joyce even een peptalk speciaal voor jou maar die ene hoeft echt geen last te hebben van een vruchtje wat zich niet goed ontwikkelt het enige nadeel als het eruit komt dat kan je bloedverlies krijgen. met de zw van marescha was dat ook het geval zat 1 vruchtje die rond zeven werken stopte met groeien en dit kwam er wel uit de ha zei ja de kans is groot dat de andere er ook mee gaat stoppen terwijl de gyn zei onzin die ene die nu goed groet ontwikkelt zich gewoon door en de acht weken was toen een magische grens zei hij ..... pff lang verhaal meid dit moet gewoon goed gaan nogmaals dikke knuff
ik moet om 11.05 in het ziekenhuis zijn. Ik weet dat de 1 een week mag afwijken van de ander, dus dat snapte ik al niet waarom dat nu niet goed was, maar de vorm klopte idd niet. Maar we horen het zo wel. ben zo bang dat het met die andere ook fout gaat
Ik heb net bloeduitslagen gehad , mijn bezinking was iets te hoog , maar niet zo erg dat ze denken dat er toch een infectie bij zit .....Mag nu toch in overleg met de longarts en de gyneacoloog een lichte kuur prednison en dan voel ik me hopelijk heel snel weer een stuk beter ...
scorpion ga ook voor je duimen alvast dikke knuff voor straks marjon hopen dat het helpt zodat je snel weer wat fitter bent
lieve joyce hoe is het meid? heb veel aan je gedacht vandaag hier zet de ongi niet door alleen gister en vanacht wat donker bruinslijm en vanmorge stipje roze nu niks meer al dat ik wel soms wat ongikramp heb maar er komt gewoon niks oja me haar zit erg goed heb ze gister gefohnd en heb er niks in hoeven doen en vanmorgen werdt ik wakker en het zat nog steeds heel mooi voel me erg goed hihi maargoed ik ben nu ff niet belangrijk,hoop dat joyce dalijk gewoon goed nieuws brengt
Daan ik hoop dat je snel zekerheid hebt dit is ook niet leuk je houd stiekem toch hoop. Joyce was alles goed??
chantal ik heb wel ongikramp maar er komt geen ongi alleen wat heeel waterig roze op mn wc papier dit is idd niet leuk morgen ga ik weer testen mocht het dan niet doorgezet zijn. heb mn test van maandag trouwens fout uitgevoerd stom
Het duurt idd erg lang moet idd heel goed aflopen!!!! Daan morgen de test dan niet laten soppen he hihi...
nee morgen kv 2 v 5 wat ben ik ook een muts op eerst te plassen dat een half uur te laten staan in een kom en dan met een test waar je eigenlijk over moet plassen maar dat niet te hebben gedaan maar gewoon in het kommetje te hebben gesopt en te hebben gewacht tja ik had vanmorge echt flink ongikramp zo raar dat er dan geen bloed komt stuurt joyce een dijk reiki en duimt voor goed nieuws