@ daan: Dikke knuff meis. Las dat je vakantie goed is geweest. Ff een weekje ertussen uit heerlijk. @ Scorpion: Hoe laat heb je de echo? Spannend, spannend @ All: ik had weer eens iets raars. heb 5,5 week geleden toch zweepslag kuit gehad nou dat was ver over had er geen last van dus afgelopen donderdag ben ik ff gaan lopen op het voetbalveld. Niet langer dan 20 min want toen voelde ik hem wat. De dagen daarna wel wat stijf gevoel in mijn kuit maar verder niets. Zondag ging ie wel meer pijn doen maar nog goed te hebben. Gistermiddag moest ik 3 uurtjes op de BSO werken en had laarzen aan en na 2 uur kon ik bijna niet meer lopen van de pijn. Mijn laars moest ook open omdat ie mijn been afknelde. thuis gekomen bleek heel mijn onderbeen opgezwollen te zijn, van mijn enkel naar mijn knie. Niet alleen mijn kuit maar ook mijn scheenbeen. Kuit was ook super en super hard. Na ang twijfelen toch huisartsenpost gebeld en om lang verhaal kort te maken heb uiteindelijk heel de avond in het ziekenhuis gezeten. Ze dachten aan trombosebeen. Gelukkig blijkt het dit niet te zijn al kunnen ze dat pas voor 100% uitsluiten over een week als ze het nogmaals gecontroleerd hebben. Wat het wel is....ze hebben geen idee Heb wel 5 verschillende artsen aan mn bed gehad. Heb nu steunkous aan en moet in de gaten houden dat ik niet benauwd wordt en dat ie niet nog dikker word anders weer meteen terug naar spoedeisende hulp. Vraagt de huisarts of ik medicijnen gebruik dus ik zeg nog heel leuk...ja maar die zullen niet van invloed zijn want dat is voor vruchtbaarheidsbehandelingen...blijkt die medicijnen kans op trombose te vergroten dus alle alarmbellen begonnen te rinkelen. Was op de ehbo ook zo aan de beurt terwijl wachtkamer vol zat. Sorry voor het lange verhaal moest het ff kwijt.
wat ik me afvraag.. gister dus getest, kwamen terug van vakantie maar moest erg plassen dus ben thuis in een potje gaan plassen omdat ik vanplan was de 2 v 5 te halen ik dat bakje op de badkamer laten staan test gehaald urine heeft daar half uur gestaan kom ik bij trekpleister hebben ze de 2 v 5 niet meer dus een andere genomen ook eigen merk thuis bleek het dus de test te zijn waar je overheen plast maar ik sopte hem onder in de al een half uur staande urine nou zei mn moeder vandaag dat de test dan miss niet naar behoren is uitgevoerd..maar daar ga ik maar niet vanuit joyce hoellaat moet je vanavond?
wendy let goed op jezelf meid lees nu pas echt het stuk en trombose is niet niks... ik kan het weten dus trek optijd aan de bel mocht het nodig zijn @joyce zijn het er 2
nou of we hebben 1 kindje wat het presteerd om met 8 weken al een volledige placenta en navelstreng te hebben, of het zijn er toch 2 waarvan er 1 goed groeit en de ander achterloopt en niet de juiste vorm heeft. Nog steeds 2 hartslagen te zien, maar dus niet duidelijk hoe of wat. Morgen heb ik een echo in het ziekenhuis.
jeetje meid.. ben je eik nog niets wijzer wat betreft 1 of 2 wat vervelend zeg... wel fijn dat iig zoiezo 1 heel mooi ontwikkeld is ik ga duimen voor de andere beebs en wat reiki sturen
ben ook heel blij dat met 1 alles goed is, maar zoals het er nu uit ziet zitten ze in 1 zak, dus of het goed blijft gaan is de vraag. Waarom moet het allemaal zo moeilijk
Nee Joyce dat meen je niet Dit is killing!!! Waarom kan het nou niet eens een keer gewoon normaal en goed gaan?? Ik ga echt voor je duimen meis, hoe laat moet je naar het ziekenhuis? dikke knuff
o jeetje scorpion , wat spannend en onzeker weer , hopelijk geeft echo vandaag meer duidelijkheid en hopelijk de duidelijkheid die we willen hebben , kkknnuuuufffff
dat is schrikken wendy houd het maar goed in de gaten hoe gaat het nu na de nacht Daan hoe gaat het daar Scorpion hoe was je echo?