Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    leuk chantal!! lkkr oefenen idd:D
    sucses morgen marjon komt vast goed allemaal!
    morgen zijn roy en ik 4 jaar samen alweer

pff zit nu op dag 32 heb nergens last van maar wordt schijt ziek van mn humeur grr kan echt niks hebben en walg van mezelf
    vorige week had ik ook al zon dag bah

2. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    oja t is echt fijn om er niet meer zo veel mee bezig te zijn:D geen erge hoofdpijn meer niet meer elke minuut van de dag denken aan wat ik wel niet voel en wat dat zou kunnen zijn
    ik merk het vooral aan mn dromen eerst droomde ik bijna alke dag over iets wat met babys of zwanger worden te maken had
    nu droom ik over trouwjurken en dat soort dingen hihi

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Super hoor. Je klinkt erg goed. Ik vind het echt heel knap van je. Petje af. Ik kan dat niet hoor.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee hoor ik ben niet echt bang , stel dat het gevaarlijk is voor het kindje houden ze het heel goed in de gaten , en kan het behandeld worden ..............ik hoopte alleen dat dit nu een zorgeloze zs zou worden en dat ik het ziekenhuis tot week 36 niet meer hoefde te zien , maar dat gaat waarschijnlijkniet lukken , maakt niet uit , alles voor ons beepje !!!

5. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    zou jammer zijn..maar idd alles voor kleine beeb maar wie weet valt het toch nog mee
    teminste daar duim ik voor jou voor!!

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    chantal was het bezoek leuk? Helemaal hersteld

Marjon mooie echo's hoor! Hoop dat de ziekenhuis bezoeken bespaard blijven en dat alles goed is maar waarom moet je met 36 weken naar het ziekenhuis dan?

Danielle spannend hoor misschien toch een testje wagen deze week?

Wennes deze week gesprek ga voor je duimen dat je dit jaar nog kan starten met IVF als de wachtlijsten lang is is een iui dan een nog een optie?

Hier weer aan het herstellen. Lopen al een paar weken te klungelen met verkoudheid. Vrijdag en gisteren met marescha naar de dokter geweest en heeft alles ontstoken in het hoofdje wat maar kan heeft nu een kuurtje gehad. Sinds woensdag is ze al aan het spugen zo vier keer per dag ook 's nachts hadden van de week gewoon geen beddengoed meer en ben zelf ook niet helemaal fit dus heb me gisteren ziekgemeld voor het eerst sinds jaren zelfs met mijn bbz ben ik niet ziekgemeld ben toen maar vijf daagjes thuisgeweest incl weekend dus baas mag niet klagen toch

7. catherina

catherina Actief lid

25 okt 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vraagje: Ik ben sinds 4 maanden gestopt met de pil en heb nog geen normale cyclus gehad. Mijn vorige cyclus was 34 dagen en ik nu maar afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Als ik kijk naar mijn vorige cyclus zou dat afgelopen vrijdag moeten zijn. Heb wel allemaal het gevoel dat ik ongi moet worden met krampen links en rechtsonder in mijn buik en wat rugpijn en naar mijn gevoel constant gezwollen tepels. Ik heb vandaag een test gedaan maar die was negatief. Wie herkend dit?

8. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    meis ik denk dat je niet bij ons moet zijn eerlijk gezegd....
    kijk eens bij topic eerste symptonen
    heb voor de zekerheid tampons in de koffer gedaan mocht ik op vakantie ongi worden
    mijn laatste ongi was 24 sept was ik vergeten maar bedacht me dat we 26 sept buurtfeest hadden en ik toen ongi was
    nja als ik jullie niet meer spreek!!
    dan ben ik er 2 nov weer of misschien dat ik op vakantie ff ergens kan internetten maar denk van niet

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    fijne vakantie Daan , geniet ervan en wie weet komen jullie met z'n 3tjes terug !!!

@Catherina , als je denkt dat dit zs-kwaaltjes zijn , dat zou zo maar kunnen , misschien over een paar daagjes nog eens testen , of ben je bang dat jou pijn een bbz is ..want in dit topic zit je nu ..

