijke echo hoor super. Nu op naar de 20weken echo spannend.

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Daan spannend meid. Ik duim voor je hoor!
    Knap van je dat je er veel minder mee bezig bent geweest.

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hier ziek geweest griep en verkouden gaat nu gelukkig weer wat beter. Vanmiddag naar me vriendin en hun kleine meid zo leuk hè hihi

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jep , op naar de 20 weken , hopen dat mijn bloed morgen goed gecontroleerd word en dan weet ik waarschijnlijk ook om welke anti stoffen het gaat en of beepje ook goed in de gaten gehouden moet worden ...

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das zeker leuk , kun je vast ff oefenen

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoe lang duurt het voordat je daar uitslag van krijgt? Vind je het ook eng?

Deel Deze Pagina