@Sabine , julliemeissie alweer te pakken , beterschap jullie saampjes .Ik ga zelfook weer terug naar dokter , kijken of er misschien iets voor me is , dat mijn logklachten kan doen afnemen en anders maar in samenspraak met longarts en gyneacoloog ..Ikmoet met de 36 weken naar het ziekenhuis omdat Thijme met keizersnede is geboren .....

10. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    dankjewel komt hellemaal goed:d
    ik ga er niet vanuit dat we met zn 3e terug komen hoor hihi
    bah de avond duurt lang nu zeg, ik verveel me kapot bah
    sabine beterschap meid en ook voor jou kleine meisje
    joyce nog niet geweest vandaag? veel plezier morgen bij je echo:D

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik lees mee hoor :D

dank je daan!
    Zeg zou je ons niet een plezier willen doen en gewoon voor je vakantie nog ff een testje willen doen???:D

12. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hallo Allemaal,

Ik breek even in in dit forum....
    Ik heb in feb 2009 een bbz gehad, met een nabehandeling van ene chemo. Nu mogen we vanaf juli 2009 weer zwanger worden, maar helaas nog niet gelukt.
    Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie weer zwanger raakte?
    Er is bij mij tijdens de operatie niets verwijderd en alles zag er goed uit. Maar ben nu zo bang dat er toch iets geraakt is ofzo waardoor het niet meer gaat lukken!!

Groetjes Anna

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    aaannaa: de 1e 3,5 maand werd ik niet ongi maar daarna meteen de 1e ronde weer raak maar een mk geworden. daarna 2 ongi's gehad en nu weer zwanger!

Bij mij is ook niks weggehaald, maar er bleek wel een stolsel nog in mijn buikholte te zitten, wat de ongi vertraagde en dus ook wel een zwangerschap tegenhield.

Heb je wel eens een controle echo gehad??
    Het komt vast wel goed!

14. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi!!

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Nee, ik heb nooit een controle echo gehad.
    Ik heb het idee dat alles wel "werkt". Mijn cyclus is vrij regelmatig en ik voel m'n eisprong iedere maand!

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    De meeste hier zijn weer zwanger, maar bij sommige duurt het wat langer.

Als het voor jou gevoel te lang duurt zou ik gewoon eens het ziekenhuis bellen. Maar als je vanaf juli bezig bent dan is dat nog wel kort toch? kijk het ff tot het einde van het jaar aan anders.

16. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    solly kan niet meer testen we gaan morgen om 10 uur...
    en ga geen geld verspillen als ik toch ongi wordt hihi
    mja mocht ik over 1 week niet ongi zijn dan doe ik wel een live test voor jullie

welkom annaa jammer dat ook jij een bbz hebt gehad
    ik heb hem ook in febr gehad maar mocht eik meteen weer verder, maar zijn er pas in mei weer voor gegaan eik

17. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    whaa heb al 900 berichten haha op naar de 1000

18. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    Danielle, fijne vakantie! geniet ervan!!

Marjon, ik heb ook een negatieve bloedgroep en moet dus ook binnenkort extra controle op antistoffen in bloed en een injectie voor de zekerheid. Maar bij mijn eerder bloedcontrole had ik geen antistoffen aangemaakt. Bij mijn bbz had ik ook geen injectie gehad. Zou ik mazzel hebben of jij pech? IIG gelukkig hoef je je er geen zorgen over te maken. Zal allemaal goed aflopen toch;)

Ik zit wat minder in mijn vel de laatste week, ik ben erg bezig met wat er vorig jaar rond deze tijd gebeurde, 26 oktober teste ik positief en de operatie in november... bleehhhhh. Word er toch nog verdrietig van.....:( Deze zwangerschap is eigenlijk ook zo snel gegaan, nog maar 10 weekjes !! Terwijl je toch zo lang ermee bezig bent, met de bbz erbij en dan weer proberen. Duurde bij mij 6 maanden trouwens met 1 eileier over (weet niet meer wie maar iemand vroeg dat volgens mij nog) best snel dus nog....

Liefs

19. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ik vroeg dat destijds ik zit nu in ronde 5 met 1 eilijder

20. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    knuffel voor jou ruby!!!!!jeetje gaat echt hard ja!

Deel Deze Pagina